Haluaisin oman, kunnon rehdin rehellisen suomalaisen tyä ukon.
https://yle.fi/uutiset/3-10969821
Tosi sympaattinen tämä Mika. Kunnon rehti ja hyväsydäminen käsistään kätevä suomalainen miäs, joka puhuu kivalla murteella.
Minua viehättää eniten tällaiset kunnon fyysistä työtä tekevät käsistään kätevät "tyä ukot"
Usein raksamiehet ja remppamiehet ovat hyvännäköisiä, etenkin ne raksavaatteet päällä.
Vaikka "pukumiehillä" on hienommat vaatteet, niin jostain syystä viehätyn eniten just "tyä miehistä". Usein ovat vahvoja fyysisen työn johdosta ja jotenkin tulee vaikutelma, että ovat hyviä rakastelijoita.
Viehättää silti, vaikka on paskaset työvaatteet päällä.
Katsoin Youtubesta Mikasta videon, tuli siitä mieleen, että haluaisin hänen kaltaisen miehen. Toki en nyt välttämättä lukihäiriöistä, mutta siis hyväsydämisen käsistään kätevän työmiehen.
Kommentit (7)
Saat mun, vapautu juuri sinkkumarkkinoille.
Joulun jälkeen niitä on markkinoilla paljon kun ensin on perhe ajettu turvakotiin. Niille on myös toinenkin nimitys.
Tyä? opettele ap kirjoittamaan suomea.
Äläkä spämmää linkkejä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Saat mun, vapautu juuri sinkkumarkkinoille.
Mistä sinut löytää? ;)
Vierailija kirjoitti:
Tyä? opettele ap kirjoittamaan suomea.
Äläkä spämmää linkkejä tänne.
Kuuluu slangiin tuo sana, monet työmiehet sanoo "tyä miäs, ryö mies, ryö ukko". Huom. Erikseen, ei yhdyssanana
Miksi alapeukut tällaiseen hyväntuuliseen aloitukseen? Vähän outoa :D. Aihe vapaalla saa olla erilaisia aloituksia, tästäkin joku pahoitti näköjään mielensä.
Ok mikä estää etsimästä?