Mikä voisi olla taustalla että entinen tapailukumppani alkaa seuraamaan eron jälkeen?
Kommentit (6)
Kysy siltä iteltään, ei me voida tietää mitä se miettii
Jos se on vähän tekemistä vaille. Toivotaan että löytää pian uuden.
Kaikenlaisia diagnooseja vois heitellä, mutta ei se johda mihinkään. Itse päädyin soittamaan vastaavassa tilanteessa poliisiasemalle kysyäkseni neuvoa ja he suosittivat tekemään rikosilmoituksen, koska vainoamisen tunnusmerkistö täyttyi.
Asia ei ole edennyt vielä muuten, mutta seuraaminen mielestäni on loppunut ja pidän merkittävänä asiaa edistäneenä tapahtumana sitä kun poliisi soitti tuolle miehelle. Ja tämä riittää minulle.
Soittaako ne siis miehelle jos tekee ilmoituksen? Se siis hyvä karkoitin?
Tuskin se kaikissa tapauksissa toimii, esimerkiksi heidän kohdalla ketkä eivät noudata lähestymiskieltoakaan.
Mutta ainakin mun tapauksessa se minun kanssani jutellut konstaapeli sanoi soittavansa tuolle miehelle sekä todistajaksi laittamalleni ihmiselle. Seuraava vaihe olisi ollut se lähestymiskiellon hakeminen, mutta onneksi siihen ei näytä olevan enää tarvetta.
Tsemppiä joka tapauksessa! Jos se touhu kovasti ahdistaa, voithan ensin varoittaa sitä ihmistä, että ellei hän lopeta, olet yhteydessä poliisiin
Up