Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin olen tänään syönyt ja itkettää

Vierailija
16.05.2014 |

salaattia, kaksi näkkäriä voilla, neljä kasvispyörykkää, lahnapuikkoa

n. 10 keksiä, siivu pullapitkoa, tölkki kokista

ja tänään piti olla hyvä päivä laihdutuksen kannalta... en taatusti syö enään tänään mitään. kuinka usein te laihduttajat retkahdatte herkkuihin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein

Vierailija
2/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi nyt oo oikeasti vielä paha. Lahnapuikot naurattaa :---D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita lahnapuikkoja saa, haluaisin kokeilla.

Vierailija
4/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää???

Ja on parempi, että todellakin tänään vielä syöt jotain, muutoin huomisesta tulee vieläkin pahempi sulle...

Vierailija
5/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:16"]

[/quote]

sellasella nimellä niitä lukiossa tarjoiltiin :P

Vierailija
6/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:16"]

[/quote]

sellasella nimellä niitä lukiossa tarjoiltiin :P

Vierailija
7/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:18"]

Itkettää???

Ja on parempi, että todellakin tänään vielä syöt jotain, muutoin huomisesta tulee vieläkin pahempi sulle...

[/quote]

niin kai... ahdistaa vaan ihan hirveästi ja tekee mieli työntää pää vessanpönttöön. oon niin tyhmä

Vierailija
8/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni laihdutus menee hyvin ja retkahduksia ei tapahdu. Viikonloppuisin puolison kanssa vapaalla taas tulee ongelmia vastaan. Puoliso haluaa käydä esim hesessä ja se on minulle ok, mutta kuitenkaan en saisi ottaa salaattia kun hän syö hampurilaisen. Kun kysyn miksi, en saa vastausta asiaan. Tiuskaisee vain että "no ei sitten mennä ollenkaan". En oikeasti ymmärrä.

Vierailija
9/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan halua kuulla tätä, mutta olen tehnyt elämäntaparemontin yli vuosi sitten, enkä ole retkahtanut vielä kertaakaan. Olen jättänyt huonot hiilarit pois ruokavaliostani, enkä kaipaa niitä tippaakaan. Joskus töissä tulee maistettua kahvipöydästä muutama nami, ja jo se saa aikaiseksi sen verran huonon olon, ettei pitkään aikaan teekään mieli syödä mitään sellaista. Mutta älä heitä kirvestä vielä kaivoon, pää pystyyn ja nyt itsekuri tiukemmalle :)

Vierailija
10/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:29"]

Itsekseni laihdutus menee hyvin ja retkahduksia ei tapahdu. Viikonloppuisin puolison kanssa vapaalla taas tulee ongelmia vastaan. Puoliso haluaa käydä esim hesessä ja se on minulle ok, mutta kuitenkaan en saisi ottaa salaattia kun hän syö hampurilaisen. Kun kysyn miksi, en saa vastausta asiaan. Tiuskaisee vain että "no ei sitten mennä ollenkaan". En oikeasti ymmärrä.

[/quote]

Kuulostaa kamalalta ja alistavalta tyypiltä. Itse en sietäisi tuollaista käytöstä ikipäivänä!

Vierailija
11/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan olis ap:lla metabolinene oireyhtyma tai ahmimishairio?

Vierailija
12/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän -> makeanhimo 

Vierailija
13/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen viitaten kysymys; mitkä tuossa on niitä herkkuja? Hyi :D

Vierailija
14/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos söisit sitä kunnon ruokaa enemmän etkä harrastaisi tuollaista rääpimistä, niin johan herkkujen himo alkaisi laantua. Korvaa nuo herkut mielummin oikealla ruualla kun kuitenkin syöt tuon verran, niin mielummin sitä ruokaa kuin herkkuja.

Vierailija
15/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:36"]

Aloitukseen viitaten kysymys; mitkä tuossa on niitä herkkuja? Hyi :D

[/quote]

keksit ja pulla

Vierailija
16/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma en edes halua tietaa, mita ap on ennen normaalisti syonyt

Vierailija
17/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän. En ole retkahtanut syömään vielä mitään tänään.

Vierailija
18/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää osta kotiin niitä keksejä ja pullia. Eipä tule sitten sellaista kökköä syötyä. Sovi itsesi kanssa, että saat syödä pullan/keksin esim. vkloppuna.

Vierailija
19/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:39"]

ma en edes halua tietaa, mita ap on ennen normaalisti syonyt

[/quote]

mä en ole syönyt normaalisti moneen vuoteen. ap

Vierailija
20/25 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt aluksi. Ja ala syömään monipuolisesti ja niin, että saat riittävästi energiaa sopivin väliajoin, ettei tule tuollaisia kymmenen keksin mieliltekoja. Aloita siis päivä aamupalalla, esim. maustamatonta jogurttia ja marjoja, pala ruisleipää, juustosiivu ja kasviksia, juomaksi rasvatonta maitoa (ja kahvia, jos haluat). Lounaalla kanaa, täysjyväriisiä, kasviksia, maitoa. Iltapäivällä välipalaksi hedelmä. Päivällisellä taas jotain kasviksia, kalaa tms. Illalla ruisleipää, juustoa, kasviksia, maitoa. Toi vaan esimerkki. Mutta sun pitää syödä noin viisi kertaa päivässä ja saada monipuolista ravintoa. Muuten sä sorrut herkkuihin ja ylensyöntiin toistuvasti. Ja älä osta herkkuja kaappeihin. Jos tarviit naposteltavaa, ota pähkinöitä, niistä saa hyviä rasvoja. Tsemppiä, kyllä sä pystyt muuttamaan ruokatottumuksia! Liikuntaakin voi lisätä vähitellen. Aloita vaikka puolen tunnin kävelylenkeistä muutamana kertana viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi