Mitkä ihmeen isovanhempien oikeudet?! Anoppi pakottaa lapsen yökylään
Pitäisi viedä poika vähintään kerran kuukaudessa anoppilaan yökylään, mielellään koko viikonlopuksi. Anoppi vetoaa oikeuksiinsa nähdä lapsenlastaan, uhkasi kerran ls-ilmoituksella. Joo, tuollaiselle ilmoitukselle naurettaisiin, mutta silti! Appi ei sano asiaan mitään, on ihan tossun alla muutenkin.
Poika on nyt 2v ja tätä mankumista on kuultu pojan syntymästä asti. En kestä enää. En todellakaan laita lasta yökylään minnekään, edes omalle äidilleni, koska ei ole tarvetta!
Minua vituttaa ja surettaa, että pojan mummi käyttäytyy näin omistavasti. Tämä hiertää välejämme melkoisesti. Olen kyllästynyt jatkuvaan tappeluun. Anoppi puskee yllättäen kylään ja yrittää väkisin viedä poikaa ulos, omii hänet jos ymmärrätte. Olen sanonut tästä monta kertaa, mutta minähän olen säälittävä ja yritän viedä häneltä lapsenlapsen ja hänellä on oikeus AAAARGH!
Kyllä, olen raivopäinen ämmä, koska en enää JAKSA!
Monet noin pienet lapset nukkuvat muutenkin levottomasti muualla kuin omassa sängyssään, heräilevät öisin, harjoittelevat potallakäyntiä yms ja vaikka kuinka olisi läheinen ja kiva mummu, täti tai setä niin pienelle lapselle voi tulla hätä yöllä jos herää ja vanhemmat eivät olekaan paikalla.