Kaunis vai ruma?
Kommentit (41)
35 v? Ja mistähän tämä tieto on peräisin?
Joo kyllä kaikki av mammat on kauniimpia ylipainoineen ja kananpersetukkineen (pääasia ettei ole vaaleanvioletti tukka ja teinipunktyyli). Eihän tuolla kauniit kasvot eikä hyvä kroppa eikä mitään.
Ei ei hätää, hän on ruma ja te kauniita av mammat!!!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:33"]
Suomalainenhan toi on.
[/quote]
Kuin niin?
Tuollaisia teinejä on 13 tusinassa. Miksiköhän aikuinen nainen haluaa näyttää teinille?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:40"]
Tuollaisia teinejä on 13 tusinassa. Miksiköhän aikuinen nainen haluaa näyttää teinille?
[/quote]
koska joku pystyy näyttään teiniltä ;)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:48"]
Drag On? Siis mies.
[/quote].
Saattaa muuten olla mies kun katsoo tota vartaloa!
Drag On? Siis mies.
[/quote].
Drag On? Siis mies.
[/quote].
Pidän kaikkia muita ihmisiä maailmassa minua kauniimpana, olenko oikeasti maailman rumin? :(
t. ikuinen sinkku
kumma kun av.n mielestä kaikkien pitäisi näyttää samalta, niin helvetin konservatiiviselta. Tylsäääääääääääääää.....
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:54"]
kumma kun av.n mielestä kaikkien pitäisi näyttää samalta, niin helvetin konservatiiviselta. Tylsäääääääääääääää.....
[/quote]
Lävistykset, voimakkaat hiusvärit, teinimäinen pukeutuminen, Desiqualin vaatteet, värikäs sisustaminen, valkoinen sisustaminen, bloggaaminen, hoikkuus ja ylipaino ovat av:n toimesta kiellettyjä asioita ;)
Niin ja Suomalaiset ämmät on rumia paksukaisia ;)
Minua ahdistaa aivan älyttömästi, miten oikeasti kauniskasvoiset ja -vartaloiset naiset, kuten esimerkiksi missit (!) haukutaan sysirumiksi ihmisenkuvatuksiksi. Siis oikeasti?! Tulee fiilis että itse on tasoa kehitysvammainen jos maan kauneimmaksi rankatutkin ovat yleisön mielestä rumia...
Ei-tavalliset haukutaan helposti rumiksi. Missitkään ei kuitenkaan ole yleensä tavallisen näköisiä.
Mun mielestä taas missit on usein tylsän tavallisia (kauniilla tavalla kylläkin), malleissa löytyy samanlaisia mutta sitten myös niitä persoonallisemman näköisiä.
Itse tykkään vähän erikoisemman näköisistä tyypeistä ja ap:n linkkaama tyyppi on minusta kaunis vaikkei tyyli olekaan meikäläisen makuun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:08"]
Ei-tavalliset haukutaan helposti rumiksi. Missitkään ei kuitenkaan ole yleensä tavallisen näköisiä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:05"]
Minua ahdistaa aivan älyttömästi, miten oikeasti kauniskasvoiset ja -vartaloiset naiset, kuten esimerkiksi missit (!) haukutaan sysirumiksi ihmisenkuvatuksiksi. Siis oikeasti?! Tulee fiilis että itse on tasoa kehitysvammainen jos maan kauneimmaksi rankatutkin ovat yleisön mielestä rumia...
[/quote]
Mut eihän ap:n linkkaama oo mikään missi tms.
Suomalainenhan toi on.