Persimon tuo makea juustolautasen seuralainen
Miksi kaupoissa ei ole näkynyt, eikös sen sesonkiaika ole joulun alla?
Osaako kukaan vastata?
Kommentit (15)
Onhan niitä nyt vaikka kuinka paljon ja joka ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin Cittarissa ja en löytänyt. Vai menikö multa ohi. No huomenna käyn Lidlissä, saa nähä löytyykö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kävin Cittarissa ja en löytänyt. Vai menikö multa ohi. No huomenna käyn Lidlissä, saa nähä löytyykö.
Kummassakin oli tänään Jyväskylässä ainakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppälä, Keljo vai Palokka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppälä, Keljo vai Palokka?
Seppälässä ja Palokassa olen käynyt tässä viimeisimmän viikon aikana ja siellä olen nähnyt Prismassa, Cittarissa ja Lidlissä. Ja ostanutkin tänä aamuna Seppälän Cittarista.
Kyllä näitä on myyty varmaan jo kuukauden verran. Me käydään noin kerran viikossa kaupassa ja useampi pussillinen on tullut ostettua. Cittarissa on ainakin ollut isosti esillä.
Vierailija kirjoitti:
Osta persimonin sijaan khakia?
Shari?
Kyllä noita on vaikka kottikärryillä ostais. Mun mielestä turhan mauton juuston rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita on vaikka kottikärryillä ostais. Mun mielestä turhan mauton juuston rinnalle.
Se pitää olla melkein ylikypsä, että se maistuu juustojen kanssa, se on kuin marmeladia siinä vaiheessa. Tai hilloketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta persimonin sijaan khakia?
Shari?
persimon = kaki = sharon
Yäk! Kuka niitä syö. Eivät kelpaa edes oraville. Meille joku toi joskus pussillisen ja kokeiltiin jospa kelpaisi oraville. Ne oli vaan Vmp ja MVT ?!
Miksi hänellä on tuollainen pers-alkuinen nimi
Mää tiä. Mun lautasella oli viimeks jotain monneja, sekä mangoa ..
Sincc
Hywiä olit ..