Suomelle viimein komea pääministeri??
Ihanaa, kun saadaan Stubbista johtaja. Komeaa miestä ollaan kaivattu kivikasvojen ja jäykkisten tilalle. Hyvä fyysinen suorituskyky kertoo mmyös henkisestä kapasiteetista (tutkittu). Stubb pääministeriksi ja myöhemmin pressaksi ♥
Kommentit (21)
Vaikka fyysisesti onkin hyvässä kunnossa, niin päänupin kuntoisuus onkin toinen juttu
Stubb on tohtori eli myös hyvin koulutettu!
Ei komea. Liian feminiininen mun mielestä. Ihan mukava varmaan mut eihän suomi ollut valmis haavistoon presidenttinä tieryistä syistä niin olisiko sitten stubbiin?
Musta Vapaavuori on komeampi, jotenkin semmonen kovanaama. Stubb on nössö.
Noo, av:n mammoja on tietysti turha yrittää miellyttää. Muistelen, että täällä on Mikko Leppilampikin haukuttu (heteromieskin melkein ottais siltä poskeen tilaisuuden tullen, muttei av-mamma). Nää on näitä.
Mutta ei Stubidosta tule pääministeriä. Se lähetetään Brysseliin ja sinne jää. Thank god.
Stubb on ennen kaikkea edustava. Hän on äärettömän fiksu ja filmaattinen, pärjää ihan joka paikassa.
Minunkaan mielestäni ei erityisen komea, mutta muuten kyllä ehdottomasti paras henkilö Suomea edustamaan. Karismaa löytyy ja sopivasti egoa :)
taitaa sitten olla seuraava pääministeri jostain muusta puolueesta kuin kokoomuksesta, yhtään komeaa miestä kun ei vielä ole puheenjohtajakisassa.
Ei kyllä yhtään komeutta mielestäni, eikä karismaakaan, ei niin pätkääkään.
Suomesta nyt on aika vaikea muutenkin komeita miehiä löytää! Ei nää pääse lähellekään!
Juu komeus se on juuri pääministerin tärkein ominaisuus. Näkeehän sen siitäkin kuinka komea presidentti meillä on...
Jatka kuule valitsemallasi linjalla, ap. Huoh...
No ei kait nätistä naamasta haittaakaan oon?
Jotenkin limainen se Stubb. Toivon Vapaavuoresta tai Virkkusesta puheenjohtajaa. Sinänsä Stubbin politiikka on pääosin ok, mutta hän on minun makuuni liian oikealla, kuten myös Vapaavuori. Jään kaipaamaan maltillista Kataista.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:44"]Jotenkin limainen se Stubb. Toivon Vapaavuoresta tai Virkkusesta puheenjohtajaa. Sinänsä Stubbin politiikka on pääosin ok, mutta hän on minun makuuni liian oikealla, kuten myös Vapaavuori. Jään kaipaamaan maltillista Kataista.
[/quote]
Jääkö sitä nilviäistä joku oikeesti kaipaamaan?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:03"]
Stubb on ennen kaikkea edustava. Hän on äärettömän fiksu ja filmaattinen, pärjää ihan joka paikassa.
Minunkaan mielestäni ei erityisen komea, mutta muuten kyllä ehdottomasti paras henkilö Suomea edustamaan. Karismaa löytyy ja sopivasti egoa :)
[/quote]
Ihan vaan vinkiksi, että sen pääministerin duuni on jotain IHAN muuta, kuin Suomen edustaminen...
Kyllähän se Wille Rydman aika komea on, suorastaan presidentillistä tasoa. Mutta ei ole vielä hänen aikansa nousta pääministeriksi.
Jos ministeri sanoo kokouksen jälkeen: "kun jengi menee himaan" ei ole uskottava!
Stubb on vastenmielinen ja ällöttävä. Lipevän oloinen mielistelijä, enkä jaksa katsella niitä sen hampaita. Puhetapakin on kuin jollain stadilaisella pissiksellä.
Pääministerinä joutuisi kiinnostumaan muustakin Suomesta kuin vain Helsingin seudusta.
Kuka se näistä on komea?