Olen töissä R-kioskilla, kysy mitä vain!
Toimin työnkuvassani ihmisten terapeuttina muutenkin:)
Kommentit (47)
Mitä ajattelet ihmisestä joka käy ostamassa paysafecardin?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:12"]Kun kysyt tuleeko muuta, kuinka monta kertaa kuussa kuulet hauskan vastauksen: -kaunis hymy... Tai kuinka monta kertaa sinua pyydetään antamaan arpa jolla, hehe, voittaa?
[/quote]
Aika usein, mutta vielä useammin vastaus on: "pieni lasku":)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:18"]Oletko kuullut legendaa ärrätyöntekijästä, joka meinasi polttaa koko kiskan tyhjentämällä kytevän tuhkiksen paperikoriin?
Täällä pääkaupunkiseudulla tarina kerrottiin jossain vaiheessa kaikille uusille työntekijöille.
[/quote]
En ole kuullut, kuulostaa ikävältä, mutta periaatteessa noin voi käydä kelle vaan. Ikävä, et tarina kiertää. Hänen kannaltaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:28"]Ihmettelen usein, että onpa paljon kaikkea osattavaa - ihan sairaasti oikeastaan, tarvittaessa myös kovassa ruuhkassa. Kaikenlaiset puhelinliittymät ja lippupisteet ja passit, leffavuokrat, postipakettien noudot, lotot, totot, paistopisteet, kahvit, oluet, tupakat, matkakortit ja ties mitkä risteilyliput.
Kuinka paljon on palkka?
[/quote]
Mun perustuntipalkka on 10,74. Olen vasta muutaman vuoden kokemuksella. Lisät tietysti. Mutta kuten aiemmin sanoin, vastuun määrä ei näy palkassa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:35"]Mitä ajattelet ihmisestä joka käy ostamassa paysafecardin?
[/quote]
Että vau, toi osaa käyttää näitä:D mutta suurin osa ostajista on nuoria poikia, joiden oletan pelaavan kortilla.
Kauhistelen tuota osattavien asioiden määrää. Kaupan kassalla olen käyttänyt VAIN Veikkaus-konetta ja matkakorttilaitetta. Nämäkin tuntuvat normaalin kassakoneen lisänä raskaalta. Veikkauskone on mun inhokki... Toivotteko ettei töitä olisi niin paljon?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:12"]Kun kysyt tuleeko muuta, kuinka monta kertaa kuussa kuulet hauskan vastauksen: -kaunis hymy... Tai kuinka monta kertaa sinua pyydetään antamaan arpa jolla, hehe, voittaa?
[/quote]
Aika usein, mutta vielä useammin vastaus on: "pieni lasku":)
[/quote]
Ai saatana että tämä vituttaa.
Vastuun määrä ei todellakaan näy palkassa. Lisät on ihan paskat.
tökeröin alaikäisen röökin osto yritys tai selitys sille miksei ole papereita?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:05"]Paljonko ne lisät on?
[/quote]
Iltalisä muistaakseni 93snt, la pari euroo ja su 2x. Tuo iltalisä on kyllä pohjanoteeraus.
Onneks vaihdoin ärrältä kauppaan...lisät ihan eri luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:59"]Kauhistelen tuota osattavien asioiden määrää. Kaupan kassalla olen käyttänyt VAIN Veikkaus-konetta ja matkakorttilaitetta. Nämäkin tuntuvat normaalin kassakoneen lisänä raskaalta. Veikkauskone on mun inhokki... Toivotteko ettei töitä olisi niin paljon?
[/quote]
En mä osaa ajatella tätä noin, kyllä kaiken voi oppia. Kiirettä tietysti pitää ja joskus ottaa aivoon, kun asiakas on näreissään jos ei heti oo kassan takana odottamassa. Siellä kun on niin paljon muutakin tehtävää:)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:00"]tökeröin alaikäisen röökin osto yritys tai selitys sille miksei ole papereita?
[/quote]
Aika vähän näitä yrityksiä on, mut paras tähän liittyvä juttu oli, kun juuri 18 täyttänyt poika osti tupakkaa ja antoi röökit alaikäisille kavereille kiskan sisällä. Siinä sitten porukalla ooteltiin poliisia:)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:05"]Paljonko ne lisät on?
[/quote]
Iltalisä muistaakseni 93snt, la pari euroo ja su 2x. Tuo iltalisä on kyllä pohjanoteeraus.
[/quote]
joku vastasikin jo mun puolesta. Ja sit eiku haalimaan kaikki pyhäpäivät. Lisäksi mä teen keikkoja, joista saan kilometrit + matka-ajan palkan. Ne on hyviä päiviä;)
Mihin suuntaan talous on menossa lähivuosina?
Seurustelisitko bussikuskin kanssa?
Mitä mieltä olet siitä, että passin voi noutaa R-kioskilta? Pidätkö sitä riittävän turvallisena usean passin säilytypaikkana?
Rouva, 55
Ihmettelen usein, että onpa paljon kaikkea osattavaa - ihan sairaasti oikeastaan, tarvittaessa myös kovassa ruuhkassa. Kaikenlaiset puhelinliittymät ja lippupisteet ja passit, leffavuokrat, postipakettien noudot, lotot, totot, paistopisteet, kahvit, oluet, tupakat, matkakortit ja ties mitkä risteilyliput.
Kuinka paljon on palkka?