Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin catfishiä...

Vierailija
16.05.2014 |

Ja tuli mieleen:

Te jotka olette seurustelleet vuosia jonkun unelman kanssa, muttette näe koskaan, halooooo, luuletteko heitä heiksi joita väittävät olevansa. Nyt ihmiset jotka olette joskus lankaan mennyt, kertokaa tarinanne.

Minä tiedän yhden kaverin kaverin joka ollut monta vuotta tälläisen catfishin kanssa, ei vieläkään usko catfishiksi! Veli tutkinut faktat ja toiminut salapoliisina ja kutsuu epäilijöitä hulluiksi. Kertokaa! Kiinnostaa onko suomessa tälläisiä enempää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 09:49"]ap onko kyseinen catfish Suomesta vai jostain muualta?

[/quote]

Suomesta on. Tai ainakin suomalainen! ;) sitä ei tiedä onko suomeSSA.

Vierailija
2/10 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan että veli ei kutsu epäilijöitä hulluiksi vaan se kaverin kaveri (uhri) veli, ystäväpiiri, muu perhe koittanut saada järkeä kaverin kaverin päähän. :D

Vierailija
4/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Sortunut lähettään mania lentolippuihin. En menis lankaan enää! Olin nuori ja tyhmä! Tätä ennen pari vuotta keskustelua, ihme selittelyjä miksei voinut webbailla tai nähdä. Täytyy olla loisto valehtelijoita että pysyvät ja muistavat jo kertomansa! Itsekkin vähän seurannut catfishiä, mutta tunnen häpeää sitä katsoessa. Tästä en kehtaa kertoa edes lähimmille kavereilleni!

Vierailija
5/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nettisuhde. Juteltiin erään miehen kanssa chatissa päivittäin, läheteltiin postikortteja jne..

Tätä nettisuhdetta kesti puoli vuotta - nyt ollaan oltu livesuhteessa jo 6 vuotta ja menty naimisiin. 

Mulla oli hyvä tuuri siis.

Katson myös catfishiä ja totuuden nimissä on myönnettävä että teininä esiinnyin netissä esim. poikana ihan vaan huvikseni ihmisiä vedättääkseni. Tosin mihinkään suhteisiin en hankkiutunut.

Vierailija
6/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kaverin kaverin kaverit sanovat kaverin kaverille? :D hehhee eikö heitä kuuntdle?

Vierailija
7/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten lähestyy jatkuvasti vieläkin Facessa ym. aivan ilmeiset catfishit (statuksessani lukee että olen naimisissa). Kaikilla komea profiilikuva ja väittävät olevansa amerikkalaisia vaikka englanti on heillä todella huonoa, ja kaikki tuntuvat vielä olevan nuoria leskimiehiä :/

-4

Vierailija
8/10 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille! :) hyvä että joillain onnistaakin! :)

5. Ei kuuntele. Kaveri kertoi että kaverin kaveri suuttuu ja sivuuttaa kaikkien mielipiteet. Vuosien ajan ovat antaneet päteviä faktoja että tämä ihminen on olemassa. Nykyään antavat olla. Eiköhän hän joskus valaistu kun miettii 40 vuotiaana että olispa tdhnyt lapsia tai saanut oikeita haleja jne. En ymmärrä! Jos olisin kaverin kaverin kaveri niin minä en sanoja säästelisi! ;)

Vierailija
9/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap onko kyseinen catfish Suomesta vai jostain muualta?

Vierailija
10/10 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi