Olen tehnyt elämäni aikana 8 raskaudenkeskeytystä. Mitä haluat kysyä?
Kysy rohkeasti!
Kommentit (24)
Olen itsekin menossa vahingon takia. Oletko tehnyt kotona lääkkeellisiä ja miten on sujunut ne?
Kysyn, että et kai sinä ole tosissasi??? Kai aloituksesi on huono vitsi? Siis tosi huono sellainen!
Kysyn samaa kuin joku muukin: etkö osaa ehkäistä?
Toisaalta tunsin opiskeluaikanani yhden tytön joka myöskin "kerskaili" sillä, että oli tehnyt jo 4 aborttia (ikää siinä vaiheessa vasta 18v). Mutta hän olikin siis ihan mielenterveyspotilas. Siis aivan vajaa. Ilmeisesti ap on samanlainen. Olisiko teille olemassa mitään lääkitystä? Tai eikö teiltä voisi johtoja poikkasta ihan yhteiskunnallisen edun vuoksi? Kyllähän tuo vie aika paljon veromarkkoja kun siellä abortissa juostaan ja apua jos joskus päättäisitkin pitää lapsen, niin geenisi jatkuisivat. Se vasta huono juttu tälle yhteiskunnalle olisikin!
Kysyn siis, miksi et laita johtoja poikki?
Multa on ehkäisy pettänyt muutaman kerran, kerran sikiöllä oli jotain kehityshäiriöö ja kaksi kertaa meni sen hetkisen elämäntilanteen piikkiin. Lääkkeillä on tehty kotona sekä sairaalassa. Kerran jouduin kaavintaa, kun ei kunnolla lähtenyt tuleen ulos. On mulla lapsia.
miksi oletat että haluaisin kyysä yhtään mitään moiselta kehitysvammaiselta luuserihuoralta? :D
Meinaat et tää ois niinku sun "15min in fame"?
Sääliksi kävisi jos jaksaisi. Not.
Mietitkö aborttejasi jälkeenpäin vai tunsitko helpotusta niiden jälkeen?
Kysyn siis, miksi et laita johtoja poikki?
[/quote]
Koska mä haluan vielä ainakin kaksi lasta. =)
Minä tiedän ihmisen jolle tehty ainakin 4 tai 5 keskeytystä. Koska pillereitä ei voi syödä kun muutaman viikon jälkeen tulee finnejä selkään yms... Ei edes viitsitä kokeilla puolta vuotta josko oireet häviäisi. Mielummin sitten keskeytellään kun on kortsu unohtunut...
Ihan pimeetä.
Mutta ap. kerro miksi sinulle on tehty noin monta??
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:43"]
Mietitkö aborttejasi jälkeenpäin vai tunsitko helpotusta niiden jälkeen?
[/quote]
Mietin kyllä, nytkin. Mutta toisaalta olen helpottunut.
Miten sairaalassa on suhtauduttu siihen että sinulle on jo tehty useita keskeytyksiä? Missä vaiheessa keskeytykset on tehty? Oletko kaikilla kerroilla huomannut kun alkio on tullut emättimestä.
Onko nuo keskeytykset tehty sinulle? Vai oletko ammatissa jossa suoritat muille keskeytyksiä? Kätilö, lääkäri vai kuka abortit suorittaakaan?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 21:33"]Kysy rohkeasti!
[/quote]
Oletko lääkäri?
Onko kivut kovat lääkkeellisessä ja kauanko vuotoa keskimäärin tulee?
Onko kivut kovat lääkkeellisessä ja kauanko vuotoa keskimäärin tulee?
Miksi? Onko teillä joku perinnöllinen sairaus vai etkö vaan osaa ehkäistä?