Lue keskustelun säännöt.
Menisin naimisiin itseni kanssa jos voisin
19.05.2014 |
Nyk. puolisoni olisi täydellinen "paras ystävä", mutta täydellisempää puolisoa en itselleni keksi kuin oma itseni. Ah kuinka loisteliasta olisi se.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla