Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus kesällä? Kokemuksia? :)

Vierailija
16.05.2014 |

Kysytään nyt tästäkin kokemuksia :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kolme viikkoa mökillä huussin takana ja viikolla 11 tuli keskenmeno. Aika paskat fiilikset, en suosittele.

Vierailija
2/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi raskaus kesällä! Väsytti järkyttävästi ja pahoinvointi oli melkoinen. Lisäksi sain kamalan aurinkoihottuman ja migreenin kirkkaalla säällä. Että semmonen kesä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali kesä :) Minulla ei tosin ollut missään vaiheessa raskautta mitään ongelmia. Juuri olen pari viimeistä päivää kaivannut raskausaikaa :) En lapsen olemassa olon takia, meillä on ihana poika, mutta raskaanaolossa oli jotain ihanaa, seesteistä ja helppoa olla.

Vierailija
4/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli neljän viikon kesäloma, olin törkeän väsynyt, en voinut kuvitellakkaan että raskaus saa ihmisestä mehut niin totaalisesti pois. Syksyllä helpotti ja loppuraskauden olin täydessä terässä . LA oli 5.2

Vierailija
5/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:59"]Onneksi oli neljän viikon kesäloma, olin törkeän väsynyt, en voinut kuvitellakkaan että raskaus saa ihmisestä mehut niin totaalisesti pois. Syksyllä helpotti ja loppuraskauden olin täydessä terässä . LA oli 5.2

[/quote]

Sama! Ei ihan sama la mutta helmikuussa kuitenkin.

Vierailija
6/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia myös talvivauvasta! Tässä nimittäin hehkuttelen kun epäilen olevani pieniin päin....

ap

Vierailija
7/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni koko kesä ohi koska nukuin vaan ja ulkoilua ei muutenkaan jaksanut paljon harrastaa koska kävellessä pyörrytti ja heikotti. Talvella ei sitten ison mahan kanssa ainakaan tarvinnut palella mutta liukastuminen pelotti välillä...

Talvivauvan kanssa pärjäsi ihan hyvin vaikka ulos lähtiessä pitikin pukea paljon, mutta toisaalta ekat kuukaudet kului aika lailla sisällä. Sivuhuomautuksena kannattaa muuten suojata tissit hyvin kylmältä ettei tule rintatulehdusta!

Nyt on ihanaa kun vauva on 4 kk ja nukkuminen parempaa ja ulkoilusäät alkavat olla täydellisiä, eikä vaatettakaan tarvitse niin paljon. 

Onneksi olkoon muuten, pidän peukkuja pystyssä sulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän