Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloinkohan Lidl joutuu poistamaan tuon kanta-asiakas sovelluksensa

Vierailija
21.12.2020 |

Ei nimittäin toimi, ei kassalla ole aikaa kaivaa kännykkää, avata sitä, etsiä sovellusta ja avata sitä, saati jotain kuponkeja. On monta kertaa jäänyt näyttämättä, sillä en viitsi hidastaa kassaa kaivelemalla luuria. Tänään taas yritin, mutta kassa reippaasti piippasi tuotteet samaa tahtia kun ladoin niitä kassalle, joten jätin sitten sikseen.
Eikö juuri Lidl ole laskenut tarkkaan sekunnit kassalla, miten niille voi sattua tällainen kämmi kanta-asiakaskortin kanssa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ota puhelintani joka kerta mukaan kauppaan. En ladannut sovellusta.

Vierailija
22/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl taantuu kauppana jatkuvasti. Parhaat tuotteet poistuvat myynnistä tai kallistuvat. Halvin olutkin on laimennettu. Saksalaiset oluetkin on nykyään ihan kuraa, ainakin ne halvemmat. Saisivat myydä enemmän saksalaisia tuotteita ja ilman kanta-asiakkuusjuttuja, eikä pyrkiä uudeksi s-marketiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman qr-koodin voi myös tulostaa paperille ja vilauttaa sitä.

En ole tullut ajatelleeksi, mutta joo, jos sen vaikka tarrana printtaa maksukortin kylkeen niin ei tarvitse yhtä aikaa kaivaa esiin puhelinta ja lompakkoa.

Mutta silloin ei saa kuponkialeja.

Vierailija
24/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaksinkertainen työ, kun tarvitsee kaivaa sekä maksukortti lompakosta että puhelin. Jos maksaa kortilla, haluaisin käyttää myös kanta-asiakkuuteen siitä vierestä löytyvää korttia, johon en tarvitse lukulaseja avatakseni. Alapeukku lidl-kanta-asiakkuudelle. Mutta jos tarpeeksi jaksetaan valittaa, asia korjaantuu. Joutuivathan ne suurentamaan kassojen pakkausalueita ja ottamaan luottokortit maksukorteiksi, vaikka yrittivät ensin muuta.

Vierailija
25/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jokaisen käydä antamassa 1 tähti arvosteluksi sovellukselle? Ainakin huomaisivat, etteivät kaikki ole tyytyväisiä.

Vierailija
26/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatkaa se jo ennen kassaa. Helppoa.

Eihän se pysy niin kauaa auki.

Vierailija
27/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, mä olen ajatellut itse olevani aika avuton ja vanha monessa asiassa. Mutta en mä taida sitten ollakaan kun onnistun helposti asiassa, joka tämän ketjun perusteella näyttää monelle olevan vaikeaa. Mun 75v äitikin kykenee näyttämään puhelinta Lidlin kassalla.

Vierailija
28/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ongelmana on myös tuo, että kun olet saanut sen ensimmäisen -0,5 sentin bonuskupongin, niin se pitää käyttää jonkun 6pv sisällä. No jos en ole 6pv sisällä menossa lidliin (käyn siellä vain, jos on hyviä tarjouksia, koska on kaukana) niin koko bonussysteelmillä ei ole mitään väliä minulle.

Vierailija
29/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ongelmana on myös tuo, että kun olet saanut sen ensimmäisen -0,5 sentin bonuskupongin, niin se pitää käyttää jonkun 6pv sisällä. No jos en ole 6pv sisällä menossa lidliin (käyn siellä vain, jos on hyviä tarjouksia, koska on kaukana) niin koko bonussysteelmillä ei ole mitään väliä minulle.

Vierailija
30/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin luin uutisen, että luovutan käyttäessäni sovellusta tietoni ties minne, loppui sovelluksen käyttö. Hyöty on pienempi kuin hinta.

Vierailija
31/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää etuohjelmasta sillä periaatteella, että se antaa mahdollisuuden nostaa tuotteiden hintoja, jolloin vanhaan normaaliin hintaan saa vain ne, jotka lataavat puhelimeensa kaikki ohjelmat.

Vierailija
32/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin luin uutisen, että luovutan käyttäessäni sovellusta tietoni ties minne, loppui sovelluksen käyttö. Hyöty on pienempi kuin hinta.

Se on ihan normaalia. Lähes kaikissa sovelluksissa on käyttöehtona, että annat luvan tietojesi keräämiseen ja myymiseen kolmannelle osapuolelle.

Vierailija
33/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, mä olen ajatellut itse olevani aika avuton ja vanha monessa asiassa. Mutta en mä taida sitten ollakaan kun onnistun helposti asiassa, joka tämän ketjun perusteella näyttää monelle olevan vaikeaa. Mun 75v äitikin kykenee näyttämään puhelinta Lidlin kassalla.

Noi voi jeesus. Kai sen nyt kykenee kaikki! Mutta kyse on siitä, että kassoilla haluaa olla nopea ja päästä eteenpäin eikä jäädä kaivelemaan lompakon lisäksi vielä puhelintaan. Se hidastaa tota toimitusta! Siitä tässä on kyse.

Vierailija
34/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lidlistä, mutta en tästä sovelluksesta. Käyttämättä jää.

Vierailija
35/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole tuota, mutta kylän joka toisella mummolla se on. Ai helevetti että vituttaa asioida Lidlissä nykyään kun ne mummelit ei osaa sitä sovellusta saati edes puhelintaan käyttää. Jono kasvaa, pakasteet sulaa, kun siellä edessä mietitään että jaaniinjoomitähäh. Muissa kaupoissa samat mummelit jumittaa lottokuponkiensa ja ässäarpojensa kanssa. Ennen tuota sovellusta Lidlissä asiointi oli nopeaa.

Onko missään Lidliä jossa on veikkauskone?

Eiks kaikki lidlit ole yhtä veikkausta?

Seuraat vaan elintarvikeviraston sivuja jossa ilmoitetaan mikä lidlin tuote on milloinkin vedetty pois myynnistä salmonellan, listerian tms. vuoksi.

Ja sitten vaan hakemaan uusi arpa liiteristä.

Vierailija
36/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä poistetaan siitä syystä, että joku satunnainen taukki ei sitä hallitse.

Vierailija
37/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Lidlissä käymisen. Käyn Tokmannilla ja Halpa-Hallissa, joissa ei kaupan kortteja ole eikä tarvita.

Vierailija
38/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se mulla on toiminut. Aktivoin etukäteen kotona ne kupongit jotka kiinnostavat. Joskus käytän ne, joskus en. Ei se kortin kaivaminen niin paljoa vie aikaa ettei sitä ehtisi tehdä.

Vierailija
39/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Lidlissä käymisen. Käyn Tokmannilla ja Halpa-Hallissa, joissa ei kaupan kortteja ole eikä tarvita.

Olet sitten harvinaisen yksinkertainen. Missään kaupassa ei ole pakko käyttää kaupan kortteja tai sovelluksia.

Vierailija
40/47 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien sovellus.