Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset asiat tekevät mielestäsi ihmisestä mielenkiintoisen?

Vierailija
21.12.2020 |

Saa kertoa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäisyys

Vierailija
2/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneisuus asioista ja ilmiöistä omaa elämänpiiriä laajemmin. En tarkoita naapureiden tekemisiä vaan yhteiskuntaa, mitä ulkomailla tapahtuu jne.

Vierailija
4/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaperäisyys

Mistä tunnistaa omaperäisyyden?

Vierailija
5/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeíden analysointi.

Ja kivaksi hänet tekee se, ettei jyrää vastakkaisia mielipiteitä,

Jees-mies tai en mä tiedä-tyyppi ei ole koskaan mielenkiintoinen.

Vierailija
6/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaralatseisuus

Vierailija
7/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se että tinder biossa lukee "Tykkään viinistä ja matkustelusta, mun lapset on mun elämä, voimaantunut nainen". Ja sitten onkin kasa linkkejä ties mihin instagramiin.

Vierailija
8/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie, mutta aika moni varmaan pitää itseään muita mielenkiintoisempana. Tähänkin vastatessa moni varmasti miettii omia piirteitään.

Vierailija
9/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys

Miten tämä älykkyys älykkyys näkyy? Itse esimerkiksi vaikutan ihan kummajaiselle kaikin puolin, semmoselle kasvamattomalle ikiteinille, eli ehkä ensimmäisenä ei tule  älykkyys mieleen. Mutta - olen älykäs mm. alallani, poliittisestikin ihan kartalla mitä ympäristössä tapahtuu, tiedän ja tutkin asioita niin historiasta kuin tieteestä jne., mutta esimerkiksi matemaattisesti olen ihan lahjaton.

Vierailija
10/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaperäisyys

Mistä tunnistaa omaperäisyyden?

Tatuoinneista tietenki.

Vierailija
11/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kohdalla auttaa jos on rintava.

Vierailija
12/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut ja innostunut monenlaisista asioista ("opiskelen espanjaa ja seuraavaksi haluaisin oppia italiaa, juttelin just naapurin mummon kanssa ja oli mielenkiintoista kuulla hänen evakkomuistelmiaan, meidän työpaikalle on tullut uusi siivooja ja kysyin, oliko hänen kaulakorunsa ametisti vai opaali, koska ajattelin ostaa samanlaisen kummitytölleni rippilahjaksi".

Sivistynyt sekä teoriassa että käytännössä (opiskellut + matkustellut), mutta ei silti ole ylimielinen besserwisser.

Vierailija
13/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus toteuttaa haluamaansa elämäntyyliä. Eli kyllä, tietty määrä rahaa on tärkeää, vaikkei sitä sovi ääneen sanoa.

Vierailija
14/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelevuus, helposti innostuminen erilaisista asioista, yleinen mielenkiinto elämää kohtaan. Osaa ja uskaltaa kulkea omaa polkuaan mutta ei tallo muita jalkoihinsa siinä sivussa. Tutkii ensin ja hutkii vain painavasta syystä.

Vierailija
15/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelemättömyys, ystävällisyys, rohkeus, luovuus, itsenäisyys, hyvä itsetuntemus, elämänkokemus, avarakatseisuus, poikkeava käytös/elämäntyyli, sielunsisaruus, samanlaiset ongelmat, laaja yleissivistys, tapa käyttää kieltä...

Ainakin noi asiat voi tehdä ihmisestä mielenkiintoisen mun silmissä. Kyllä, olen kiinnostunut monista ihmisistä :D Toisaalta tylsiä en meinaa aina kestää...

Vierailija
16/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on älykkyyden ja empaattisuuden lisäksi uskaltanut elää omannäköistä elämää, on jo aika tukevasti siellä kiinnostavan puolella. :)

Vierailija
17/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunne, että tämä aloitus on tullut mieleen kommentistani. Noin tunnin päästä omasta kommentistani tämä aloitus tehty.

Hyväntuulisuus toisessa ihmisessä viehättää minua.

Vierailija
18/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
19/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on kiinnostunut eri asioista, on kiinnostava. Ihminen, jolla on intohimon kohteita. On se intohimon kohde sitten avaruus, autorakentelu, taide, kirjoittaminen, mikä tahansa. Tai voi olla montakin erilaista mielenkiinnon kohdetta.

Sellainen ihminen ei "ehdi" keskittää energiaa ikäviin juoruiluihin tai kateuteen. Energia menee harrastamiseen ja sellaisen innostuneen ihmisen lähellä on mukavaa olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän