Suomen Akatemia
Tänään tuli siis luonnontieteiden ja tekniikan päätökset.
"Korkeatasoisista hakijoista voitiinkin rahoittaa vain yhdeksän prosenttia. Tutkijatohtorin tehtävän saaneista ennätyksellisen suuri osa eli 51 prosenttia oli ulkomaalaisia."
OK, olen ehkä vähän puolueellinen kun jäin itse ilman rahaa, mutta mitä helvettiä Akatemia?
Kommentit (6)
Ei kai se niiden vika olet jos sulla oli paska hakemus??
Hei, symppaan sua. Mutta pakko jatkaa. Itse olen saman kokenut. Meitä on liikaa..., kai...
Millaiset pisteet sait hakemuksestasi? Kuulin nimittäin eräältä laitoksellamme, että hänen tutkijatohtorihakemuksensa oli saanut kokonaisarvosanan 6, mutta ei kuitenkaan rahoitusta. Niin se menee nykyään...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:39"]
Millaiset pisteet sait hakemuksestasi? Kuulin nimittäin eräältä laitoksellamme, että hänen tutkijatohtorihakemuksensa oli saanut kokonaisarvosanan 6, mutta ei kuitenkaan rahoitusta. Niin se menee nykyään...
[/quote]
Näin minäkin olen kuullut. Ymmärrän, että harmittaa, mutta kansainvälistähän tämä tutkijan homma on. Sinäkin voit hakea ja saada ulkomailta. Hankalaa perheelliselle, tiedän...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:39"]
[/quote]
Näin minäkin olen kuullut. Ymmärrän, että harmittaa, mutta kansainvälistähän tämä tutkijan homma on. Sinäkin voit hakea ja saada ulkomailta. Hankalaa perheelliselle, tiedän...
[/quote]
No ei ulkomailta nyt ihan niin vaan haeta ja saada rahoitusta. Olen kyllä ollut postdocina ulkomailla, rahalla jonka hain ja sain Suomesta.
Onko tuo sitten joku isokin raha?