Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin pelkkä pelinappula :'(

Vierailija
18.05.2014 |

Olen tapaillut yhden miehen kanssa nyt parisen kuukautta. Sängyssäkin ehdittiin valitettavasti olla. Eilen oltiin yhdessä ekaa kertaa ravintolassa tapaamisemme jälkeen ja mulle paljastui karu totuus tästä miehestä. Emme ehtineet olla pitkäänkään sisällä kun tämä mies jo tanssitti ja suuteli yhtä naista. Ilta oli täysi fiasko, samoin tämä suhteemme. Ilta päättyi siihen että mies ja tämä nainen lähtivät yhdessä. Miehen sanat oli minulle: Sori mutta tämä juttu meni nyt näin. 

Enempää illankulusta en halua kertoa, tuossa oli pääkohdat. 

On niin paha olla, ehdin jo kovasti ihastua tähän mieheen. Mutta olin hänelle pelkkä pelinappula. En tiedä miten pääsen tästä tilanteesta yli. Näen tätä miestä lähes päivittäin sillä asumme samalla omakotitaloalueella melkein naapureina.

En ymmärrä. Miksi tämä mies teki minulle näin? :'(

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja sinisilmäinen olin. Mutta tunteet vei mennessään... Itseänihän tästä tilanteesta pelkästään saan syyttää. Kuvittelin että miehelläkin olisi tunteita minua kohtaan mutta eilinen osoitti kyllä aivan muuta. Ikävintä tässä on vaan se, että mies asuu naapurissa joten näen tahtomattanikin häntä päivittäin eikä unohtaminen siis ole kovinkaan helppoa...

Kiitos myötätunnosta! Kohtalotovereita takuulla löytyy.

Ap

Vierailija
2/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se, että ajatteleeko ihmiset jotka tällaista tekee, lainkaan toisen tunteita.

Miltä toisesta tuntuu jäädä perään katsomaan kun miesystävä lähtee baarista toinen nainen kainalossa? Vai onko se aivan sama?

Eikö heillä ole pokkaa kertoa ettei juttu ehkä toimikaan vaan täytyy tehdä näin raukkamaisia temppuja? Ja nauraako nämä tyypit sitten takanapäin kun sai käyttää toista hyväkseen ja leikkiä ihmisen tunteilla, kun toinen oli pelkkä hyväuskoinen hölmö? :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:51"]

Miehiä, joilla vientiä riittää kutsutaan alfauroksiksi.

[/quote]

Tai pelimiehiksi, ihan miten vaan. Mutta siis fakta on se, että 90% ämmistä on helppoja ja pillua irtoo, jos vain tietää mitä tekee. Mä en nyt käsitä, että miten täällä syyllistetään miestä, joka vaan panee silloin, kun pillua on helposti tarjolla. Siis ihan sama, kuin jos mä löydän sadan euron setelin kadulta ja poimin talteen. Oonko silloin kusipää hyväksikäyttäjä, mitä?

[/quote]

Valitettavasti tämä on totuus. Miehelle kelpaa yleensä kuka tahansa nainen seksiin ja tilaisuus käytetään aina hyväksi. Tämä onkin se syy, miksi naisen ei kannata olla koskaan liian helppo: välttää nämä pelimiehet ja pahat sydänsurut.

Naiset ja miehet ovat täysin erilaisia, niin näissä kuin tuhansissa muissakin asioissa. Tämäkin sen taas osoittaa.

[/quote]

Siis miten nussimisesta voi tulla jotain "sydänsuruja"? 

[/quote] Ihan samalla tapaa nainenkin voi miehiä käyttää välineenä ja sydänsuruja ei siinä todellakaan mietitä. :)

[/quote]

Hei sä saat tulla käyttämään mua hyväks ihan milloin vaan. Laitas yhteystietojas... ;)

T. ISOkaluinen mies

Vierailija
4/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pysyyn ap! Eiköhän jokainen nainen joskus haksahda kuvatunlaiseen mieheen.. Ensikerralla olet fiksumpi. Nyt oltuani pitkässä suhteessa vasta ymmärrän miten helppo olen joskus ollut, nuorena yksinäisenä sinkkuna :(

Vierailija
5/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin et ollut kovin helppo, jos pari kuukautta meni aikaa. Voit sillä lohduttautua.

Vierailija
6/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä että parin kuukauden sisällä menit jo hänen kanssaan sänkyyn.

Vierailija
7/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista mies oli kusipää. Nosta pää ylös ja jatka elämääs.

Vierailija
8/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa muu auta kun mennä eteenpäin mutta tosi kusipäältä toi mies vaikuttaa.

Vierailija
9/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 07:10"]En ymmärrä että parin kuukauden sisällä menit jo hänen kanssaan sänkyyn.

[/quote]

Mikäs mummo se siellä?

Vierailija
10/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life goes on.

Vierailija
11/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntohalaus :)

Ajattele asiaa siltä kantilta, että onneksi totuus miehen kusipäisyydestä tuli esiin jo nyt. Säästyit kenties paljon pahemmalta.

Nyt nostat nokan pystyyn, näytät entistä paremmalta ja kohtelet miestä tavatessanne hyvin viileästi <3

Vierailija
12/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmät avautui tämän tapahtuneen myötä. Vaikka ne oikeesti onkin muurautuneet itkusta umpeen... :(

Mies taisikin olla pelkästään seksin perässä. Sillä ainoat yhteydenotot tältä mieheltä tuli silloin kun hän halusi sänkyyn kanssani. Muuten minä olin se joka pidin yhteyttä, viestittelin ja soitin. 

Mies ilmeisesti sai minulta sen mitä halusi ja päätti nyt jatkaa eteenpäin seuraavan "uhrin" kanssa. Minä luulin, ettei aikuiset miehet enää käyttäytyisi näin lapsellisesti. Saa nähdä, kuuluuko miehestä enää mitään tämän jälkeen. Laittaako mitään anteeksipyyntöjä tms. Ja hävettääkö häntä edes yhtään mitä teki minulle...

Ap

Vierailija
13/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan pyytelee anteeksi ja "katuu tekojaan" kun seuraavan kerran haluaa seksiä sinulta. 

Minulle ja veikkaisinpa että monelle muullekin on käynyt yhtä kurjasti.

Katkeralta tuntuu se että usein itse onkin tavallaan kehitellyt koko rakkaus-jutun omassa päässään ja ollut niin kovasti rakastunut ja mies onkin vain rillutellut ja käyttänyt tilannetta hyväkseen. 

Mutta jos mies ei ole luvannut mitään eikä ole valehdellut niin...silloin on parempi kärsiä yksinään ja yrittää vaan mennä eteenpäin. Voimia!

t kohtalotoveri

Vierailija
14/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on nyt se, että jos mies sattuisi vielä ottamaan myöhemmin sinuun yhteyttä, niin olet pelkästään "ilmaa vain". Et vastaa puhelimeen, etkä viesteihin tms.  Jos törmäätte jossain livenä tervehdit viileällä nyökkäyksellä, muttet reagoi muuten.

Tuollaisia kusipäitä riittää ja niiden takia ei kannata alkaa itkemään ja surkuttelemaan kohtaloaan. Pää pystyyn ja eteen päin vaan:)

Vierailija
15/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä, joilla vientiä riittää kutsutaan alfauroksiksi.

Vierailija
16/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi vähän samoin. Tosin tämä suhde kesti melkein vuoden. Olihan se selvää, että kyse on miehen puolelta seksistä ainoastaan ja kaverikin tsemppasi ymmärtämään sen eli piti silmät auki sivuille. Silti mies loukkasi lopuksi aivan hirveällä tavalla. Menivät yhdessä baariin ja mies alkoi muutaman oluen jälkeen flirttailla pöydässä olleen kaverin tutun kanssa. Siis nainen ei kai tajunnut, että kaverilla oli suhde tuon miehen kanssa ja porukkaa pöydässä oli paljon siinä vaiheessa. Joka tapauksessa mies alkoi lääppiä naista jne. Kaveri kysyi mieheltä baaritiskireissulla, että mitäs tää nyt on, niin mies vaan leikki tyhmää. Peli jatkui pöydässä ja yhtäkkiä kumpikin katosi. Oli nähty narikassa. Hieno homma. Vaikka suhde olisi seksisuhde pääosin, niin suhde oli kuitenkin kestänyt pitkään ja sisälsi myös ystävyyttä. Olipa reilukerho tuo lopetus.

Vierailija
17/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on eräs kaveri, joka toimii samoin: joka viikko/kuukausi uusi eukko, joka puhutaan pyörryksiin yhteisestä tulevaisuudesta ja ladellaan rakkaudentunnustuksia (ja kavereillekin toitotetaan, että tässä on nyt Se Oikea). Jaaaa ja tästä tosiaan viikko-pari, niin eukko dumpataan kun "ei ollutkaan kiva" (vähän kun palautettaisiin tuote kauppaan) ja hetken päästä on taas uusi "suuri rakkaus" kierroksissa.

Ottaa meillekin välillä mukaan näitä "suuria rakkauksiaan", olen mennyt ajat sitten jo sekaisin laskuissa kuinka monta kertaa. Ei meinaa enää pokka pitää, kun jätkä istuu sohvalla uusin "rakkus" kainalossaan ja nyökyttelee, että tässä tämä nyt on, ei enää tarvitse etsiä rakkautta.

Joo, tekisi mieli aina varottaa näitä naisia, mutta eipä asia sinänsä minulle kuulu ja jokainen hoitaa itse oman rakkauselämänsä.

Vierailija
18/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä munankipeitä naisia on vaan niin helppo vedättää. Ei pidä olla niin helppo ;)

Vierailija
19/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORRA!

Vierailija
20/41 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itkujen olla, ei tapaus niistä muuksi muutu. Seuraavalla kerralla katsot vähän tarkempaa ennenkuin kenenkään matkaan lähdet ja tämän jutun otat hyvänä kokemuksena. Sellaista sattuu, siinä oli kusipäinen mies ja mutta kaikki eivät sellaisia ole. Näytä miehelle närhen munat ja jatka iloisena ja onnellisena elämääsi "paska juttu, mutta tulipa tehtyä" -ajatuksella.