Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asettuu nuorena aloilleen, pilaa elämänsä.

Vierailija
16.05.2014 |

Näin se vain on. Ei nuorena kuulu sitoutua yhtään mihinkään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha (ikähaarukka?) on nuorena naimisiin mennyt? Mitä tarkoittaa yksinkertainen? Tyhmää?

Me tavattiin mieheni kanssa kun olin 18 ja hän armeijassa. Ihastuttiin, rakastuttiin ja muutettiin yhteen. Nyt 6 vuotta myöhemmin eletään edelleen yhteisessä kodissa, ensimmäinen avioliittovuosi meneillään, esikoinen tulossa , mies viimeistelee gradua ja minä aloittanut juuri kandityön. Ollaan onnellisia , meillä menee taloudellisesti hyvin, ollaan matkusteltu yhdessä, haaveillaan omasta kodista ja innolla odotetaan esikoista. Ollaan sitten vissiin yksinkertaisia mutta ainakin onnellisia :)

Vierailija
22/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:54"]13, millä tavalla ovat oleet tyhmiä tai yksinkertaisia ihmisiä? Kuvailisitko?

[/quote]

Esim. Sillä, että puheenaiheet sitä luokkaa että älykäs keskustelu oli vain haave. Hidassytytteisiä, ei millään lailla kiinnostuneita esim. Maailmallisista asioista. Huumori revitään lähinnä jonkun ylipainosta tai vastaavasta. Epärealistiset kuvat elämästä ruusunpunaiset lasit silmillä, "haluun vauvan koska ne on söpöjä ja pelastaa suhteeni"-tyylillä väännetty kersoja. vaikea selittää mutta onhan tässä näitä.

[/quote]

Eli perus AV-mamma? Täällä peräänkuulutetaan omaa sivistyneisyyttä, mut naureskellaan jonkun bloggarin ylipainolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai voi ajatella noinkin. Tunnen näitä useamman.13

Vierailija
24/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli sentään yks ihan pätevä perustelu. Myönnän itsekin nähneeni vastaavanlaista toimintaa, ja itselläkin usein kamala myötähäpeä puolesta. Tosin nämä ovat olleet oikeasti teini-ikäisiä (lue: alle 20v). Yhtään vanhempaa en tunne, joka näin käyttäytyisi.

Vierailija
25/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:59"]

Ahaa. Menin naimisiin 19-vuotiaana ja sain pian 2 lastakin. Sen jälkeen opiskelin ja menin töihin, ja olen oikein hyvää elämää elänyt. En ole vielä, nyt 34-vuotiaana, huomannut että elämäni olisi mitenkään pilalla ;-)

[/quote]

Mulla muuten sama, mutta lapsia kolme ja ikää 32v. Ei ole mullakaan elämä vielä pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi