Kuka teidän perheestä ”uhrataan”rokotukseen ensimmäisenä
Meillä ei vapaaehtoista tunnu löytyvän, kovaa vääntöä on.
Kommentit (42)
Voitasko kaikki lepakot rokottaa alux
Riskiryhmään kuuluva. Korona on hänelle ISO riski.
Varmaan se oon minä, työni puolesta.
No tuskin se kissa on. Minä katson tarkkaan ainakin puoli vuotta.
Ei meilläkään ketään. Rokote ei estä saamasta tautia tai tartuttamasta sitä muille. Se estää ehkäpä pahimpien oireiden/kuoleman? tulemisen jos sairastuu. Minkä lisäksi se ei sovi allergisille, no mistäpä sitä etukäteen tietää että juuri itse tai varsinkaan lapset on jollekin allergisia, kun ei tällaista vertailukohtaa ole että olisi otettu jotain vastaavia aineita sisältäviä rokotteita mennen tullen niin kuin jollekin tulee oireita esim pähkinästä. Hieman eri vaikeusaste etukäteen edes arvata onko sille allerginen ja miten pahasti allerginen.
Kaiken lisäksi uutisointi on hyvin hähmäistä koko rokotteesta tai sen haittavaikutuksista, muuta ei kerrota kuin kohta sitä ehkä saa. Ja propaganda uutisia että juuri tämän takia minäkin otan rokotteen, julistaa julkkis x, y ja z.
Meillä se on helppoa: ne jotka halutaan säästää, rokotetaan. Ne joilla ei ole niin väliä, ei rokoteta.
Kenenkään tuota nyt kannata lähteä kokeilemaan. Kuka sua siitä kiittäisi?turha uhri se olisi
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on helppoa: ne jotka halutaan säästää, rokotetaan. Ne joilla ei ole niin väliä, ei rokoteta.
varsin kulunut boomer-läppä....
Yli miljoona ihmistä maailmassa on jo rokotettu. Tähän mennessä kolmella on tullut allergisia oireita ja nekin hävinneet nopeasti. Samaan aikaan kymmeniä tuhansia on kuollu koronaan.
Äkkiä rokotetta jakoon kaikille! Itse ainakin otan heti kun vaan mahdollista.
Jos on lääkeaineallergioita voiko rokotetta ottaa?
Mielestäni suurempi riski on rajojen avautuminen varsinkin venäjän suuntaan. Kukaan ei ota selvää miten tehokkaalla rokotteella sielläkään on rokotettu, ja Suomesta löytyy heti jengi käymään Venäjällä kun sieltä saa sitä halpaa polttoöljyä.
Minä jatkan maskin käyttöä ja turvavälejä vielä ensi syksyyn saakka ainakin.
Vai että tasan kolme miljoonasta saanut allergisen reaktion? Niin varmaan, tuo luku menee jo virhemarginaalin piikkiin. Vähän voisi olla lähdekriittisempi.
Sepä se kun kukaan ei kerro julkisuuteen mitkä allergiat ovat este rokottamiselle, ja varsinkin lääkeaineallergiat ja onko jollain lääkeaineallergialla ristikkäisvaikutus... THL ja muut on aivan hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoona ihmistä maailmassa on jo rokotettu. Tähän mennessä kolmella on tullut allergisia oireita ja nekin hävinneet nopeasti. Samaan aikaan kymmeniä tuhansia on kuollu koronaan.
Äkkiä rokotetta jakoon kaikille! Itse ainakin otan heti kun vaan mahdollista.
Muista että kaikkia muitakin tauteja on, ihmiskunnassa on nykyisin jo vissiin muutaman kymemenen tuhatta sairautta. Joka armon päivä kuolee vajaat puolitoista sataa suomalaista. Meille ei tarkkaan kerrota mihin. Muista pelätä sitäkin Keskity keskity... pelkää...mieti sitä...mieti!
Minä en ainakaan minnekään julkiseen terveydenhuoltoon ala jonottamaan koronapiikkiä. Ja enpä oo varma menenkö rokotettavaksi edes vaikka työterveyshuollon kautta saisi, työnantaja ei voi siihen pakottaa.
Mies saa työnsä puolesta ensimmäisenä.
Ei ketään.