Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei juopottele?

Vierailija
09.03.2014 |

En käytä alkoholia humalahakuisesti. Onko tämä muka niin harvinaista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joo.

Vierailija
2/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jännää. Juon Maks 2 siideriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu mullekaan. Välillä tulee kokeiltua mutta parempi ilman.

Vierailija
4/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juopottelemattomuutesi askarruttaa sinua?

Vierailija
5/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä käytän harvoin alkoholia, mutta silloin kun käytän, käytän humalahakuisesti. Mä nostan hattua kaikille niille, jotka osaavat pitää hauskaa ilman alkoholia. Tai kyllähän mäkin osaan, mutta tykkään esim. käydä ravintoloissa tanssimassa. Siis sellaista 90-luvun tapaista musiikkia, ei mitään humppaa. Mulla ei vain lantio liiku, jos en saa paria drinksua. Tönkköilen vain tanssilattialla.

Tiedän yhden ihmisen mun ikäisistä, joka ei juo. Hänkin joi ennen, enkä tiedä mikä johti tuohon elämäntapamuutokseen.

Vierailija
6/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itseäni ei huvita juuri lainkaan. Seurajuomana menee tai sitten yksi sauna olut.

Humalanakuinen juominen harvinaista.

Muut saavat juoda jos haluavat, ei haittaa minua, :)

Vierailija
7/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua askarruta mutten salli sitä naisellenikana, vaan tiet erkanee jos se juo itsensä humalaan. Tämän perusteella tiedän varmuudella että tässä maassa on aivan suunnattomat määrät piiloalkoholisteja.

Vierailija
8/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juo nykyään ollenkaan, enkä ole ollut elämäni aikana kuin kerran kunnolla krapulassa, ja se oli sellainen helvetti, että ei koskaan enää. Alkoholi lähinnä väsyttää, olen hauskaa seuraa ihan selvinpäin.

Vierailija
9/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:30"]Ei se minua askarruta mutten salli sitä naisellenikana, vaan tiet erkanee jos se juo itsensä humalaan. Tämän perusteella tiedän varmuudella että tässä maassa on aivan suunnattomat määrät piiloalkoholisteja.[/quote]

Sulle ei taida olla ihan selvää, mitä alkoholismi tarkoittaa.

Vierailija
10/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ollenkaan

Vierailija
11/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä alkoholia lainkaan. 

Vierailija
12/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käytä ollenkaan alkoholia. Useat ystäväni eivät myöskään käytä, osa terveydellisistä syistä, osa uskonnollisista, osa ei jostain muusta syystä. 

Vierailija
13/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joskus kun itseä huvittaa, nyt pe ja la ilta join pari lasillista viiniä ja sitä ennen join pari kuukautta sitten. Join teininä ihan tarpeeksi, enää ei tarvitse.

Vierailija
14/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään juo alkoholia. Mä oon niin tylsä ihminen että mulla ei ole humalassa yhtään sen hauskempaa kuin selvin päinkään. Jos heittäydyn oikein villiksi, juon limpsaa...

Vierailija
15/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lainkaan alkoholia. Minulle se ei ole ongelma, mutta joillekin työkevereille ja tuttaville kylläkin. Koska en jaksa kuunnella humalaisten piikittelyä, olen lakannut käymästä sellaisissa kissanristiäisissä, joissa pääasia on pullojen nopea tyhjennys.

Vierailija
16/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minä en juo olenkaan.

Vierailija
17/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista. Minusta tuntuu, että tämä suuntaus eurooppalaiseen tyyliin on nousussa aikuisten naisten keskuudessa. Kännääjät ovat yleensä teinejä tai rappiolla vähän kaikessa.  

Vierailija
18/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo enää. Olin suurkuluttaja kymmenisen vuotta opiskeluajasta alkaen, ja joka viikonloppu parit kunnon kännit ja krapulat. Muinakin päivinä tissuttelua iltaisin. Kolmenkympin jälkeen vaan tuntui ettei terveys ja jaksaminen oikein sitä menoa kestä, joten vaihdoin kohtuukäyttöön. Nykyisin en juo ikinä humalaan, mutta joskus otan saunakaljan tai ruoan kanssa lasin viiniä.

Vierailija
19/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa koko maailmassa.

Vierailija
20/21 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo alkoholia kuin todella harvoin. Viimeksi kolme vuotta sitten. Aikanaan nuorempana tullut juotua joka viikonloppu, mutta sitten sitä vaan kasvoi siitä ulos ja tuntuu että ne juomiset tuli juotua silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme