Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli käydä kampaajalla nypityttämässä kulmakarvat...

Vierailija
19.05.2014 |

...ja värjäämässä kestovärillä ripset....en ole koskaan tehnyt... Mutta pelkään että tulos näyttää kauhealta! Ripsiä en pelkää, mutta ne kulmakarvat. Voiko kampaaja pilata ne? Minulla on ihan tavalliset mutta niissä ei ole mitään muotoa. Haluaisin kauniit kulmakarvat mutta ei kai niihin mitään muotoa saa kun ne on vain puolikaaret eikä hienosti kulmikkaat tms. Uskallanko  mennä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niin, että nyppii liikaa. En menis. Kulmakarvojen takaisin kasvattaminen voi olla tuskallista. Etsi netistä ohjeet ja nypi itse.

Vierailija
2/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa jonkun toisen nyppiä kulmakarvoja. Mutta ota se kestoväri ripsiin, se on kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä kannattaa mennä nypittäväksi, niin saa muodon, jota on helpompi ylläpitää itse.

Katso vain, ettei kampaajalla tai kosmetologilla ole itsellään kamalia kulmakarvoja (esim. paksuja suoria tai ihan liian ohuet) :), itse kävin ekan kerran kosmetologilla, jolla oli sellaiset paksut ja suorat kulmakarvat ja sellaiset sain sitten itsekin!

Vierailija
4/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi avan nyppisin itse. Kerran nuorena menin kosmetologille nypityttämään kulmakarvat ja lopputulos oli ihan kamala, luonnottoman ohut viirumainen ja ylikorostettu siipimäisyys. Onneksi kasvoi karvat takaisin... Nykyisin nypin itse kerran viikossa. 

Ripsien ja kulmien kestovärinkin laitan itse kotona, kerran kolmessa viikossa. En ikinä viitsisi siitä maksaa kampaajalle tai kosmetologille, kun kaupan tuotteilla homman hoitaaa nopeasti ja halvasti itse kotona (käytän Swiss-O-Par merkkistä, jonka vaikutusaika on vain minuutti, ja joka levitetään karvoihin kuin ripsiväri).

Vierailija
5/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuvat kulmakarvat xD

Vierailija
6/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulmakarvat ovat jääneet liian paksuiksi niin miksette sano mitään siinä vaiheessa kun asian voisi vielä korjata? Herranjestas kun on vaikea avata suunsa ammattilaiselle mutta täällä sitten haukkua..

Vierailija
7/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypitäänkö kulmakarvoja siitä päältäkin vai ainoastaan alta?

Vierailija
8/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyppiä ja värjätä itse, tulee paljon halvemmaksi, ja kaiken voi tehdä kätevästi kotona.

Jos itse nyppiminen arveluttaa, voit katsoa vaikka netistä ohjeita. Ja aloittaa vähän kerrallaan. Nyrkkisääntönä ainakin minulla on se, että nypin vain kulmakarvan alapuolelta, yläpuolelta nyppiminen vie helposti muodon.

Värjäykseen käytän Refecto Cilin värjäyssettiä. Maksaa 13-14 e, mutta kestää n. vuoden, ainakin minulla. Väri on todella helppokäyttöinen. Ja tulee paljon halvemmaksi!

Vierailija
9/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat mutta kannattaa varautua että lopputulos ei ehkä ole haluttu. Anna erittäin selvät ohjeet millaiset kulmat haluat.

Mä kävin jonkun aikaa sitten ja kerroin että haluan erittäin ohuet kulmat kun en kuukausiin ollut niitä nyppinyt, no tämä sitten vain vähän siisti kulmiani ja lopputulos ei ollut yhtään haluttu: edelleen liian paksut ja samanlaiset turjakkeet kuin mennessäni. Lisäksi väri tarttui niin että jäi ihoon kiinni isolle alalle ja piti kävellä loppupäivä pipo silmillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän