Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskisten tv-kanavalla ärsyttävä akka

Vierailija
17.05.2014 |

Jumala puhuu -ohjelmassa tuo Joy Cedercreutz ärsyttää ihan täysillä! Hirveän epäaitoa paasausta! Tuommoinen wannabe-saarnaaja! Joo, voisin kääntää kanavaa, mutta oon sen verran masokisti, että huvittelen kattomalla tv7-kanavaa... 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis = uskovainen. 

Vierailija
2/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joy ja Jan tuovat selkeästi esille Jumalan Sanaa niillekin, jotka eivät ehkä ole muualla sitä kuulleet/ymmärtäneet. Kannattaa siis katsoa ja kuunnella, sillä usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta. TV 7:n arkistosta löydät kaikki aiemmat "Jumala puhuu" -ohjelmat. Suosittelen lämpimästi!

Tunnustan itsekin aluksi vierastaneeni Joyn "lapsellista" kikattelua ja ilmeilyä, mutta nyt se ei häiritse yhtään. Jumala toimii ohjelman kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vain kysymys. Mitä sinä sieltä haet?

Vierailija
4/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kutsuu häntä. Jokaisella on etsikkoaika, jolloin Jumala kutsuu ihmistä yhteyteensä. Kutsu kannattaa ottaa vastaan.

Vierailija
5/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se elinan eväät tms ohjelma on suunnattoman huvittava

Sen rouvan rupisammakkomainen olemus ja tytisevä kaksoisleuka on suorastaan hypnoottisia. T. Toinen masokisti

Vierailija
6/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Elinan eväät on symppisohjelma, koska se Elina on ainakin aidosti oma itsensä. Tuo Joy taas on hirveän epäaito esittäjä. Ihan kamala. Jos Jumala tässä nyt meikäläistä kutsuu, niin ei kannattaisi tehdä sitä ainakaan tuon Joyn kautta. Ei nimittäin tehoo. Ap

Vierailija
7/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa pikkuhiljaa..

Vierailija
8/12 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää otsikossa käyttämäsi sana: uskisten. Mistä olet moisen keksinyt. Huono otsikko ei avannut mitään kun sen luki. 

Vierailija
9/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni liian pitkälle, viimeisimmässä ohjelmassa väittää rukouksessa näkevän maailman johtajien sydämiin.. muutenkin pihalla olevan tuntuinen. Lepoa ja lääkitystä kaipaisi ja pois TV:stä. Kotelo hajoaa hällä kohta.

Vierailija
10/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä nostatte näitä vanhoja juttuja?

Vierailija
11/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistanut ko. kanavan kanavalistasta. Kuten myös RT:n, RU TV:n, Inspirationin ja Aljazeeran.

Vierailija
12/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen poistanut ko. kanavan kanavalistasta. Kuten myös RT:n, RU TV:n, Inspirationin ja Aljazeeran.

Samoin, paitsi viimemainitun, koska se näkyy meidän seudulla yleisestikin vain maksullisena. Alfa-tv:n olemme jättäneet näkyviin, koska sieltä tulee joskus hyviä auto-ohjelmia. Muulle sen ohjelmistolle meillä ei ole käyttöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme