Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kuinka usein ihannekumppanisi haluaisi seksiä?

Vierailija
20.12.2020 |

Tämä on nyt heteronormatiivinen ja yhdyntäkeskeinen kysely. (Sori siitä). Eli mikä olisi naisesi ihannetarve. Eli se, johon voisit hyvin ja "ponnistelematta" vastata ja joka riittäisi sinulle.

Mies! Kuinka usein ihannekumppanisi haluaisi seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ehditte tekemään mitään muuta, jos tuolla tahdilla panette? Vai onko ne jotain muutaman minuutin pikapanoja eteisessä? Ei kiitos, en saa mitään sellaisesta. 

Vierailija
42/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avioliitossa olisi onnistunut kyllä, koska suunnilleen tuo tahti oli käsitöissä."

Jos rakastelu naisen kanssa on sinulle samanlainen suoritus kuin käteenveto, niin nainen tuskin montaa kertaa viitsii. Kauanko yksi runkkukerta kestää? 5 minuuttia? Jaksaisitko joka päivä lämmitellä naista 15 min ja sen jälkeen panna 15 min, vähintään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sitten erilainen nainen kun itselleni arjessa nimenomaan sellainen muutaman minuutin yhdyntä on kaikki mitä tarvitsen. Saan helposti yhdynnässä joten se muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen on just hyvä arjessa. Vaikka joka päivä. Sitten joskus kun on aikaa ja tilaisuus niin tietenkin on kiva ottaa rauhassa pitkän kaavan mukaan mutta arjessa en sellaista kaipaa lainkaan. 

Vierailija
44/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 v asti melkein joka päivä . Sen jälkeen 2-3 kertaa viikossa. Melkein joka päivä naiset oli samanlaisia kuin minä seksin suhteen. 5-15 Min ja homma oli hoidettu. 

Vierailija
45/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika nuoria vastaajia. Erosin omanikäisestä koska hädin tuskin sain kerran viikkoon. Kyllästyin vonkaamaan. Nyt hakusessa nuorempi, viriili rakastaja jota kiinnostaa peuhata pitkällä kaavalla. 

Vierailija
46/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihanne ois seksiä joka päivä, vaimolle monta orgasmia päivittäin, itse laukeaisin ehkä 2x viikon aikana. 

Unelmieni mies <3

Vierailija
47/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena tarvitsen yhdyntää 1-3 krt päivässä. Todellisuudessa miehiä jotka tähän pystyvät ei juurikaan ole.

Tällainen määrä lasketaan jo hyperseksuaalisuudeksi. Tiedän koska eräs tyttöystäväni halusi vähintään kerran mieluummin 3-5krt päivässä ja tämä tilanne oli aina päällä eli 365pv/vuosi. Tuolloin kävi lääkärissä ja käytiin seksuaaliterapeutilla ja jos nainen haluaa joka ikinen päivä, niin se jo lasketaan hyperseksuaalisuudeksi (ent. Nymfomaani). Lääkkeitä tarjottiin, mutta kun se vie muutkin halut eli ei tehnyt mieli oikein tehdä mitään muutakaan, niin hän lopetti. 

Terapeutti sitten suositteli hankkimaan kasan leluja, ja näillä sitten saatiin tyydytettyä halut. Sovittiin että hän voi vibrailla tai dildottaa milloin haluaa ja vaikka minun nähden. Aika usein sitten alkoi itnikin tekemään mieli kun toinen haarat levällään viedessä

Mikähän sovinistimisogyyni on sisäistettyä naisvihaa uhkuen hänet diagnosoinut. 

Nymfomaani on miehen seksuaalivietillä varustettu nainen. 

Vierailija
48/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla testosteronitasot ei vain tipu ja jatkuvasti oon tinderissä ettimässä jotain, niin sanotaan nyt vaikka että kerran päivässä ois ihan ok. Tietty jos on aikaa, niin voi ottaa välillä pidemmän kaavan kautta. Enemmän sillä on väliä, että millaista se seksi on. Laatu voi korvata määränkin silleen että välillä vedetään niin että vaikea edes kävellä pariin päivään. M40

Vierailija
49/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan sitten erilainen nainen kun itselleni arjessa nimenomaan sellainen muutaman minuutin yhdyntä on kaikki mitä tarvitsen. Saan helposti yhdynnässä joten se muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen on just hyvä arjessa. Vaikka joka päivä. Sitten joskus kun on aikaa ja tilaisuus niin tietenkin on kiva ottaa rauhassa pitkän kaavan mukaan mutta arjessa en sellaista kaipaa lainkaan. 

Aika hyvä näin miehen näkökulmasta. Mun kans moni nainen kans tulee ja itse tulen heti perään. Mua on nimenomaan kehuttu siitä että oon hyvä "paneen", vaikka osaan kaikki muutkin kikat. M40

Vierailija
50/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa harrastaa seksiä usein naisen kanssa, hänen tulee rakastella naista eikä käyttää naista masturbointialustana. Jos nainen huomioidaan orgasmiin saakka joka kerta, naista alkaa seksi kiinnostamaan. Unohtamatta arjen huomiointia, helliä kosketuksia, halauksia ja suukkoja, jotka eivät johda seksiin. Vilpitöntä halua koskettaa kauniisti ja pitää hyvänä sitä jota rakastaa, sitä nainen arvostaa. Ja mieskin, jos on oikeasti rakastunut. Kai mies kuitenkin haluaa olla naisensa paras rakastaja ja haluttava naisen mielestä? 

Puolipakolla tunteettomaan seksijynkkyyn ei pidä ikinä suostua, vetäköön käteensä. Jos aina taipuu toisen mieleksi, seksistä tulee inhottavaa ja sitä haluaa yhä vähemmän. Siinä kadottaa seksuaalisuutensa ja naiseutensa. Lopulta alkaa vihaamaan miehen kosketusta ja pahimmillaan koko miestä. Tätä tuskin kukaan mieskään toivoo. 

Vierailija
51/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerran päivässä haluavaa naista kyllä diagnosoi hyperseksuaaliseksi kukaan lääkäri. Tuubaa toi tarina ainakin siltä osin.

Vierailija
52/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihanne kumppani ja me halutaan molemmat päivittäin, mutta aina se ei onnistu. Eikä hän kyllä kieltäydy, vaikka useamminkin haluaisin. Ja meillä se on ihan molemmin puolista haluamista ja on sovittu että seksipyynnöistä ei kieltäydytä ja tämä on pitänyt 9v. Se kumpi "ehtii" pyytää ensin saa päättää paikan, ajan ja tavan ja tää on ihan kiva sääntö, sillä se pistää pyytämään heti kun vähänkään alkaa tekemään mieli.

Lisäys vielä: Tälläinen sääntö poistaa parisuhteesta yhden ison "riidan aiheen" ja stressin. Ei ole kummallakaan ollut pää kipeänä montaa kertaa iltaisin ja jos ollut, niin se on poistunut Buranalla toisin kuin aikaisemmissa suhteissa. Aivan huikea parannus edellisiin suhteisiin, missä piti vonkaamalla vongata että saisko tyydytyksennedes kerran viikossa.

Saattais monet seurustelut päättyä lyhyeen, jos tällaista alkais ehdottelemaan heti alkuvaiheessa ja alkuvaiheen jälkeen on jo myöhäistä.

Vierailija
53/56 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla testosteronitasot ei vain tipu ja jatkuvasti oon tinderissä ettimässä jotain, niin sanotaan nyt vaikka että kerran päivässä ois ihan ok. Tietty jos on aikaa, niin voi ottaa välillä pidemmän kaavan kautta. Enemmän sillä on väliä, että millaista se seksi on. Laatu voi korvata määränkin silleen että välillä vedetään niin että vaikea edes kävellä pariin päivään. M40

Totta tuokin, määrä korvaa laadun. Muutama minuutti päivittäin on mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Eihän siinä pääse naisena edes kunnolla käyntiin. Tunnin painit pari-kolme kertaa viikkoon hoitaa tarpeet paljon paremmin ja ruokkii kivasti villikissaa. Jaksaa hyristä leppoisana sylikissana muut päivät. 

Vierailija
54/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, määrä korvaa laadun. Muutama minuutti päivittäin on mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Eihän siinä pääse naisena edes kunnolla käyntiin. Tunnin painit pari-kolme kertaa viikkoon hoitaa tarpeet paljon paremmin ja ruokkii kivasti villikissaa. Jaksaa hyristä leppoisana sylikissana muut päivät. 

Kyllä pikapanotkin on välillä ihan kivoja. 

Vierailija
55/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama milloin nainen haluaa. Pääasia, että saa naida silloin kun minä haluan.

Vierailija
56/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos hän olisi aina valmiina kuin partiopoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi