Esine, joka melkein joka kodissa on mutta teillä ei
Kommentit (176)
Telkkari, pleikka, hiustenkuivaaja, vedenkeitin, laastari, talouspaperi, huulipuna, ovipumppu, itkuhälytin, babysitteri, vauvan kylpyamme...
Telkkari, pleikka, hiustenkuivaaja, vedenkeitin, laastari, talouspaperi, huulipuna, ovipumppu, itkuhälytin, babysitteri, vauvan kylpyamme...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:00"]SodaStream.
[/quote]
Komppaan!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:17"]Meiltä löytyy KAIKKI!
[/quote]
Myös mies!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:27"]
Mikro, astianpesukone, kuivausrumpu. Hyvin pärjätään ilmankin, ja maailma pelastuuuu...
[/quote]
En kyllä tajuu, miten pelastat maailman sillä, ettei ole mikroa tai astianpesukonetta. Mutta ihan jees, jos pärjäät ilman.
Kodinkoneista vain uuni. Kahvinkeitin, mikro, sähkövatkain, monitoimikoneet jne puuttuvat. Silitysrautaa ei ole eikä tarvita.
Sänky. Sohva. Matto. Kahvinkeitin. Auto.
Mikrouuni, kaulin. Piirakkapulikka kyllä löytyy.
Hiustenkuivaaja, auto, työkalut (ei edes ruuvimeisseliä), vispilä, sauvasekoitin, astianpesukone, verhot (asun viidennessä kerroksessa ja ikkunan takana on metsä niin ei ole ollut tarvetta hankkia, ei mulle kukaan nää)
Oikeastaan helpompi luetella mitä mulla on: sänky, pöytä, 1 tuoli, tv + pleikkari, 3 lautasta, 5 mukia, 6 haarukkaa, veistä ja lusikkaa, 1 puukko, 1 lasta, 1 kauha, mikro, hella, 2 astiapyyhettä ja kylpypyyhettä, jääkaappipakastin, vaatekaappi ja matto. Näillä oon pärjännyt hyvin jo vuosia. :) Kämpässä on hyvin tilaa, vaikka se onkin vain 54m2
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:01"]
Mies.
[/quote]
esine?
[/quote]
Huumorintaju?
[/quote]
Olen wt-mamma AV-palstalta. Mitä tuo tarkoittaa?
Minulla ei ole montaakaan tässä ketjussa mainituista tavaroista, eikä lisäksi pyykinkuivaustelinettä.
silityslauta, muumimuki, kaulin, perunasurvin, silitysrauta....noi ny ekana tuli mieleen...
Minulla ei ole harjaa ja kihveliä, vai pitäisikö sanoa minulla ei ole harjaa eikä kihveliä? Mutta hiusharja minulta kuitenkin löytyy, joten toisaalta minulla on jonkinlainen harja. Samoin hammasharja. Minulla ei ole "harja+kihveli" -yhdistelmää?
hiustenkuivain