Mies menossa työkaverin luo pikkujouluihin!
Eli heillä on työpaikan juhlat huomenna, poikkeuksellisesti maanantai-iltana.
Ne järjestetään etäyhteydellä zoomissa tms. siten että samassa paikassa on fyysisesti kaksi henkilöä. Mieheni menee siis työkaverinsa luo kylään, ja osallistuvat sieltä samalla yhteydellä. Tuossa on kai ideana se että kontaktit on minimoitu vain yhteen henkilöön, mutta on kuitenkin edes se yksi henkilö jonka kanssa voi nostaa maljan ihan livenä.
Tässä ei toki sinänsä mitään, mutta mieheni pariksi oli arvottu naiskollega. Mies siis menee hänen luokseen illalla. Hieman on mielestäni outo järjestely, mutta yritän olla olematta mustis. Onko muut kuulleet tällaisista järjestelyistä?
Kommentit (32)
Aikuinen ihminen on vapaa menemään ja tulemaan. Missä ongelma?
Kuule ap, mene mukaan.
Ota oma kuohuviinipullo ja kulauttele sitä sivussa, kun muut kulauttelevat sitä ruudun ääressä.
Varmaan siellä on muillakin seuralaisia mukana etäyhteyden ääreessä.
Sano miehellesi, haluat mukaan pikkujouluihin.
Joko molemmat lähtee etäjuhliin tai sitten ei kumpikaan.
Noo, mutta ap, anna äijän mennä.
Sittenpähän näet myöhään illalla tai yöllä ja viimeistään tiistaina millaiset tunnelmat hänellä on.
Ja kyllä se perästä kuuluu, jos jotain kuultavaa on noista pikkujouluista jäänyt.
Jos on terve itsetunto naisella, hän todellakaan tukehdu yhteen pikkujouluun, älä ole tietävänäsi koko jutusta.
Mutta kummallinen pikkujoulu on, se pakostakin on myönnettävä.
Itsekin saattaisin ehdottaa tuota että lähden itse mukaan, vaikka sillä verukkeella että olen kuskina.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen on vapaa menemään ja tulemaan. Missä ongelma?
Onhan se outoa, että varattu mies menee yksin toisen naisen kotiin viettämään etäpikkujoulua, vaikka onkin naistyötoveri.
Haluattessa olisi ryhmät voitu järjestää toisinkin.
Täyttä huuhaata koko juttu, jos tuollaista olisi, se olisi puhdasta toisen pettämistä eikä mitään muuta.
ehdota että nainen tulee teille jotta voitte ottaa kimppakivaa. Jos mies näyttää harkitsevan, käske sen paskan muuttaa naisen luo ja vaihda lukot.
Olen ollut zoom-glögitilaisuudessa ihan kotikoneelta vain - lasin nosto onnistui oikein hyvin etänä.
Eikä ollut koronariskiä tai muuta harmitusta.
Ap:n miehen työpaikalla ei siis suositella edes turvavälejä.
Ei ainakaan meillä kukaan mennyt kenenkään luo vaan Teams-pikkujoulut pidettiin.
Itse en ainakaan olisi suostunut lähtemään työkaverin luokse.
Ja miksi työkaveri ei tullut teille vaan miehen pitää juuri mennä hänen luokseen?
Kyllä minäkin lähtisin jos olisi kivan näköinen työkaverinainen ja jos ollaan päissään riittää että on nainen että voidaan panna kunnolla.
Ajattele ap että siellä nussitaan koko yö joka reikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan meillä kukaan mennyt kenenkään luo vaan Teams-pikkujoulut pidettiin.
Itse en ainakaan olisi suostunut lähtemään työkaverin luokse.
Ja miksi työkaveri ei tullut teille vaan miehen pitää juuri mennä hänen luokseen?
Ei tuossa kysymyksessä ole järkeä. Yhtä hyvin sitten voisi kysyä että miksi sen työkaverin pitää mennä juuri ap:n miehen luo, eikä toisinpäin. Jompi kumpi tuossa on pakko valita.
No niin. Voi kai noinkin käydä. Ajattele positiivisesti, vaikka sinulla ei ole niin hauskaa, miehelläsi voi olla vaikka kuinka hauskaa, eikä toisen onni ole toiselta pois. Menikö se sanonta nyt noin?