Milloinkohan Lidl joutuu poistamaan tuon kanta-asiakas sovelluksensa
Ei nimittäin toimi, ei kassalla ole aikaa kaivaa kännykkää, avata sitä, etsiä sovellusta ja avata sitä, saati jotain kuponkeja. On monta kertaa jäänyt näyttämättä, sillä en viitsi hidastaa kassaa kaivelemalla luuria. Tänään taas yritin, mutta kassa reippaasti piippasi tuotteet samaa tahtia kun ladoin niitä kassalle, joten jätin sitten sikseen.
Eikö juuri Lidl ole laskenut tarkkaan sekunnit kassalla, miten niille voi sattua tällainen kämmi kanta-asiakaskortin kanssa?
Kommentit (47)
Tässä ketjussa on joku yksi kädetön Lidl- vihaaja.
Hei sun ei tarvitse käydä siellä, me muut pystytään toimimaan yhtä nopeasti puhelimen tai kortin kanssa kassalla.
Sovellus toimii niin hyvin että toivoisin muidenkin kauppojen ottavan käyttöön. Kuitit, kupongit, alennukset reaaliajassa ja suoraan puhelimeen. Mikä voisi olla helpompaa??
Opetelkaa käyttämään puhelinta. Kortin voi avata sovelluksissa valmiiksi jo kotona. Kassalla vain vilauttaa puhelinta missä kortti auki. Loistava appi!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä poistetaan siitä syystä, että joku satunnainen taukki ei sitä hallitse.
Etkö muista kun Lidl tuli Suomeen? Niillä oli pikkuruinen pakkausalue ostoksille, koska ajattelivat, että kassan skannattua ostokset ne nostetaan takaisin suoraan kärryyn. Kun ei onnistunut suomalaisille, jotka halusivat pakata ne ensin kasseihin, pakkausalueita laajennettiin. Sama juttu luottokorttien kanssa. Lidl yritti, ettei hyväksi niitä. Taipui kuitenkin. Miksi ei tämänkin kanssa? Jo nyt saan viestejä Lidlistä, että miksi en käytä sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä poistetaan siitä syystä, että joku satunnainen taukki ei sitä hallitse.
Etkö muista kun Lidl tuli Suomeen? Niillä oli pikkuruinen pakkausalue ostoksille, koska ajattelivat, että kassan skannattua ostokset ne nostetaan takaisin suoraan kärryyn. Kun ei onnistunut suomalaisille, jotka halusivat pakata ne ensin kasseihin, pakkausalueita laajennettiin. Sama juttu luottokorttien kanssa. Lidl yritti, ettei hyväksi niitä. Taipui kuitenkin. Miksi ei tämänkin kanssa? Jo nyt saan viestejä Lidlistä, että miksi en käytä sovellusta.
Muistan kyllä ja se oli selkeä ongelma, ensimmäistä kertaa kävin Lidlissä 2002. Tämä ei ole.
En käytä sovellusta enää, koska siitä ei ole mulle mitään hyötyä. Sen kerran kuussa tulevan muutaman euron hyvityksen takia en viitsi edes kännykkää kaivaa (työkännykkä, joka turvallisuussyistä ehtii lukittua siinä välissä, kun olen latonut tavaraa kassahihnalle). Olkoot.
Minä käyn nykyään vain halpahallissa, syystä että siellä ei ole korttien, sovellusten tai lottokuponkien kanssa hidastelijoita. Vaikka olisi muuten hidas ikäihminen edessä, asiointi on kohtuullisen sujuvaa silti.
Montako kuponkitarjousta olet käyttänyt? Niinpä. Itse en ainakaan juuri yhtään, koska SITÄ KUPONKITARJOUSTA EI KOSKAAN OLE SAATAVILLA!
Olen alkanut miettiä tutkimusta siitä, miten moni Lidlin tarjoustavara on itse asiassa huijausta. Ilmoitetaan isolla netissä ja kupongeissa, mutta tuotetta ei ole yhdessäkään kaupassa.
Onko teillä samoja kokemuksia?
Olen antanut palautetta ja sain vakiolätinän siitä, miten tarjoustuotteita on runsaasti, mutta ei rajattomasti ja kiinnitämme jatkossa entistäkin enemmän huomiota jne. No jos hiljaisessa kaupassa neljä viidestä tuotteesta on loppu ennen kuin tarjousajasta on kaksi tuntia kulunut, niin ei sitä tuotetta ihan kauhean runsaasti ole voinut olla.
Ennen kuponkisovellusta en kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta nyt on todella alkanut ärsyttää. Ainakin mun haluamani tarjoustuotteet on aivan säännönmukaisesti loppu.