Millaisia vaatteita meinaatte ostaa kesäksi? :)
Onko joku ehdoton juttu mikä pitää saada? Itse vielä mietiskelen ja kerään ideoita. Linkatkaa kivoja kuvia!
Kommentit (22)
Ompelin koko huhtikuun, 6 paitaa ja kahdet pitkät housut.
Tykkään v.99 mallisista väljistä puseroista.
Tahtoisin puukengät, ei vielä hankittu.
Itse meinaan myös ommella tosi yksinkertaisen, kevyen "laatikkomallisen" kesäpaidan trikoosta, saa nähdä tuleeko useampi vai vaan yksi. -Ap
Mekkoja! Ja paljon. Ehkä myös uudet valkoiset converset kun tykkään yhdistellä niitä mekkojen ja hameiden kanssa. N20
No voi vee....laatikkomallisen? Siis pukeutukaa kesällä edes nätisti.
Tosi ohutta trikoota, silloin se laskeutuu nätisti ja on viileä :) Litteänä kaavana se vaan muistuttaa laatikkoa. -Ap
Parit pitkät housut pitäisi hankkia. Vaaleat kohtuullisen siistit ja sitten farkut, nekin toki siistit ja ehjät. Ja joku kankainen paitajakku olisi ihan kiva sen ikuisen t-paidan asemesta. Saa nähdä löytyykö mitään.
Juuri ostin kesämekon, useita perhejuhlia tiedossa...
Ajattelin mennä katsomaan Gudrun Sjödenin vaatteita. Haluaisin pellavatunikan.
http://www.hm.com/fi/product/24068?article=24068-B#article=24068-B Trikoobleisereitä näyttää olevan jonkun verran tarjolla. Sitten on noita kimonoita ja kaftaaneja... En osaa kuvitella itselleni kumpaakaan nyt kesäksi mutta näyttää ihan kivalta. Rentoja bleisereitä onkin jo ihan yli tarpeen. :) -Ap
En osta mitään, minulla on valtavat määrät kesävaatteita. Nimittäin aika vähän ne kuluu, kun mökillä tulee oltua aina niissä ikivanhoissa, mutta mukavan pehmeiksi kuluneissa topeissa ja shortseissa. . ja kylille mentäessä tietty laitetaan mekkoa ja hametta ylle, mutta samt kelpaa monta vuotta, kun ne ei kuitenkaan hetkessä kulu. Kenkiäkin on valtavasti, mutta uudet mustat ballerinat voisi kyllä ostaa.
No klassisia, kalliita merkkivaatteita tietysti. Olenhan ylempää keskiluokkaa.
Laatikkomallista: http://www.hm.com/fi/product/32141?article=32141-A Hirveän ruma, eiks niin? Mä ainakin tykkään pukeutua kesällä niin, että vaatteen alle pääsee vähän ilmaakin, eikä tarvitse hikoilla makkarankuorissa :) -Ap
Kesällä pitää ehdottomasti olla löysää ja ohutta. Ihanan vilpoisaa kun tuulenvire heiluttaa vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:54"]Laatikkomallista: http://www.hm.com/fi/product/32141?article=32141-A Hirveän ruma, eiks niin? Mä ainakin tykkään pukeutua kesällä niin, että vaatteen alle pääsee vähän ilmaakin, eikä tarvitse hikoilla makkarankuorissa :) -Ap
[/quote]
Tosi kivan näkönen :) sopii hyvin farkkujen ja jakun kanssa rai sitten ihan vaan shortsien :) täytyypi tilata ;)
Aattelin ommella muutaman erivärisen pellavatunikan, muutaman mekon(ainakin yksi maxi), löysät silkkihousut ja erivärisiä toppeja(kankaasta, ei trikoosta)
Kaupoista en juuri löydä mitään mieleistä niin että hinta ja laatu kohtaa. Halvat rievut on huonolaatuisia ja kalliimmissakin usein maksaa merkki.
Noin 8-10cm korkuiset sandaletit ovat etsinnässä jo toista kesää! Perkule että on vaikeaa löytää mukavia sellaisia. Hmmm ja pari hametta ja toppiakin olis kiva katella. Itellä on niin mustavalkoista toi vaatepuoli itellä ni vois haalia jotain kirkkaita värejä :)
Haluaisin löytää jostain kivoja mekkoja...
Totta tuo että vaatteet usein huonolaatuisia ketjuliikkeissä varsinkin :( Oon ajatellut sen sitten niin, että ostan muutaman uuden jutun vuodessa ja käytän sen aikaa kun pysyvät hyvännäköisinä. Jos haluan jotain kestävää, niin sitten ostan kalliimpaa tai teen itse.
Ellokselta tilasin kerran Duffy -merkkiset sandaletit, on mukavat jalassa ja ei silti minkään terveyssandaalin näköiset :D Salaisuus taitaa olla tarpeeksi leveät remmit ja ei liian kapea korko.
-Ap
Bleisereitä, peplumtoppeja ja paljon mekkoja.
Ei oo kuin yksi ehdoton, ja sen olen jo hankkinut, eli löysät pellavasekoitehousut.Ne hankin joka kesäksi.