Eikö kukaan ole vielä valittanut helteestä?
Kommentit (11)
No vähän olen itsekseni kiroillut kun puutarhatöitä tehdessä pitää aurinkoa pakoilla varjoihin eikä yhtään hommaa saa tehtyä loppuun. En jaksa olla auringossa viittä minuuttia kauempaa.
Ei vielä ole valittamista, ihan mukava keli. Sitten kun kolkutellaan kolmeakymppiä, niin voin valittaa. Eikä lämpö edes näin alkukesästä tunnu yhtä tunkkaiselta kuin joskus heinäkuussa.
Mä valitin tänään ihan livenä miehelleni. Jotenkin aina talven haaveilee kesästä ja sitten kun kesä tulee niin tajuaa että onhan siinä huonojakin puolia :D
Tänään hikoilin kuin sika kokoajan ja naamakin paloi jo :D
Ei meillä ole ollut vielä lähelläkään hellettä. +16 tänään, just hyvä.
Pääsi palamaan jotain muutakin kuin naama.
Kaksi päivää tässä tuskaillut. Tekis mieli lähteä koiran kanssa pitkälle lenkille, mutta ei voi mennä, koska on näin huono sää. Mitään muutakaan ei jaksa tehdä, ja vituttaa vaan maata ja olla. Tätäkö tää nyt sitten on syksyyn asti? Toivon viileää kesää.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 18:17"]Mä valitin tänään ihan livenä miehelleni. Jotenkin aina talven haaveilee kesästä ja sitten kun kesä tulee niin tajuaa että onhan siinä huonojakin puolia :D
Tänään hikoilin kuin sika kokoajan ja naamakin paloi jo :D
[/quote]
Alapeukku?
mikä helle? täällä on 20 astetta eli juuri sopiva, pääsee käyttämään kesävaatteita mutta ei oo vielä liian kuuma eikä hyönteisiäkään hirveesti vielä näy
Ei hittoku on kuuma. Tulisi jo talvi.
Meillä oli tänään 22 astetta parhaimmillaan, kyllä se tuntuu todella kuumalta tuon 0 asteen jälkeen kun tulee kertarytinällä.
On kyllä ehtinyt valittaa, mutta se tuli henk.koht. mailiin. :D