narsistinen äitini nöyryytti
Äitini nöyryytti kuus-nolla, vakavia asioita, kyseessä esim. omaisuuden siirtoja yms. Tämän se onnistui tekemään dementoituneena (juu tiedän lain, mutta en tiedä mitä teen) Mulla olisi tuhennen taalan paikka eli esim. kostoksi ilmoittaa terveyskeskukseen lääkkeiden väärinkäyttö yms, jolloin varmasti loppuisi reseptien kirjoittelu. En haluaisi kostaa, mutta houkutus on suuri.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:26"]
Äitisi on siis tässä se hullu, vaikka itse kärkyt perintöä ja suunnittelet kostoa dementoituneelle?
Hanki apua.
[/quote]
Elämä suakin opettaa. Jos suostut kynnysmatoksi niin sitten suostut. Oot varmaan nuori ja idealisointia täynnä.
Jos minä sairastuisin syöpään niin ei se käy syynä että voi tehdä mitä vain ja jatkaa entisen malliin. Anteeksi saa jos pystyy pyytämään.
Aika näyttää teillekin, varmaan olisin vastannut noin 10 v sitten. Dementoituneelle olen antanut anteeksi jo ajat sitten, muuta ongelma on sukulaiset, jotka tätä tilaa käyttävät hyväksi, (toki dem. myötävaikutuksella). Ja perintöä ei kärkytä silloin kun on lainmukainen lakiosaoikeus. Kasva aikuiseksi (silloin oppii pitämään mm. omien lapsien puolta).
Ahaa. Eli dementoitunut äitisi siirsi rahaa muille kuin sinulle ja sinun lapsillesi?
Tee rikosilmoitus jos olet sitä mieltä et äitisi ei ole oikeustoimikelpoinen.
Vetoa siihen ja vaadi edunvalvojaa jotta saisit lakiosuuden. Älä kuitenkaan nolaa itseäsi jauhamalla jostain narsismista tai reseptilääkkeistä.
Ap : ymmärrän ihan täysin. Oma isä samanlainen :(
Jaksamista!
Elämä on, mitä sä enää pystyt,. kun olet talutusnuorassa ollut iäti?
Otat pesäeron, ellei se tuleva perintö nyt niin tärkeä ole... Sit nuolet kuten tähänkin asti, nöyrryt vielä enemmän yms.
juu välit on pistetty poikki, eipä tässä ole mitään nuoltu päinvastoin (siksi tässä ollaankin). Älä ota enään, pistä korkki kiinni
Äitisi on siis tässä se hullu, vaikka itse kärkyt perintöä ja suunnittelet kostoa dementoituneelle?
Hanki apua.