Millaiset asiat tekevät mielestäsi ihmisestä mielenkiintoisen?
Kommentit (29)
Empaattinen ja iloinen ihminen vetää puoleensa
Se, että hän on minua kekseliäämpi, luovempi, kauniimpi ja hauskempi joissain asiossa. Ei kaikissa.
Sellainen, jolla on mielemkiintoista sanottavaa. Joka on kokenut ja lukenut.
Vierailija kirjoitti:
On kiinnostunut ja innostunut monenlaisista asioista ("opiskelen espanjaa ja seuraavaksi haluaisin oppia italiaa, juttelin just naapurin mummon kanssa ja oli mielenkiintoista kuulla hänen evakkomuistelmiaan, meidän työpaikalle on tullut uusi siivooja ja kysyin, oliko hänen kaulakorunsa ametisti vai opaali, koska ajattelin ostaa samanlaisen kummitytölleni rippilahjaksi".
Sivistynyt sekä teoriassa että käytännössä (opiskellut + matkustellut), mutta ei silti ole ylimielinen besserwisser.
Itserakkaus kunniaan. Tottakai jokainen pitää itseään mielenkiintoisena:)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se että tinder biossa lukee "Tykkään viinistä ja matkustelusta, mun lapset on mun elämä, voimaantunut nainen". Ja sitten onkin kasa linkkejä ties mihin instagramiin.
"Hyvä ruoka ja viini lähellä sydäntä"
No mitä kukakin pitää mielenkiintoisena. Aika henkilökohtaista. Itselleni älykkyys ja tavoitteellisuus on tällaisia ominaisuuksia.
Semmoinen tietynlainen karisma tai "aura", joka vetää puoleensa. Sellainen on ihmisillä, jotka ovat sovussa itsensä ja maailman kanssa. Heidän lähellään on hyvä olla.