Punanaamalle hiusväri?!?
Mulla on siis hyvin helposti punehtuvat posket. Ikää päälle 40. Hiukset puolipitkät ilman otsatukkaa. Hiusten luomuväri suomalainen hailukan ruskea. Mikä olisi piristävä hiusväri mulle? Ehdotuksia! =)
Kommentit (8)
Platinablondi.
valkoinen tukka + pinkki iho = Miss Piggy
Haist Huilu 3! En ole kuitenkaan peliä menettänyt valaskala, senkin ääliö...
Ei ainakaan platinan vaalea, musta tai mikään punaisen sävy. Pysyttele luonnollisissa viileissä sävyissä. Mä sinuna ottaisin vain raitoja. Ja jos posket punoittaa, niin suosittelen meikkiä. Peiton lisäksi meikki suojaa herkkää ihoa.
Eikö sellaiset oranssin punaiset sovi?
Monestihan luonnollisilla punapäillä on hieman vaalean punainen iho, niin luulisi että punertava tai kylmä tumman/viininpunainen sopisi ihosi kanssa ja näyttäisi luonnolliselta.
Kiitos vihjeistä! Varmaan tosiaan jokin viileä väri voisi olla, tai ne raidat..Punaista en halua missään muodossa, koska hiuksissani on luonnostaan paljon punaista pigmenttiä, ja lopputulos on aina aivan liian punainen. Lisäksi se punainen tarttuu niin tiukasti, ettei halua lähteä sitten millään pois! Ei siis ainakaan punaista. Mutta vaaleitako vai niitä tummempia raitoja?
Luulisi, että vaaleat ja tummat raidat sopii molemmat. Jos tykkäät tummasta, valkkaa tummat raidat. Jos mieluilet vaaleata, niin sitten sen väriset.
Niin, tai sitten vähän vaaleita ja vähän ruskeita! Sehän voisikin olla kiva! Ap :)
Viileä tummanruskea.