Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo todellista: Levillä rynnitään joukolla rinteeseen! Joululomien jälkeen saadaan taas kunnon koronalukemat.

Vierailija
20.12.2020 |

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ennalta arvattava tilanne.

Vierailija
2/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla sitä mieltä, että itselleen ihan tahallaan koronan hankkivat, hoitakoot tautinsa sitten myös ihan itse!

Tahallisesta tartuttamisesta voisi myös olla jokin sanktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko prkl!

Vierailija
4/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla sitä mieltä, että itselleen ihan tahallaan koronan hankkivat, hoitakoot tautinsa sitten myös ihan itse!

Tahallisesta tartuttamisesta voisi myös olla jokin sanktio.

Kyllä minä ainakin olen ollut tuota mieltä koko ajan. Artikkelista taas nimet talteen ja tartunnan sattuessa sitten vain omalla rahalla annetaan terveyspalveluja.

Vierailija
5/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jo saada porukkaa kerääviä yrityksiä kiinni!

Juottolat saa olla edelleen auki tietyn kello aikavälin. Miksi?

Vierailija
6/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei jo saada porukkaa kerääviä yrityksiä kiinni!

Juottolat saa olla edelleen auki tietyn kello aikavälin. Miksi?

Koska se on eri asia.

Vierailija
7/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen epäreilua, että tässä suurin osa yrittää tehdä parhaansa yhteiseksi hyväksi ja pysytellä joulunakin vain pienissä piireissä, niin jotkut sitten katsovat voivansa sabotoida kaiken tekemällä ja menemällä miten tykkää.

Vierailija
8/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista että täällä jankutetaan ihmisten liikkumisesta ulkosalla 9 kk rajoituksien jälkeen ku rokote on ovella ja kuolinluvut edelleen loistaa poissaolollaan.

Vierailija
9/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä. Kyllä meidänkin lasten pitäisi mieluummin olla nyt koulussa. Siellä on niin paljon turvallisempaa kuin täällä Levillä, omalla mökillä, oman perheen kesken. Ei se ole paikasta kiinni, vaan siitä mitä siellä tekee.

Vierailija
10/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista että täällä jankutetaan ihmisten liikkumisesta ulkosalla 9 kk rajoituksien jälkeen ku rokote on ovella ja kuolinluvut edelleen loistaa poissaolollaan.

Et oo vttu tosissas?

Vierailija
11/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä. Kyllä meidänkin lasten pitäisi mieluummin olla nyt koulussa. Siellä on niin paljon turvallisempaa kuin täällä Levillä, omalla mökillä, oman perheen kesken. Ei se ole paikasta kiinni, vaan siitä mitä siellä tekee.

Ps. Kun lapset on nukahtaneet niin isännän kanssa piipahdetaan karaokebaarissa,ihan vain parilla, tuskin siitä haittaa on kenellekään.

Vierailija
12/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun jotkut katsovat voivansa kävellä vaan kaikkien muiden (ja suositusten) yli. En kehtaisi näyttää naamaani lehdessä.

Vierailija
13/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Kun lapset on nukahtaneet niin isännän kanssa piipahdetaan karaokebaarissa,ihan vain parilla, tuskin siitä haittaa on kenellekään.

Sori, ei oo tapana. Ymmärrän, että Leville menijät aiheuttavat shokin, jos käsitys siellä olosta on tuo. Vinkkinä, ulkoilu on tosi paljon kivempaa kuin ryyppääminen, kokeile!

Vierailija
14/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että jokainen noista mänteistä saisi tartunnan ja olisi kunnolla kipeänä.

Vierailija
15/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korona rinteessä tarttuisi, kun ei se kuulemma edes kaupoissa tartu?

Vierailija
16/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkona tartu.

Sitten kun rynnivät siellä baareissakin, niin sitten voi jo huolestua.

Vierailija
17/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että jokainen noista mänteistä saisi tartunnan ja olisi kunnolla kipeänä.

Ihana laupea ihminen olet, kiitos kun suojaat minua maskillasi.

Vierailija
18/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Tai kouluissa?

T. Ope

Vierailija
19/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Jotkut on työskennelleet kaupoissa maaliskuusta alkaen 8 h/ pvä ja ovat kuulemma edelleen hengissä.

Vierailija
20/79 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten? Ihmisiä kuolee. Influenssaan, keuhkokuumeeseen, itsemurhiin ja vaikka mihin,

Pahinta on jollei uskalla elää.

Elämää on niin monenlaista. Joku ei uskalla elää korona-ajan elämää käsideseineen, turvaväleineen ja maskeineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä