Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitteita osaat käyttää paremmin kuin puolisosi?

Vierailija
17.05.2014 |

Mun mies osaa käyttää monia laitteita mua paremmin tietokoneesta remonttitarvikkeisiin, autoa myös.

Mutta mä osaankin sitten paremmin käyttää ruohonleikkuria, pyykinpesukonetta ja astianpesukonetta. Kahvinkeittimenkin voisi laskea mukaan, kun mun sitä enemmän tulee käytettyä. Mies ei juo kahvia. Joskus keittää jos on pakottava tarve, vieraille sumpit. ;-)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule sellaisia mieleeni. Eipäs kun imuri!! Mies ei ole koskaan vaihtanut pölypussia (allergiansa vuoksi).

Kyllä mun mies osaisi käyttää yleiskonettakin halutessaan.

Vierailija
22/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukonetta, pyykinpesukonetta ja kuivausrumpua. Varsinkin kaksi jälkimmäistä mahtavat olla kertakaikkisen haastavia käyttää, kun ei ole mies vielä kertaakaan niitä päälle laittanut. Tiskaria sentään pari kertaa uutuudenviehätyksissään kokeili silloin, kun se ostettiin ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin ompelukone ja tiskikone. Mies kyllä osaa käyttää tiskikonetta, mutta ei täyttää sitä järkevästi. Siinä vaiheessa kun mies väittää, että kone on jo täynnä, minä saan vielä mahtumaan sinne pari kattilaa, koko perheen kahvimukit ja jotain muuta pientä.

Vierailija
24/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikkaa, ompelukonetta ja pyykkikonetta. Eksarikin on miestä parempi elektroniikan kanssa.

Imureissa, tiskikoneessa jne ollaan yhtä hyviä, hiuskiharrinta ei hallitse kumpikaan. Mies sitten lostaa moottorisahan ja sellaisten härveleiden kanssa.

Vierailija
25/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktoria, kaivuria, rälläkkää, polttoleikkaus, hitsaus... Olen nainen ja suhteessa miehisen miehen kanssa ;-)

Vierailija
26/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat tietokonealalla, että siinä ollaan melko tasavertaisia muuten, mutta minä tunnen paremmin Macit työni puolesta :)

Vierailija
27/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskikone,saumuri,pyykinpesukone, imuri, rikkaimuri, traktori, trukki, iskuporakone, sirkkeli, akkuporakone ainakin.

Näissä mietin siis sitä että hallitsen ne paremmin, osaan korjata/paikantaa vian, huoltaa ja käyttää.

En sitä että kumpi käyttää useammin.

Vierailija
28/28 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macbookia ja Kitchenaidia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi