Millaiseen paperiin paketoit joululahjat tänä vuonna?
Kommentit (21)
Teetätin joulupaperia, jossa on dick-picejä.
Paikallinen ilmaisjakelulehti toimii hyvin. Naruksi vähän jämälankoja.
Outoja vastauksia noi aiemmat. Eikö kukaan enää panosta paketointiin?
No, itse latoin yksiväriseen kultaiseen paperiin lahjat, hopeista paksua nauhaa jonka solmin rusetielle, ja tänä vuonna laitoin pienet hopeiset joulupallot kiinni niihin joihin kultaiselle glitterilla lahjan saajan nimi. :D Tykkään vähän panostaa näihin juttuihin enemmän kuin suurin osa kai sitten...
Roskiin, käytännössä .
Pakkausroskaan, vanhoihin papereihin ja sanoma-ja aikakauslehtiin sekä turistikarttoihin mitä jäänyt matkoilta .
Vierailija kirjoitti:
Outoja vastauksia noi aiemmat. Eikö kukaan enää panosta paketointiin?
No, itse latoin yksiväriseen kultaiseen paperiin lahjat, hopeista paksua nauhaa jonka solmin rusetielle, ja tänä vuonna laitoin pienet hopeiset joulupallot kiinni niihin joihin kultaiselle glitterilla lahjan saajan nimi. :D Tykkään vähän panostaa näihin juttuihin enemmän kuin suurin osa kai sitten...
Kuulostaa upealta. Haluaisin saada sinun paketoiman lahjan.
En ostanut enkä paketoi. Se on ekoteko ja rahaa säästyy.
Vierailija kirjoitti:
En ostanut enkä paketoi. Se on ekoteko ja rahaa säästyy.
No mut ei kaikkien tarvii rahaa säästellä jos sitä nyt sattu olemaan silleen ettei joululahjoihin käytetyt rahat vie rahaa mistään tärkeästä pois. Ja voihan niitä lahjojakin ostaa vaikka käytettynä, jos se ekologisuus huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen ilmaisjakelulehti toimii hyvin. Naruksi vähän jämälankoja.
Itseasiassa vanhat sanomalehdet ovat haluttuja lahjakääreitä.
Niitä ei vain enää saa juuri mistään.
Ne juuri tuovat mieleen vanhan ajan joulun, jolloin ei vielä joulupapereita kaupoissa myyty.
Ennen koristeltiin myös sitä kaupasta saatavaa valkoista isoa paperia itse, painamalla siihen perunalla ja väreillä kuvioita, sekä piirtämällä siihen jotain.
Me ei perheessä anneta lahjoja. Kaikki aikuisia ja tehdään yleensä joku reissu/elämys yhdessä krääsän sijaan. Miehelle ostin yhden moottorin osan ja pari nippelien säilytys lootaa ruuvasin lisää talliin, rusetti kyljessä, ei ole vielä hokannut että tuli säilytystilaa sälälle lisää.
Juu eikös joku vuos ollu muka trendikästäkin paketoida lahjat vanhoihin sanomalehtiin. Itse en ajatukselle lämpene, tosin olen joskus käyttänyt vanhoja julisteita lahjapaperina, en tosin jouluna koskaan.
Mutta paketoin aina ihan perus markettipapereihin, niihin kirjaviin. Valitsen tietty aina omaa silmää miellyttävät, tänä vuonna ostin mm. laiskiaispaperia. :D
Ostin Granitista hienoa mustaa lievästi kimaltavaa paperia. Nauhana hopean ja kullanväristä leveää nauhaa. Tuli hienoja.
Vien hankkimani lahjat urheiluseuran paketointipisteeseen. Laittakoot mitä paperia lystäävät, kunhan on paljon narua ja isot rusetit.
Tykkään eniten perinteistäkin perinteisemmistä tonttupapereista. Ostan aina sellaista jos vain löydän. Tulee mieleen lapsuuden joulut. <3
Vierailija kirjoitti:
Vien hankkimani lahjat urheiluseuran paketointipisteeseen. Laittakoot mitä paperia lystäävät, kunhan on paljon narua ja isot rusetit.
Mä en tykkää mistään paketointipalveluista kun ne tekee aina mun mielestä siellä huonompaa jälkeä kuin itse. :D
Kuinka tällaisesta asiasta voidaan vääntää? Pakatkaa lahjanne vaikka vessapaperiin. Ketä kiinnostaa?
Paketoin kankaaseen. Ensimmäiset opiskelijabudjetilla ostamani jouluverhot menee siinä samalla uusiokäyttöön. :) Enkä tietenkään heitä pois, vaan käytän tulevina jouluina uudestaan, niin säästyy sekä luonto että kukkaro.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tällaisesta asiasta voidaan vääntää? Pakatkaa lahjanne vaikka vessapaperiin. Ketä kiinnostaa?
Eihän täällä oo kukaan mistään mitään vääntäny. Saa kai sitä keskustella. Sanomattakin selvää että jokainen saa paketoida tai olla paketoimatta niin kuin itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Paketoin kankaaseen. Ensimmäiset opiskelijabudjetilla ostamani jouluverhot menee siinä samalla uusiokäyttöön. :) Enkä tietenkään heitä pois, vaan käytän tulevina jouluina uudestaan, niin säästyy sekä luonto että kukkaro.
Hyvä idea. Mutta et varmaan anna lahjoja kellekään sellaiselle jonka kanssa et joulua vietä, vai pyydätkö sitä kaikilta kankaan takas...? :D
Ostin 5 vuotta sitten jonkun 100m säästörullan, en tiedä onko puolivälikään vielä.