Olin pelkkä pelinappula :'(
Olen tapaillut yhden miehen kanssa nyt parisen kuukautta. Sängyssäkin ehdittiin valitettavasti olla. Eilen oltiin yhdessä ekaa kertaa ravintolassa tapaamisemme jälkeen ja mulle paljastui karu totuus tästä miehestä. Emme ehtineet olla pitkäänkään sisällä kun tämä mies jo tanssitti ja suuteli yhtä naista. Ilta oli täysi fiasko, samoin tämä suhteemme. Ilta päättyi siihen että mies ja tämä nainen lähtivät yhdessä. Miehen sanat oli minulle: Sori mutta tämä juttu meni nyt näin.
Enempää illankulusta en halua kertoa, tuossa oli pääkohdat.
On niin paha olla, ehdin jo kovasti ihastua tähän mieheen. Mutta olin hänelle pelkkä pelinappula. En tiedä miten pääsen tästä tilanteesta yli. Näen tätä miestä lähes päivittäin sillä asumme samalla omakotitaloalueella melkein naapureina.
En ymmärrä. Miksi tämä mies teki minulle näin? :'(
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 08:16"]Teitä munankipeitä naisia on vaan niin helppo vedättää. Ei pidä olla niin helppo ;)
[/quote]
Tämä.
Aivan oikeasti naiset, moni teistä aiheuttaa itse nuo tilanteet juuri lähtemällä näiden pelimiesten matkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:51"]
Miehiä, joilla vientiä riittää kutsutaan alfauroksiksi.
[/quote]
Tai pelimiehiksi, ihan miten vaan. Mutta siis fakta on se, että 90% ämmistä on helppoja ja pillua irtoo, jos vain tietää mitä tekee. Mä en nyt käsitä, että miten täällä syyllistetään miestä, joka vaan panee silloin, kun pillua on helposti tarjolla. Siis ihan sama, kuin jos mä löydän sadan euron setelin kadulta ja poimin talteen. Oonko silloin kusipää hyväksikäyttäjä, mitä?
[/quote]
Valitettavasti tämä on totuus. Miehelle kelpaa yleensä kuka tahansa nainen seksiin ja tilaisuus käytetään aina hyväksi. Tämä onkin se syy, miksi naisen ei kannata olla koskaan liian helppo: välttää nämä pelimiehet ja pahat sydänsurut.
Naiset ja miehet ovat täysin erilaisia, niin näissä kuin tuhansissa muissakin asioissa. Tämäkin sen taas osoittaa.
Mies varmaan oli vielä toipumassa vanhasta suhteesta (??) ja käytti sua laastarina.. Tai sitten vaan on kusipää, itsekkin tunnen tuollaisia. Joka tapauksessa, älä mieti tollasta ääliötä. Et ole häntä ja tuollaista kohtelua ansainnut! Pää pystyyn, löydät jonkun paremman :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:12"]
[/quote]
Tai pelimiehiksi, ihan miten vaan. Mutta siis fakta on se, että 90% ämmistä on helppoja ja pillua irtoo, jos vain tietää mitä tekee. Mä en nyt käsitä, että miten täällä syyllistetään miestä, joka vaan panee silloin, kun pillua on helposti tarjolla. Siis ihan sama, kuin jos mä löydän sadan euron setelin kadulta ja poimin talteen. Oonko silloin kusipää hyväksikäyttäjä, mitä?
[/quote]
Valitettavasti tämä on totuus. Miehelle kelpaa yleensä kuka tahansa nainen seksiin ja tilaisuus käytetään aina hyväksi. Tämä onkin se syy, miksi naisen ei kannata olla koskaan liian helppo: välttää nämä pelimiehet ja pahat sydänsurut.
Naiset ja miehet ovat täysin erilaisia, niin näissä kuin tuhansissa muissakin asioissa. Tämäkin sen taas osoittaa.
[/quote]
Siis miten nussimisesta voi tulla jotain "sydänsuruja"?
Hanki koira ja vie se päivittäin tarpeilleen tuon miehen tontille.
[/quote]
Kyllä niitä ihan vain kusipäiksi kutsutaan, jos käytös on tuota. Elä Laasanen yritä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Ihan samalla tapaa nainenkin voi miehiä käyttää välineenä ja sydänsuruja ei siinä todellakaan mietitä. :)
Tervetuloa vuoteen 2014.Olen mies, 33v ja päässyt vuosia ihailemaan ihmisten kylmyyttä toiselleen.Naiset ovat mestareita olemaan parisuhteessa todella julmia ja ikäviä, miehet taas nauttivat nopeammasta satuttamisesta.Onhan toi kyseinen kaveri aivan täysi mulkku ei siitä mihinkään pääse.Miksi ei voi hoitaa asiaa yhtään tyylikkäämmin?Toisaalta ihmettelen myös naista joka moisen matkaan lähtee.Sama tilanne kun voi toistua myös hänen kohdallaan.
Kyl tässä jostain laajemmasta kansakunnan ongelmasta on kyse, kun avioerot prosentteina liikkuvat 50% tietämillä.Siihen kun lisätään eroa miettivien, tai muuten suhteessa huonosti voivien määrä, niin varmaan saadaan enään 20-25% ihmisiä, jotka ovat onnellisesti esimerkiksi naimisissa.
Vaikka miehetkin ovat sikoja, niin +28v vuotiaiden naisten kylmyys on myös melko kovaa luokkaa.Naimisissa ollessa kiristetään miestä esim seksillä, uhkaillaan säännöllisesti mahdollisella erolla jne.Samoin naisten tarve kilpailla materiaalilla toisten naisten kanssa, ajaa perheitä velkoihin ja ylitöihin jotka taas omat omia lisäämään ongelmia omassa taloudessa.Miehen jääminen vaikka työttömäksi hyvin palkatusta duunista, voi olla pitkänkin suhteen loppu.Mihin on unohtunut esimerkisi alttarilla lausuttavat, niin myötä kun vastamäessä.
Mielenkiintoista on nykypäivän meno, jokaisen kai kannattaa lähinnä koittaa pitää oma paketti kasassa ja katsella sitten ihan rauhassa jos parisuhde rintamalla jotain kehittyy.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:32"]Tervetuloa vuoteen 2014.Olen mies, 33v ja päässyt vuosia ihailemaan ihmisten kylmyyttä toiselleen.Naiset ovat mestareita olemaan parisuhteessa todella julmia ja ikäviä, miehet taas nauttivat nopeammasta satuttamisesta.Onhan toi kyseinen kaveri aivan täysi mulkku ei siitä mihinkään pääse.Miksi ei voi hoitaa asiaa yhtään tyylikkäämmin?Toisaalta ihmettelen myös naista joka moisen matkaan lähtee.Sama tilanne kun voi toistua myös hänen kohdallaan.
Kyl tässä jostain laajemmasta kansakunnan ongelmasta on kyse, kun avioerot prosentteina liikkuvat 50% tietämillä.Siihen kun lisätään eroa miettivien, tai muuten suhteessa huonosti voivien määrä, niin varmaan saadaan enään 20-25% ihmisiä, jotka ovat onnellisesti esimerkiksi naimisissa.
Vaikka miehetkin ovat sikoja, niin +28v vuotiaiden naisten kylmyys on myös melko kovaa luokkaa.Naimisissa ollessa kiristetään miestä esim seksillä, uhkaillaan säännöllisesti mahdollisella erolla jne.Samoin naisten tarve kilpailla materiaalilla toisten naisten kanssa, ajaa perheitä velkoihin ja ylitöihin jotka taas omat omia lisäämään ongelmia omassa taloudessa.Miehen jääminen vaikka työttömäksi hyvin palkatusta duunista, voi olla pitkänkin suhteen loppu.Mihin on unohtunut esimerkisi alttarilla lausuttavat, niin myötä kun vastamäessä.
Mielenkiintoista on nykypäivän meno, jokaisen kai kannattaa lähinnä koittaa pitää oma paketti kasassa ja katsella sitten ihan rauhassa jos parisuhde rintamalla jotain kehittyy.
[/quote]
Juuri näin 101% eroista on naisten ahneuden syytä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:51"]
[/quote]
[/quote]
On mullakin naisena ollut paljon suhteita, jotka mun puoleltani ovat perustuneetpelkkään seksiin, mutta kyllä silti olen käytöstavat ja toisennihmisen kunnioittamisen muistanut näissäkin suhteissa.
Se, että tahtoo toiselta pelkkää munaa/pillua ei ole mikään syy kohdella toista kuin roskaa, jonka tunteista ei tarvitse välittää.
Myös pelkkä seksisuhde voi olla toista arvostava ihmissuhde, joka myöskin aikanaan päätetään hienotunteisesti ja reilusti, ei mihinkään tuollaiseen perseilyyn. Voisin sanoa, että tuollaisissa suhteissa myös se seksi on myös aivan eri tasolla laadullisesti kuin näissä, joissa suhtautuu toiseen kuin esineeseen, jonka tunteilla ei ole mitään väliä. Oon itsekin nuorempana tyhmyyttäni törttöillyt enkä ole siitä ylpeä.
Kuten edellä on jo kommentoitu, Kusipää-mies on siis kyseessä. Tämä miestyyppi HAISTAA heikot naiset, ja iskee kimppuun kuin sika limppuun. Ovat varsin viehättäviä ulkoisesti. Onneksi itse olen niin ruma, että kun "liian hyvännäköinen" alkaa liehitellä, tiedän tasan tarkkaan mikä on homman nimi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:32"]Tervetuloa vuoteen 2014.Olen mies, 33v ja päässyt vuosia ihailemaan ihmisten kylmyyttä toiselleen.Naiset ovat mestareita olemaan parisuhteessa todella julmia ja ikäviä, miehet taas nauttivat nopeammasta satuttamisesta.Onhan toi kyseinen kaveri aivan täysi mulkku ei siitä mihinkään pääse.Miksi ei voi hoitaa asiaa yhtään tyylikkäämmin?Toisaalta ihmettelen myös naista joka moisen matkaan lähtee.Sama tilanne kun voi toistua myös hänen kohdallaan.
[/quote]
Aivan loistava kommentti. Kerrankin asiallista, hyvin kirjoitettua ja todellista näkökulmaa sisältävää tekstiä. Miehen mielipiteet näissä asioissa usein jää jalkoihin, ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:38"]
Kyllä varmaan pyytelee anteeksi ja "katuu tekojaan" kun seuraavan kerran haluaa seksiä sinulta.
Minulle ja veikkaisinpa että monelle muullekin on käynyt yhtä kurjasti.
Katkeralta tuntuu se että usein itse onkin tavallaan kehitellyt koko rakkaus-jutun omassa päässään ja ollut niin kovasti rakastunut ja mies onkin vain rillutellut ja käyttänyt tilannetta hyväkseen.
Mutta jos mies ei ole luvannut mitään eikä ole valehdellut niin...silloin on parempi kärsiä yksinään ja yrittää vaan mennä eteenpäin. Voimia!
t kohtalotoveri
[/quote]
Minutkin viskattiin vastaavalla hienotunteisuudella joskus aikanaan. Se oli elämäni pahin kolaus..silti se äijä kehtasi vuosia myöhemmin ehdottaa seksiä kun törmättiin jossain pubissa?? Nauroin päin naamaa...idiootti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko aivan retardi? Seksissä voi olla naisella mukana suuria tunteita ja totta kai sattuu, kun mies osoittautuu niistä vähät välittäväksi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:51"]
[/quote]
[/quote]
On mullakin naisena ollut paljon suhteita, jotka mun puoleltani ovat perustuneetpelkkään seksiin, mutta kyllä silti olen käytöstavat ja toisennihmisen kunnioittamisen muistanut näissäkin suhteissa.
Se, että tahtoo toiselta pelkkää munaa/pillua ei ole mikään syy kohdella toista kuin roskaa, jonka tunteista ei tarvitse välittää.
Myös pelkkä seksisuhde voi olla toista arvostava ihmissuhde, joka myöskin aikanaan päätetään hienotunteisesti ja reilusti, ei mihinkään tuollaiseen perseilyyn. Voisin sanoa, että tuollaisissa suhteissa myös se seksi on myös aivan eri tasolla laadullisesti kuin näissä, joissa suhtautuu toiseen kuin esineeseen, jonka tunteilla ei ole mitään väliä. Oon itsekin nuorempana tyhmyyttäni törttöillyt enkä ole siitä ylpeä.
[/quote]
Juuri näin. En käsitä, miten tätä on niin vaikea ymmärtää. Toisten tunteet voi hyvin ottaa huomioon myös pelkissä seksisuhteissa.
Olen tosi pahoillani puolestasi, ap! Itsekin olen kokenut sen, miten mies ei osaa kohdella arvostavasti. En tajua itsekään, miksi haksahdin sellaiseen, mutta se ei vain aina näy päälle päin.
Juuri tuollaisten ihmisten takia, joihin ap on törmännyt, olkoonkin miehiä tai naisia, maailma on heidän verran paskempi paikka.
Asiallista keskustelua.Vaikka kyseessä olisi pelkästään seksi, tai ihan mikä tahansa suhteen muoto, niin mihin ihmeeseen se kunnioitus toista kohtaan jää?Mitä sadistista nautintoa voi saada siitä, että pirstaloi toisen ihmisen muiden nähden jossain baarissa, tai juhlissa?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:32"]
Tervetuloa vuoteen 2014.Olen mies, 33v ja päässyt vuosia ihailemaan ihmisten kylmyyttä toiselleen.Naiset ovat mestareita olemaan parisuhteessa todella julmia ja ikäviä, miehet taas nauttivat nopeammasta satuttamisesta.Onhan toi kyseinen kaveri aivan täysi mulkku ei siitä mihinkään pääse.Miksi ei voi hoitaa asiaa yhtään tyylikkäämmin?Toisaalta ihmettelen myös naista joka moisen matkaan lähtee.Sama tilanne kun voi toistua myös hänen kohdallaan.
[/quote]
Hohhoijaa. Miten jaksat päivästä toiseen levittää tätä naisvihaasi?
Miesten laskelmointi on ihan yhtä kylmää tai jopa kylmempää. Halutaan vain seksiä ja vapautta, ei haluta vakiintua. Pk-seudulla ensisynnyttäjien keski-ikä on 30 vuotta, eikä tämä nyt yksistään johdu naisista. Iso syy on myös miehillä, jotka elävät jatkuvaa Peter Pan -elämää eli ei vain haluta asettautua aloilleen. Naimisissa ollessa jätetään kaikki kodin ja arjen pyörittäminen naisen harteille, ja kehdataan vielä vinkua, että nainen kiristää seksillä, kun ei yksinkertaisesti jaksa. Mieshän ei uhkaile erolla, vaan lähtee kuin salama kirkkaalta taivaalta, yleensä on jo uusi nainen valmiiksi katsottuna, ei puhettakaan että asiaa voisi käsitellä vaikka pariterapiassa. Miehet haluavat mancaven, autotallin ja isomman talon ja etenkin isomman ja kalliimman auton kuin kaverilla. Ei kelpaa perheen tarpeisiin sopiva talo tai pieni auto. Joka toinen ilta vähintään pitää päästä omiin harrastuksiin tai vaimo on nalkuttava hirviö. Jos mies jää työttömäksi, niin siltikään ei haluta ottaa vastuuta arjesta. Vaimo saa työpäivän jälkeen laittaa ruoat, pestä pyykit, tiskata astiat, käydä kaupassa, hoitaa lasten asiat, jne. Mies ei vaan kykene, ja sitten ihmetellään, kun erossa lapset jää äidille ja kaikki sosiaalitantat ovat äidin puolella.
Joo, elämä on.
[/quote]