Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan erota

Vierailija
18.05.2014 |

Olen parikymppinen ja mieheni 31 saimme lapsen puolivuotta sitten. Nyt tunnen itseni niin rupsahtaneeksi, että haluan vain erota. En halua että hän pettää tai vaihtaa minut nuorempaan, koska joskus niin käy kuitenkin. En usko että voin tästä koskaan enää näyttää 19 vuotiaalta ja haluan miehen joka on enemmän tasoiseni eikä tuollainen kuin hän.

Kropassa ei ole mitään vikaa kun olen elämäni harastanut kilpaurheilua

mutta koko olemukseni huutaa minun olevan äiti ei puutu kuin kouvolatukka ja äitini vaatteet.

Jos mieheni tulisi nyt vastaan en usko hänen rakastuvan minuun. Haluaisin miehen josta voisin olla varma että hän pitää minusta sellaisena kuin olen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kroppani häiritse tai raskausarvet voin sen käsi sydämellä sanoa. Kasvoistanikin pidän. Mies ei ole koskaan oma-aloitteisesti kehunut tai on ensitreffeillä sen jälkeen ei ikinä. Olen aina vain "rakas" tai "äiti"

Vierailija
2/5 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kasvaa aikuiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs luotat vähän miehesi ja omiin tunteisiisi, vaikka olette päättäneet tehdä lapsenkin. Oletko ihan aikuisen oikeasti sitä mieltä erttä parisuhde perustuu ulkonäköön, ja nimenomaan naisen ulkonäköön? 

Vierailija
4/5 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:16"]Kylläpäs luotat vähän miehesi ja omiin tunteisiisi, vaikka olette päättäneet tehdä lapsenkin. Oletko ihan aikuisen oikeasti sitä mieltä erttä parisuhde perustuu ulkonäköön, ja nimenomaan naisen ulkonäköön? 

[/quote]

niin joka paikassa sanotaan. Olen puolimatkassa suomalaiseen perusnaiseen joka ei edes vaatteilla saa piilotettua itseään

Vierailija
5/5 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:16"]Kylläpäs luotat vähän miehesi ja omiin tunteisiisi, vaikka olette päättäneet tehdä lapsenkin. Oletko ihan aikuisen oikeasti sitä mieltä erttä parisuhde perustuu ulkonäköön, ja nimenomaan naisen ulkonäköön? 

[/quote]

niin joka paikassa sanotaan. Olen puolimatkassa suomalaiseen perusnaiseen joka ei edes vaatteilla saa piilotettua itseään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan