Netflixin romanttiset jouluelokuvat! Katsooko kukaan muu?
Aaaahhh... vasta löysin ihanan hömpät romattiset jouluelokuvat. Olen jo katsonut Jouluprinssin, Operaatio joululahjan (lemppari!), Kuninkaallisen vaihtokaupan ja Jouluyön ritarin. En kai ole ainoa mamma, joka katsoo näitä? Seuraavaksi varmaan Jouluprinssi 2: Kuninkaalliset häät.
Kommentit (37)
Katson, tosin jotkut menee pikakelauksella... Christmas in California oli ihan ok ja Operaatio joululahja oli myös paremmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä on katsonut melkein kaikki kanssa. Rakastaa tuollaista hömppää.
No onhan nämä joululomalaiselle kivoja "aivot narikkaan" -leffoja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Katson, tosin jotkut menee pikakelauksella... Christmas in California oli ihan ok ja Operaatio joululahja oli myös paremmasta päästä.
Kiitos vinkistä, pitää tsekata tuo Christmas in California.
ap
Ykkösinhokkini on kaikenlainen romanttinen hömppä. En katso.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösinhokkini on kaikenlainen romanttinen hömppä. En katso.
Niin minäkin luulin ennen...
ap
Jep.
Se on hauskaa miten monessa on perinteisen prinssin lisäksi, joku häiskä joka on kirvesmies/lakimies tai remonttireiska/lääkäri, yleensä se mies on aina kätevä rakentelemaan juttuja. Ja nainen on yleensä mainostoimistossa töissä jossa on juuri saamaisillaan ylennyksen ja sitten perii joltain sukulaiselta majatalon tai joulumaan.
Mä olen hurahtanut korealaisiin draamoihin. Viime jouluna kyllä katsoin noitakin, kivaa hömppää myös ne.
Mä en tykännyt tuosta Christmas in California, mutta tykkäsin 12 Gifts of Christmas elokuvasta.
Holidate ja tuo mainittu 12 Gifts of Christmas olivat ihan ok pätkiä. Nimenomaan aivot narikkaan -hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Se on hauskaa miten monessa on perinteisen prinssin lisäksi, joku häiskä joka on kirvesmies/lakimies tai remonttireiska/lääkäri, yleensä se mies on aina kätevä rakentelemaan juttuja. Ja nainen on yleensä mainostoimistossa töissä jossa on juuri saamaisillaan ylennyksen ja sitten perii joltain sukulaiselta majatalon tai joulumaan.
Ja sillä naisella on aina jokin "trauma" taustalla, esim. parisuhde kariutunut tai vanhempi kuollut juuri joulun aikana. Nainen on aina sillä tavalla tavallisen söpö, ei liian kaunis. Jouluprinssissä ja Kuninkaallisessa vaihtokaupassa oli myös tarkkanäköinen lapsi, joka tajusi juonen heti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt tuosta Christmas in California, mutta tykkäsin 12 Gifts of Christmas elokuvasta.
Kiitos vinkistä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Hahah :D Just samaa olen miettinyt, että noissa elokuvissa yleensä nainen on aina töissä jossain mainostoimistossa jne ja lopulta joutuu valitsemaan ylennyksen ja rikkaamman elämän tai köyhemmän, mutta ah niin onnellisen elämän välillä. Siihen onnellisempaan elämään kuuluu melkein aina jokin peritty majatalo sekä ihana remppamies.
Mutta aina minä nuo kaikki ihanat hömppäelokuvat katson. Toiset ovat hyviä ja toiset tosi surkeita. Se Dolly Partonin joulumusikaalielokuva tosin oli niin imelä, että sain kaksi reikää hampaisiin ja jouduin jättämään sen kesken.
Tykkäsin: Operation Christmas drop, The Cristmas chronicles, Christmas made to Order, 12 Gifts of Christmas, The Holiday Calendar
En tykännyt: A Cinderella story (huonoin mitä ikinä olen nähnyt, edes suun aukominen laulujen aikaan ei osunut kohdalleen), Christmas wedding planner, Christmas with a view, Holidate, Dolly Parton’s Christmas on the Square
Lisäksi jotkut olivat ihan ok, ei niin hyviä, mutta ihan katsottavia. Joitakin on vielä katsomatta.
Mäkin tykkään. Tänä vuonna en ole löytänyt uusi suosikeja mutta sarjoja kyllä.
Jouluksi ja kotiin ( norjalainen, kaksi kautta ) ja Perhejoulu (saksalainen) ovat viehättäneet
Katsoin viime jouluna yhden. Siitä riittää imelyyttä vielä seuraaviksi viideksi vuodeksi.
12 gifts of Christmas olikin Hallmarkin, mutta striimasin sen netistä. Ei ollut ihan lempparini. Seuraavaksi Joulusafari :)
ap
Yritin noista haeskella katsottavaa, mutta prinssi? Eeh, rajansa hömpälläkin. Sitten katsoin hetken jotain ja jo alkumetreillä alkoi ärsyttää kun sellainen ylireipas tytönhupakko törmää mieheen, ja heti putoaa silmät päästä ja mies ei ollut edes minkään näköinen. Juuh, jos vielä jotain yrittäisi, jos jossain olisi edes sellaiset näyttelijät joita jaksaa katsoa.
Nuo prinssileffat eivät uponneet. Mutta tosiaan pidin jopa kovasti Operation Christmas dropista, 12gifts of christmas oli myös kiva, Christmas calender myös kiva ja pidin myös tuosta Safari-leffasta ja Holidatesta. Se joulusarja pojasta ja tytöstä ja punaisesta kirjasta oli myös hyvä, en vain muista nimeä.
Mutta Joulu Kaliforniassa ei uponnut. En pidä niistä jouluhömpistä, joissa se päähenkilö näyttää missiltä mutta teeskentelee niin tavallista irtoripsineen ja juhlameikkeineen. Ja maatilahömpötys oli ihan kakkaa. Ei mitään realistisuutta. Ymmärrän kyllä, että tällaiset romanttiset jouluhömpät eivät sitä realistisuutta esitäkään mutta olettaisin, että tavoitteena on saada katsojia, ja katsojat haluavat jonkinasteista todenmukaisuutta myös satumaisiin leffoihin. Jos mallin näköinen neito on heiluttavinaan lapiota, niin ei se oikein riitä puhumattakaan siitä miesmallista, joka osasi nikkaroida, vaikka oli kasvanut pumpulissa koko ikänsä.
Tyttöystävä on katsonut melkein kaikki kanssa. Rakastaa tuollaista hömppää.