Voi teitä ressukoita kun tuntuu et niin moni
Kommentit (12)
En usko, että on olemassa yhtäkään parisuhdetta, jossa ei olisi jonkinasteisia ongelmia. Tai sitten eletään vasta alkuhuumaa, jossa toisen huonoja puolia ei vielä näe.
Ei ole enää suhdeongelmaa kun ei ole suhdetta mutta saa siitäkin ongelman kun ei taas ole sitä suhdetta. Näillä mennään, kesä tulossa ja suunnittelen pitkää matkaa ilman huolen häivää. Lapsenikin on isällään pitkään.
Minulla on suhde jossa ei ole mitään ongelmia. Etäsuhde jossa rajattomasti rakkautta ja luottamusta, jo seitsemän vuotta.
Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta, kerran on tullut sanomista. :) Se oli silloin alkuaikoina kun mies ei ymmärtänyt että kotityöt jaetaan TASAN, ei niin että minä teen suurimman osan ja mies jotain pientä... Emme ole löytäneet mitään kriisinaiheita yhteisellä taipaleellamme, mitä nyt välillä voimme väitellä esimerkiksi politiikasta. Ei jokaisessa parisuhteessa todellakaan ole jatkuvia ongelmia. :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:46"]
Minulla on suhde jossa ei ole mitään ongelmia. Etäsuhde jossa rajattomasti rakkautta ja luottamusta, jo seitsemän vuotta.
[/quote]muuttakaapa yhteen. joka suhteessa tulee enemmin tai myöhemmin jotain säröä
Miksi ihmeessä aikuisten, itsenäisten, jo avioliitot kokeneiden, ihmisten pitäisi muuttaa yhteen, kun etäsuhteessa saa rakkautta ja ongelmattomuuden.
t. etäsuhteessa oleva elämäänsä erittäin tyytyväinen
Naimisissa oltu parikymmentä vuotta, lapsiakin on ja vieläpä kotihoidettuja! Pientä napinaa silloin tällöin mutta keskinäinen kunnioitus on. Ei selittämättömiä yöpoissaoloja, ei alkoholi-huume sekoiluja, ei tönimisiä ei kolmansia osapuolia, ei riitaa kotitöistä, molempia kiinostanut lasten asiat, ei peliongelmaa, ei raha eikä sexi ongelmia, talokin maksettu, eikä niitä uusioperhesotkuja! Tärkein, meillä puhutaan ihan joka päivä asiat selviksi, mitään ei jätetä kuvitelmien varaan eikä mietita mitä se toinen ajattelee vaan kysytään! Puhaltakaa samaan hiileen ja puhukaa, puhukaa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:24"]
kierii suhde ongelmissa.
[/quote]
Voi sinua parkaa, kun yhdyssanatkin tuottavat vaikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:09"]
[/quote]muuttakaapa yhteen. joka suhteessa tulee enemmin tai myöhemmin jotain säröä
[/quote]
Pessimisti. Katso ulos, aurinko paistaa, ota positiivinen asenne.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:09"]
[/quote]
Pessimisti. Katso ulos, aurinko paistaa, ota positiivinen asenne.
[/quote]
6 ja 9. Jauhatte kyllä p*askaa. Parisuhteeseen kuuluu tappelut ja joka väittää että näin ei ole, valhetelee jakaunistelee.
Sitähän elämän pitää ollakin, ei aina kaiken tarvitse olla pelkkää sokeria. Jos ongelmat eivät tapa, niin ne vahvistavat.