Mies! Kuinka usein ihannekumppanisi haluaisi seksiä?
Tämä on nyt heteronormatiivinen ja yhdyntäkeskeinen kysely. (Sori siitä). Eli mikä olisi naisesi ihannetarve. Eli se, johon voisit hyvin ja "ponnistelematta" vastata ja joka riittäisi sinulle.
Kommentit (56)
En tiedä. En ole tavannut ihannekumppania.
2 kertaa viikko on sopiva ja niin että itse ei ejakuloi joka kerta. M43
Keikautan tämän heterokyselyn nyt epätasapainoon vastaamalla, että homomiehenä minulle riittäisi, että saisin mieheltäni seksiä 2-3 kertaa viikossa. Syy: suhteen alkuhuuman jälkeen tuskin jaksaisin painaa samaa ukkoa tuon useammin. Ottaisin itselleni toisen tai kolmannenkin rakastajan, joita voisin käydä vaihtelun vuoksi lempimässä. Miehelläni olisi luonnollisesti lupa samaan omalla tahollaan. Vastaus olisi siis kai, että 2-3 rakastajaa, joita kutakin voisi lemmiskellä 1-2 kertaa viikossa. Täytyyhän omalle kivallekin jäädä aikaa.
Hyvin riittäisi kerran viikossa. Nyt ei saa ees kerran vuodessa.
Luulen, että aika pian alkaisi kaveri löysäilemään, jos viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen useamman kerran päivässä pitäisi saman kanssa jaksaa.
Vaimoni on ihannekumppanini, seksiä joka on päivä
Kerran päivässä tai joka toinen päivä.
Oma kiva menee seksin edelle liian monella miehellä ei ihme että naiset vilkuilee muita vaihtoehtoja
No niin. Miehilla 64 vastaajaa. 95% kerran viikossa tai useammin ihannekumppanin tarve. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 62%.
Naisten kyselyn tulokset: 49 vastaajan otoksella kerran viikossa tai useammin 94% vastaajista. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 61%.
Hyvin pitäisi mätsätä? Vastaakohan keskimääräistä todellisuutta? Mikä voisi vinouttaa tuloksia. Miehillä "suuret luulot"? Vai onko vain aktiiviset naiset tulleet "todistamaan" että kyllä meilläkin seksin tarvetta?
-ap
Luulen, että ne pihtaajanaiset ei tällaisiin kyselyihin edes osallistu saati pyöri seksipalstalla. Miehillä voi olla jotakin pätemisen tarvetta siitä, että kyllä vaan jokainen on mahtisonni, joka nussii kaikki näköpiirissä olevat naiset. Ihannetilanne vs. todellisuus... sanamuotokin, "ihanne", voi vaikuttaa siihen, millaisia vastauksia annetaan. Kysymyksessä puhutaan ihannekumppanista, mutta siitä on helppo laajentaa ajatusta siihen, miten itse ihanteellisessa tilanteessa toimisi, eli kuten esimerkiksi minulla noiden useampien rakastajien pitäminen, mikä ei välttämättä sellaisenaan toteudu eikä sen tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Miehilla 64 vastaajaa. 95% kerran viikossa tai useammin ihannekumppanin tarve. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 62%.
Naisten kyselyn tulokset: 49 vastaajan otoksella kerran viikossa tai useammin 94% vastaajista. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 61%.
Hyvin pitäisi mätsätä? Vastaakohan keskimääräistä todellisuutta? Mikä voisi vinouttaa tuloksia. Miehillä "suuret luulot"? Vai onko vain aktiiviset naiset tulleet "todistamaan" että kyllä meilläkin seksin tarvetta?
-ap
Miehet vastanneet kumpaankin kyselyyn.
Se keskimäärin kerran päivässä olisi optimaalinen. Joskus voisi tehdä mieli saada seksiä pari kolme kertaakin päivässä, mutta voi olla useammankin päivän taukoja, jolloin ei itseä huvita. Mutta silloinkin kun itseä ei huvita, olisi se silti ihana saada vaikka antaa suuseksiä naiselle. -> kerta päivässä, tai paremminkin, 365 kertaa vuodessa, olisi ihan paras
Aamulla ja päivällä pikaiset, miuluiten pyllyyn useinmiten. Illalla sitten pidemmän kaavan mukaan jossa nainenkin tyydytetään kunnolla. Huono puoli tämän tahdin toteuttamisessa on se että siemennesteen tuotanto ei tahdo pysyä perässä ja lastit ovat pienehköjä. M42
Minulle sopii oikein hyvin sellainen ihannekumppani joka haluaa kerran vuorokaudessa, ilman että joudun käskemään. Kolmen ihannekumppanini yhteenlasketut haluamiskerrat, reilun 45v ajalta, ovat noin 6 kpl, siis aloitteellisuus on ollut noin 0,13 kertaa vuodessa.
Minulla on ihanne kumppani ja me halutaan molemmat päivittäin, mutta aina se ei onnistu. Eikä hän kyllä kieltäydy, vaikka useamminkin haluaisin. Ja meillä se on ihan molemmin puolista haluamista ja on sovittu että seksipyynnöistä ei kieltäydytä ja tämä on pitänyt 9v. Se kumpi "ehtii" pyytää ensin saa päättää paikan, ajan ja tavan ja tää on ihan kiva sääntö, sillä se pistää pyytämään heti kun vähänkään alkaa tekemään mieli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihanne kumppani ja me halutaan molemmat päivittäin, mutta aina se ei onnistu. Eikä hän kyllä kieltäydy, vaikka useamminkin haluaisin. Ja meillä se on ihan molemmin puolista haluamista ja on sovittu että seksipyynnöistä ei kieltäydytä ja tämä on pitänyt 9v. Se kumpi "ehtii" pyytää ensin saa päättää paikan, ajan ja tavan ja tää on ihan kiva sääntö, sillä se pistää pyytämään heti kun vähänkään alkaa tekemään mieli.
Lisäys vielä: Tälläinen sääntö poistaa parisuhteesta yhden ison "riidan aiheen" ja stressin. Ei ole kummallakaan ollut pää kipeänä montaa kertaa iltaisin ja jos ollut, niin se on poistunut Buranalla toisin kuin aikaisemmissa suhteissa. Aivan huikea parannus edellisiin suhteisiin, missä piti vonkaamalla vongata että saisko tyydytyksennedes kerran viikossa.
Päivittäin useamman kuin yhden kerran.
Oon neitsyt, nii en voi tietää, mut itsekseni puuhailen niitä juttuja joka aamu ja melko usein toisen kerran illasta. :) Ehkä siis kaks kertaa päiväs nii, et alottaa päivän niil hommil ja lopettaa myös. Oonko iha kauhee, ku ainaki täs vaihees ajattelen, et pari kertaa päiväs olis sopivasti? :o Voi olla iha mahollista et toi voi muuttuu sit ku ei oo enään neitsyt.