Olen reilu 30v enkä ole ollut päivääkään töissä
Olen ollut koko ajan kotiäitinä ja lapsiakin vain kolme. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
Kommentit (16)
Kuulostat aivan mun yhdeltä (entiseltä) yhteiskunnanelätti-kaverilta. Vieläkö olisit muslimiksi kääntynyt niin avot!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:32"]Ihme juttu, vaikka olet reilukin.
[/quote]
Ois ollu ees vajaa niin oisin ymmärtänyt paremmin.
Tärkeää työtä olet tehnyt kotona lapsiasi hoitaessasi. Luultavasti tärkeintä.
On hienompaa sanoa olevansa kotiäiti kuin pitkäaikaistyötön. Sehän sitä kuitenkin on.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:43"]
On hienompaa sanoa olevansa kotiäiti kuin pitkäaikaistyötön. Sehän sitä kuitenkin on.
[/quote]
Työtön voi olla vain sellainen joka on ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi. Oletan että ap ei ole näin tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:43"]
[/quote]
En mä ole ollut koskaan työkkärinlistoilla. Ei kun anteeksi, olinhan minä pari kuukautta valmistumisen jälkeen ennen kuin siirryin äitiysrahalle.
ap., joka ei ole kuitenkaan sentään muslimi
Noin puolet parisuhteista päättyy eroon. Syynä on usein taloudelliset syyt. Miten olet varautunut mahdolliseen elatusvastuuseen vai oletko optimisti?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:45"]
Et ole sitten eläkettä paljoa ansainnu.
[/quote]
No en, mutta ei se mua ole koskaan haitannut. Ihmetyttää kuinka siitä usein ensimmäisenä kuulee. Eihän sitä ikinä tiedä olenko edes hengissä enää eläkeiässä ja se kelan eläkehän on enemmän kuin olen vielä ikinä saanut kuukaudessa rahaa, niin sehän on ihan luksussumma mulle!
ap.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:48"]
Noin puolet parisuhteista päättyy eroon. Syynä on usein taloudelliset syyt. Miten olet varautunut mahdolliseen elatusvastuuseen vai oletko optimisti?
[/quote]
Meillä on sen verran vahva kristillinen näkemys, että ero ei ole aivan helpolla näköpiirissä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä miten käy. En kuitenkaan jaksa murehtia sellaista.
Mulla päinvastoin, olen 31 ja mun työura loppuu parin vuoden sisällä:)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:59"]
Ei huolta huomisesta kun kela maksaa.
[/quote]
Niin, eikä aina ole edes maksanut. Josta seuraakin sitten se seuraava vakiofraasi "mies elättää". :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:02"]
Mulla päinvastoin, olen 31 ja mun työura loppuu parin vuoden sisällä:)
[/quote]
Ai, no? :)
ap.
Nainen voi tehdä niin ja säilyttää silti ihmisarvonsa muiden silmissä. Työssä olemattomien naisten takaa paljastuu yleensä tuo lapsipelastus.
-Mies 29v-