Nainen! Voisitko tapailla työtöntä miestä, jolla kuitenkin olisi hienoa auto ja iso, moderni televisio?
Kommentit (42)
Wtf on iso, moderni televiso? Kuka sellaista edes katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Miksi ei?
Mullakin on 50-tuumanen telkku ja autona hybirdi joka noin 8 vuotta vanha. Ei ole naista. Ei kyllä laatikkoleukaakaan..
En. Minullanin on auto, tv:a en tarvitse.
Eikö kukaan nainen halua työttömän kanssa Netflix-treffeille? Voitas ensin katsoa joku romanttinen komedia muutaman oluen/siiderin kera. Illan hämärtyessä istuisin hieman lähemmäs laittaisin käteni sun paidan alle ettei vaan talven kylmyys pääsis kiusaamaan. Tämän jälkeen etenisin sisäisen vaistoni varassa..
t. työtön mies, vielä olis leffoja kattomatta..
Heh. - Olen mies, mutta jos olisin nainen niin, kuten en nyt miehenäkään en ole varma pitäiskö minun itkeä vai nauraa kumppaniehdokkaasta, joka yrittäisi tehdä vaikutusta hienolla autollaan tai isolla televisiollaan....
Sinkkumies
Jos mies olisi työtön ja hakusi töitä, parantaisi ammattitaitoaan opiskellen samalla tai pyrkisi yksityisyrittäjäksi järkevän suunnitelman kanssa, kyllä kiinnostaisi. Ei tarvi olla rahamies. Tavallinen ahkera kiinnostaa, jolla ei isoja velkoja ryhmiin hankintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi työtön ja hakusi töitä, parantaisi ammattitaitoaan opiskellen samalla tai pyrkisi yksityisyrittäjäksi järkevän suunnitelman kanssa, kyllä kiinnostaisi. Ei tarvi olla rahamies. Tavallinen ahkera kiinnostaa, jolla ei isoja velkoja ryhmiin hankintoihin.
Tyhmiin.
Jos auto on uusi BMW ja telkkari yli 80". Oletan, että mies ostaa myös minulle uuden BMW:n
Työtön mies, jolle olisi tärkeitä hieno auto ja iso televisio olisi vielä epätodennäköisemmin kiinnostava kuin työtön, ekologisesti elävä mies. Olisi kyllä niin totaalisen vastakkaiset arvot omiini verrattuna, että en osaa kuvitella, mikä meitä yhdistäisi.
Ei. En seurustele typerien luusereiden kanssa.
Ei siinä työttömyydessä mitään, mutta jos miehelle auto ja telkkari ovat niin tärkeitä, että ne pitää erikseen mainita, emme ole toisiamme varten.
Yrität väärää sukupuolta. Noilla tehdään vaikutus miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nainen halua työttömän kanssa Netflix-treffeille? Voitas ensin katsoa joku romanttinen komedia muutaman oluen/siiderin kera. Illan hämärtyessä istuisin hieman lähemmäs laittaisin käteni sun paidan alle ettei vaan talven kylmyys pääsis kiusaamaan. Tämän jälkeen etenisin sisäisen vaistoni varassa..
t. työtön mies, vielä olis leffoja kattomatta..
Ei. Kukaan ei kaipaa jotain luuseria kähmimään kun katsoo netflixiä.
On varmaan mukava tyyppi ja sivistynyt kun ollut aikaa katella paljon leffoja ja sarjoja, niistäkin paljon oppii. Moni työelämässä oleva ihan pihalla kun elää omassa pienessä kuplassaan, ei edes seuraamaan uutisia ja äänestää vielä jotain vihreitä ja kokoomusta..
En. Vaikka olisi varakas niin silti ei. Työtön ei kelpaa.
Kuolisin nauruun, jos mies yrittäisi tehdä vaikutusta autolla tai televisiolla. Vähän sama kuin itse yrittäisin päteä sillä, että minulla on hieno sohva ja iso moderni keittiönpöytä.
Ovatko nuo molemmat miehen korvien välissä vai mitä siellä korvien välissä on? Se ratkaisee.
Häh?! Mulla on auto ja telkkari omasta takaa.