Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin kuolleita, heidän ei tarvitse nousta aamulla ylös

Vierailija
16.05.2014 |

Saavat maata päivät pitkät ja heille on pidetty kalliit hautajaiset. Kukkiakin tuodaan useammin kuin minulle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadehdin niitä siinä ettei tartte kohdata tätä 'elämää'. Mä niin olisin valmis lähtemään.

Vierailija
2/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla juu siellä mullan alla on helpompaa. Toisaalta, miksi kiirehtiä, kun se on joka tapauksessa edessä?

Mitä kohtaa 'elämästä' aivan erityisesti et halua kohdata? Siellä mullan alla olijoista aika suuri osa kuitenkin olisi varmaan vielä halunnut elämää kohdata paljon pidempään, tai ainakin parhaita paloja siitä.

Onko 'elämässä' mitään mikä tuottaisi mielihyvää. Jos ei mikään muu niin ainakin puutarhan hypistely, eikö? Itseäni kun hatuttaa, huomaan että alan aina etsiytyä jonkin puutarhamyymälän läheisyyteen. Toinen mikä ilahduttaa, on hevoset ja koirat. Tykkään höpöttää niille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyl neki vielä ylösnousemuksessa joutuu sieltä haudasta nousemaan ja sen jälkeen ei sit enää ikinä makoillakaan.

Vierailija
4/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätmasennus.... Joka päivä ahdistaa todella paljon. Se menee kuitenkin ohi.

Vierailija
5/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat sentään valita nousetko aamulla ylös sängystä vai et mutta kuollut on kuollut eikä enää voi valita. Kukkia voit ostaa vaikka ihan itse itsellesi. Ja pari virttäkin voit veisata vaikka huviksesi ;)

Vierailija
6/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan keinot miten ei tarvi enää herätä.

Vierailija
7/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa niillä kuolleillakin on siellä kuolleiden ghetossa.

Vierailija
8/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät? Voihan olla että niillä on vieläkin enemmän touhua kuolleena, kuin hengissä ollessaan, kun kummittelevat aamusta iltaan ja yötkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi