Alle 25-vuotiaasta ei äidiksi ja kasvattajaksi.
Kommentit (12)
Onneksi täytän just ennen laskettua aikaa 25. ;)
Miten mä olen mahtanut pilata mun lapsieni elämän?
Sain heidät, kun olin 17v ja 19v. Nyt ovat lapsoseni 25v ja 27v. Aikuisia, joilla omat perheet. Tasapainoiset elämät.
Apua... Ite 24v ja 4 lapsen äiti :) paremmin asiat perheellämme mitä esim naapurin 45v vanhemmilla....
Mikään ikä ei ole este pilaamasta lastaan. Itse olin 22-vuotiaana äidiksi tullessani asunut omillani 6vuotta, kouluttautunut ammattiin ja ollut työelämässä jo 3 vuotta. Olin elämäntilanteessani täysin valmis vanhemmaksi ja kukaan ei ole koskaan saanut aihetta epäillä ettenkö olisi huolehtinut lapsestani.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:54"]
Nuoret vanhemmat pilaavat lapsen elämän.
[/quote]
Mä oon pilannu sit kaikkien lasteni elämän. Täytyy pyytää heiltä anteeksi.
Pitäsköhän tehdä näin "vanhoilla päivillä" viel yks lapsi niin tulis yks lapsi, jonka elämää en pilais.
Kamooon Ikis :DDD sulla on selkeästi liikaa vapaa-aikaa...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:03"]
hei älkää lähtekö näihin....
[/quote]
Mut oikeesti jotkut on tota mieltä. Myös sitä arvostellaan, että on alkanut seurustella lastensa isän kanssa nuorena ja on edelleen yli 20 vuoden jälkeen saman miehen kanssa yhdessä.
En ymmärrä miten se toisten perhe-elämä niin hirveesti kiinnostaa joitain ihmisiä, että siitä pitää tehdä jotain analyysejä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:02"]Mikään ikä ei ole este pilaamasta lastaan. Itse olin 22-vuotiaana äidiksi tullessani asunut omillani 6vuotta, kouluttautunut ammattiin ja ollut työelämässä jo 3 vuotta. Olin elämäntilanteessani täysin valmis vanhemmaksi ja kukaan ei ole koskaan saanut aihetta epäillä ettenkö olisi huolehtinut lapsestani.
[/quote]
Eikä toisaalta myöskään se 25 vuoden ikä takaa mitään onnistunutta vanhemmuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:02"]Mikään ikä ei ole este pilaamasta lastaan. Itse olin 22-vuotiaana äidiksi tullessani asunut omillani 6vuotta, kouluttautunut ammattiin ja ollut työelämässä jo 3 vuotta. Olin elämäntilanteessani täysin valmis vanhemmaksi ja kukaan ei ole koskaan saanut aihetta epäillä ettenkö olisi huolehtinut lapsestani.
[/quote]
Eikä toisaalta myöskään se 25 vuoden ikä takaa mitään onnistunutta vanhemmuutta.
Eli kumpaan itse kuulun, kun olen nyt raskaana ja 24-vuotias ja täytän lapsen syntymän tienoilla 25... Mies on 31v. Kiva yleistys, jota olisi syytä hieman perustella. Provo ehkäpä kuitenkin.