Tämänhetkisen elämäntyylisi mukaan: Mihin kuolisit nyt?
Kommentit (60)
Liikenneonnettomuus tai sitten itsari.
Johonkin tupakasta, alkoholista, stressistä, epäterveellisestä syömisestä ja/tai liikunnan puutteesta aiheutuvaan sairauteen. Ylipainoakin on hieman.
t. epäterveellisesti elävä opiskelija
Mulla on useita kroonisia tauteja joten niihin valitettavasti... Kumpa saisi olla terve.
Anoreksiaan. Olen just siinä vaiheessa, että mä tajuan et mulla on ongelma ja asialle tarttis tehdä jotain. Se vaan on niin pirun vaikeaa tunkea se ruoka kurkkuun eikä lähteä haarukallisen jälkeen saman tien pariksi tunniksi salille. Muutin just takaisin kotiin 19-vuotiaana, koska mä en hallitse tätä yksin.
Outo kysymys "mihin kuolisit nyt"! Oli elämäntyyli millainen tahansa niin ei nyt just kuole. Varmaan johonkin vanhuuden aiheuttamaan sairauteen.
Epäterveelliset elintapani (esim. melkein totaalinen liikkumattomuus, jokapäiväinen karkinsyönti) eivät tapa normaalipainoista vielä näillä kymmenillä, mut luultavasti huono kunto ja lihasmassan mitättömyys tulee laskemaan elämänlaatuani tosi pahasti vanhempana ja johtaa kohtalokkaaseen kaatumiseen sitten vanhuusiässä, mistä seuraa vuodeosastolle joutuminen ja syöksykierre kohti keuhkokuumeeseen tms. kuolemista.
Huomenna kuolisin todennäköisimmin raskaudesta tai ennenaikaisesta synnytyksistä johtuvista syistä (en tiedä, miten nopeasti esim. istukan irrottua kuolee verenvuotoon tai saako kipu heti niin toimintakyvyttömäksi, ettei pysty soittamaan apua - asun yksin). Tai sit raskausaivosumussani kävelen auton alle.
Maksakirroosi, haimatulehdus, keuhkoahtaumatauti, keuhkosyöpä, aivoinfarkti, vitutus. Siitäpä valita se kaikkein kivoin. Valintoja, valintoja..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:55"]
Outo kysymys "mihin kuolisit nyt"! Oli elämäntyyli millainen tahansa niin ei nyt just kuole. Varmaan johonkin vanhuuden aiheuttamaan sairauteen.
[/quote]
Kyseessä on hypoteesi. En halunnut että ihmiset alkavat spekuloida että sitten kolmen vuoden päästä kun ovat hoikempia ja raittiita niin varmaan joskus tosi vanhana unissaan. Meinasin nykyisten riskitekijöiden eskaloitumista lopullisiksi.
Vitutukseen tai autokolarissa mieheni kyydissä.
Kahden uhmaikäisen kanssa varmaan siihen, että verisuoni katkeaa päästä.
Verisuoni katkeaa päästä provoja lueskellessa
Aivan satavarmasti siihen kun mieheni ajaisi kolarin mun motkottaessa pelkääjän paikalla miten vaarallista on puhua puhelimeen/ tsekata sähköposteja/juoda kahvia samaan aikaan kun ajaa :D
Syöpään, sydäriin, itsemurhaan.