Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks jokin muoti-ilmiö ottaa sisaruksista pussauskuvia?

Vierailija
17.05.2014 |

Ihan lyhyellä aikaa oon törmänny facebookissa kuviin, joissa ilmeisesti perheen sisarukset pussaavat toisiaan suulle ja tästä on jättikokoinen profiilikuva sit laitettu mamman naamakirjaan.

Olenko vaan itse kiero, mutta mun mielestä toi on vastenmielistä, varsinkin kun ajattelee niiden lasten kannalta kymmenen vuotta eteenpäin.

On ihan ok antaa pusuja siskolleen ja veljelleen, mutta ei ole ok ottaa siitä aseteltuja muotokuvia ja julkaista netissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
2/3 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulle en ole pussannut pikkusiskoani, mutta poskelle kyllä kuvan kera. Ja nyt se on kai ilmiö. Otin junaraiteilla kuvia puolivuotta ennenkuin siitä tuli ilmiö. Käytin nilkat paljastavia tennareita vuotta ennenkuin niistä tuli ilmiö. Aloitin oman fitnesskuurin puolitoista vuotta ennenkuin nykyinen, vähän jo ohi mennyt, buumi iski. Ja sit ne kommentit et "ai säkin teet sitä tai tätä". Joo tota tein kyllä ennenkuin siitä iski someen villitys D: avautuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:48"]Suulle en ole pussannut pikkusiskoani, mutta poskelle kyllä kuvan kera. Ja nyt se on kai ilmiö. Otin junaraiteilla kuvia puolivuotta ennenkuin siitä tuli ilmiö. Käytin nilkat paljastavia tennareita vuotta ennenkuin niistä tuli ilmiö. Aloitin oman fitnesskuurin puolitoista vuotta ennenkuin nykyinen, vähän jo ohi mennyt, buumi iski. Ja sit ne kommentit et "ai säkin teet sitä tai tätä". Joo tota tein kyllä ennenkuin siitä iski someen villitys D: avautuminen.

[/quote]

Oot niiiin muodin edellä? Kerro hei, mikä on ens krvään villitys? eli mikä on nyt in juttu sulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme