Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmisillä Tinderissä vaikuta olevan lainkaan omia ajatuksia?

M39
20.12.2020 |

Liityin ekaa kertaa tinderiin koronan supistaessa ravintoloiden aukioloaikoja, ja ette arvaa millainen oli shokki. Kun välillä voi olla vaikea saada mielikuva ihmisestä jota ei tunne, ajattelen pääseväni kärylle puhumalla heidän harrastuksistaan/intohimoistaan. Vastaushan tuppaa olemaan valtaosalle tyyliin "kahdenkeskisen ajan viettäminen kotisohvalla" tai "perheen perustaminen, lapset", "musiikin kuuntelu" ts. asioita joita kuka tahansa osaa. Hiljattain on tullut mieleen, että eikö useimmilla ihmisillä oikeasti elämässä ole oikeita, luovia/tieteellisiä harrastuksia? Ja mistähän sitten tulisi puhua, jos ihmisellä ei ole juurikaan mitään yksilöllistä?

Luulin että useimmilla ihmisillä on jokin lahjakkuus, mutta nyt käymieni keskusteluiden perusteella useimmat ihmiset ovat täysin lahjattomia. Ja vaikka siellä olisi oikeasti järkeviä ja koulutettuja ihmisiä, ne ovat hyvin paljon vaikeammin tavoiteltavia koska niillä riittänee tosielämässä tarjontaa. Toisaalta osaan naisista on todella helppo tehdä vaikutus, koska tiedän tai sanon tietäväni paljon (klassisesta) musiikista ja romaaneista, että soitan (huonosti) kolmea sointina, ja että opiskelen matiikkaa ja osaan kieliä. Kyllä täytyy riman olla tosi matalalla että ihmistä pidetään älykkönä koska hän osaa neljää kieltä! (Kaveripiirissä tämän vuoksi minua pidetään !)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat että olen yksin, koska minulle ei kelpaa kukaan. No pitäähän se kyllä paikkansa; kun en helposti saa akateemisesti koulutettua, (koska en ole itse akateemisesti koulutettu), pitäisi vissiin tyytyä paviaaniin!

-Ap

Miksi pitäisi löytyä akateemisesti koulutettu? Mulla on korkeakoulu- ja ammattitutkinto ja paljon osaamista eri alueilta, mutta mulle riittää mainiosti fiksu amismies. Koulutus kun ei kerro ihmisestä juuri mitään.

Vierailija
22/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssä pitää osata asioita ja olla vahva ammattitaito, mutta vapaa-ajallaan saa olla sellainen kuin haluaa

Minun mielestäni se voisi olla päinvastoin. Kyllä nyt ihmisen pitää olla mielenkiintoinen tai osoittaa että sillä on olemassa edes jokin alkeellinen mielikuvitus.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanovat että olen yksin, koska minulle ei kelpaa kukaan. No pitäähän se kyllä paikkansa; kun en helposti saa akateemisesti koulutettua, (koska en ole itse akateemisesti koulutettu), pitäisi vissiin tyytyä paviaaniin!

-Ap

Miksi pitäisi löytyä akateemisesti koulutettu? Mulla on korkeakoulu- ja ammattitutkinto ja paljon osaamista eri alueilta, mutta mulle riittää mainiosti fiksu amismies. Koulutus kun ei kerro ihmisestä juuri mitään.

Ei pidä, mutta tarkoitinkin ihmisiä joilla on omia ajatuksia. Väittäisin että ainakin naisista suurin osa näistä ovat akateemisesti koulutettuja; miehistä en tiedä mitään.

-Ap

Vierailija
24/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös pidättyväinen, koska olen joskus kertonut avoimesti itsestäni ja tullut ghostatuksi. Livenä on helpompi kertoa henkilökohtaisia juttuja, kun tietää ollaanko suunnilleen samalla aaltopituudella. Toki se olisi tärkeää kertoa jotakin sellaista, mikä herättää kiinnostuksen (mutta kun ei haluaisi herättää väärien tyyppien mielenkiintoa).   

No herää kysymys kuka haluaa miehen, joka kiinnostuu sinusta pelkästään tissien ja lempibiisien perusteella.

Vierailija
25/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastailin lyhyesti ja pintapuolisesti epäkiinnostaville miehille, kiinnostaville syvällisemmin.

En oikein lämpene tuollaisille meriittilistoille minkä ap kirjoitti. Joissakin miehissä vain oli sitä jotain. Se tuli läpi lyhyestäkin tekstistä, jopa tavasta katsoa kameraan. Kun paremmin tutustuttiin, kyllä sieltä alkoi paljastua saavutuksia ja kiinnostavia harrastuksia. Ehkä minäkin olin jossain määrin kiinnostava kun jaksoivat seuraani? Mutta ei ollut tarvetta kummallakaan hirveästi leveillä heti alkuun.

Vierailija
26/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Oletko itse paviaani, kun koulutuksesta uupuu?

Pisin parisuhteeni oli suorittavavalla tasolla työskentelevän, ammattikoulusta valmistuneen, sivistyneen ja kielitaitoisen ihmisen kanssa. Hänellä on myös pari SM-tason kultaa omasta (harrastus-)urheilulajistaan.

Olemme eron jälkeenkin hyvissä väleissä.

/13

Vierailija
27/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on vain taviksia. Tai ainakin suurin osa. Nuo jotka väittävät kaikkien ihmisten olevan vain taviksia, eivät ymmärrä mitä aloittaja ja minä tarkoitamme. Itselläni on kokemusta molemman kaltaisista ihmisistä. Tavikset, joita on suurin osa, ovat tyytyneet elämässä siihen mitä ovat mitä ovat saaneet.

Vierailija
28/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tarkoitin nyt noin yleisesti fiksuja naisia, koulutuksella tai ilman, että heillä on jo tosi paljon tarjontaa, missä mielikuvituksettomat yhden lauseen vastailijat ovat melkein heti tyrkyttämässä piparia. Mutta siinä tapauksessa että heiltä saa piparia, mistä heidän kanssaan tulisi sen jälkeen puhua? Ap

Vierailija
29/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tarkoitin nyt noin yleisesti fiksuja naisia, koulutuksella tai ilman, että heillä on jo tosi paljon tarjontaa, missä mielikuvituksettomat yhden lauseen vastailijat ovat melkein heti tyrkyttämässä piparia. Mutta siinä tapauksessa että heiltä saa piparia, mistä heidän kanssaan tulisi sen jälkeen puhua? Ap

Jos olisit älykäs, et kyselisi täällä.

Vierailija
30/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Satutko muuten asumaan ryhmäkodissa?

Vierailija
31/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Se oli retorinen kysymys. Veikkaan että et edes tiedä mitä tarkoittaa "retorinen kysymys". Googleta. --Ap.

Miksi teet aloituksen jos et halua vastauksia? Ai niin. Haluat huomiota. Ajattelit että täällä oleviin äidillisiin naisiin vetoaa, kun heittäydyt lattialle kirkumaan.

En ymmärrä miksi noinkin yksinkertainen mies rakentaa imagoaan älyn varaan. Voisit varmaan valita paremminkin. Käy salilla ja isottele sillä?

Vierailija
32/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Se oli retorinen kysymys. Veikkaan että et edes tiedä mitä tarkoittaa "retorinen kysymys". Googleta. --Ap.

Menipä trollilla tunteisiin :D

Vierailija
33/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin lauseeni sinulle helpommin ymmärrettävään muotoon, ilman niitä sinua häiritseviä kysymysmerkkejä:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä tapauksessa että heiltä saa piparia, niin ei heidän kanssaan olisi mitään mistä puhua. Ap

34/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikilla ole mitään erityisiä lahjoja tai mielenkiinnonkohteita, suurin osa ihmisistä on aika tavallisia, ja eivät välttämättä halua paljastaa henklökohtaisia asioitaan heti uusille tuttavuuksille.

Eikä se ole mikään tae mistään jos on joku "uniikki lumihiutale" ihminen voi olla ihan k-pää vaikka olisi päälle päin heti kuinka kiinnostava hyvänsä. Sitten taas sillä päällepäin tavallisella, tylsällä ihmisellä voi olla vaikka minkälainen päänsisäinen maailma johon pääsee tutustumaan vasta kun jäät on rikottu kunnolla.

Sulla ei ole kärsivällisyyttä. Haluat hetinyt kaiken. Jos haet tinderistä pillua, mitä sen ihmisen muilla ominaisuuksilla on väliä? Jos haet jotain vakavaa, opettele tutustumaan ihmisiin.

Vierailija
35/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin lauseeni sinulle helpommin ymmärrettävään muotoon, ilman niitä sinua häiritseviä kysymysmerkkejä:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä tapauksessa että heiltä saa piparia, niin ei heidän kanssaan olisi mitään mistä puhua. Ap

Onnittelut päivän sekavimmasta viestistä. Lisäpisteet siitä että kehuit sen ymmärrettävyyttä.

Vierailija
36/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut päivän sekavimmasta viestistä. Lisäpisteet siitä että kehuit sen ymmärrettävyyttä.

Voin lisätä tavuviivat jos haluat.

Vierailija
37/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lisätä tavuviivat jos haluat.

Kokeile sitä. Näköjään aikuisten tyylillä kommunikointi ei näytä sinulta onnistuvan. Tai ehkä kannattaisi siirtyä jonnekin lasten palstalle?

Vierailija
38/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssä pitää osata asioita ja olla vahva ammattitaito, mutta vapaa-ajallaan saa olla sellainen kuin haluaa

Minun mielestäni se voisi olla päinvastoin. Kyllä nyt ihmisen pitää olla mielenkiintoinen tai osoittaa että sillä on olemassa edes jokin alkeellinen mielikuvitus.

-Ap

Ja sinä et ole, kun et kykene kiinnostavaa seuraa saamaan. Näin se valitettavasti vain menee.

Vierailija
39/39 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Sulla ei ole kärsivällisyyttä. Haluat hetinyt kaiken. Jos haet tinderistä pillua, mitä sen ihmisen muilla ominaisuuksilla on väliä? Jos haet jotain vakavaa, opettele tutustumaan ihmisiin.

Miten muka? Miksi mua kiinnostaisi saada pillua semmoisilta yhden lauseen kirjoittelijoilta, joita tinder tuntuu olevan täynnä.