Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myykö strawberrynet.com väärennöksiä?

Vierailija
16.05.2014 |

Sain yhden tuotteen, joka vaikuttaa väärennökseltä. Toinenkin epäilyttää. Pari kolme muuta laittaa miettimään, onko niistä mikään aito. Miksi olisi?

Oletteko vertailleet tuotteita, koostumusta jne. ja mitkä ovat kokemukset? Pakkauksissa voi olla eroja ihan painoteknisistä syistä eri puolilla maailmaa. Sitten hieman merkillinen asia on vielä, että sieltä Hong Kongista tulee esim. Kerastase-pakkauksia, joissa on painettuna skandinaaviset kielet purkin kylkeen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:04"]

Onko Feelunique kilpalukykyinen tuon kyseisen firman kanssa? Uskaltaa tuolta tilata? Ja mikä olisi ns. kolmas suosittu ulkomaalainen kauneustuotenettikauppa?

[/quote]

Feelunique ei ole yhtään sama asia kuin strawberry.net, eli feelunique myy aitoja tuotteita euroopan sisällä.

Noitahan on vaikka kuinka paljon, esim. narsia myy halvalla yksi tietty amerikkalainen nettikauppa, kynsilakat (CG, OPI jne) kannattaa tilata tietyistä kaupoista jne.

Eli eri merkeille on eri nettikauppoja, ja sitten on taas noita yleiskauppoja niin kuin feelunique.

Vierailija
22/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten strawberry.net on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Lancomen meikkivoiteen: hajua myöten samanlainen tuote kuin laivalta ostettu. Alvin palautus tapahtui nopeasti. Joten ei se ihan huijarifirma ole,
mutta jos joku on saanut feikkiä niin enpä ala väittämään vastaan. Mutta voisi laittaa niitä perustelujakin, millä perusteella feikki.

Vierailija
24/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikä on tuo kauppa mistä saa Narsia?

Vierailija
25/40 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:46"]

Mä oon ostanut sieltä Dermalogicaa ja Muradia. Ne purkit ja purnukat on ainakin vaikuttanut aidoilta.

[/quote]

Kokemuksesi Dermalogicasta? Ovatko hintansa (kallis ainakin Suomessa!) väärtejä? Houkuttaisi kovasti kokeilla ko. sarjan tuotteita, mutta hinnan takia olen empinyt.

Vierailija
26/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empäs tiedä miten nykyään, mutta joskus vuosia sitten Spectra.comin forumilla mietittiin samaa, ja joku oli mailannut MACille kuvia Strawberrynetistä ostamistaan luomiväreistä, kysellen että onko ne aitoja koska niissä on sellainen kohollaan oleva rinkula siinä metallipannun pohjassa, jollaista sen kaupasta ostamissa (taatusti aidoissa) luomiväreissä ei ollut, MAC vastasi etteivät ole ikinä käyttäneet sellaista "rinkulapannua" luomiväreissään joten ne ovat feikkejä.

Vierailija
27/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:59"]

Tuleeko noihin vielä tullit yms. päälle?

[/quote]

Tulee, postitetaan Hong Kongista.

Vierailija
28/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 05:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:59"]

Tuleeko noihin vielä tullit yms. päälle?

[/quote]

Tulee, postitetaan Hong Kongista.

[/quote]
Riippuu hinnasta; alvin joutuu maksamaan yli 22 €, mutta tullia vasta yli150 € ostoksista. Alvin strawberry maksaa takaisin.

Vierailija
29/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tilais tuolta...hyrr, väreet menee jos mietin et luulisin laittavani jotain lancomen rasvaa naamaan ja se olisikin joku piraatti, luojatiesmitä aineita täynnä, mutta vaikka vaan sama hajuste kuin oikeassa, hyrrrr...

toisaalta, olen pohtinut, että miten niin ihmiset arvuuttelevat, että onko tilaamansa meikit piraatteja, niissähän sen laadun nyt ensimmäisenä huomaa!! Tuskin missään sokkotestissä menisi diorin tai esim pirkan luomiväri sekasin... meikeistä huomaa laadun erot HETI. varsinkin jos joskus käyttänyt vastaavaa aitoa niin sekunnissa huomaa, onko meikkituote piraatti vai ei.

Vierailija
30/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrr..hyrr...mitä toi hyrinä tarkoittaa?

Vierailija
31/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ollu hyrr, väreet menee, puistattaa, hyrrr. T28

Vierailija
32/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:07"]

Tuleeko ne paketit muuten nykyään suoraan Honkkareista, vai Ruotsin kautta?

Heidän paketissa luki viimeksi n 6kk sitten postipaikkana Malmö, Sverige.

[/quote]

Lähettävät lentorahtina Eurooppaan suuren erän tavaraa laatikoissa tai rullakossa, jonka avaavat Malmössa ja postittavat Pohjoismaiden edullisempaa postitushintaa käyttäen. Silti tuotteet on pakattu Hong Kongissa. Tulli kohtelee niitä Hong Kongista postitettuina eikä piittaa lainkaan siitä, että ne on tuotu EU:n alueelle jo aiemmin ja postitettu Malmössa.

Vierailija
33/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:29"]

Hei mikä on tuo kauppa mistä saa Narsia?

[/quote]

Hei! Olen ostanut omat Narsini ( ja paljon muuta "tarpeellista" ) hqhairista.

http://www.hqhair.com/home.dept

Putikki on brittiläinen eli tulleja ei peritä. Tuoteet tuli kotiin, postilaatikkoon alle viikossa. Toimii hyvin, paljon hyviä tarjouksia ja kampanjoita. Voin suositella lämpimästi.

Vierailija
34/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut myös Narsia HQ Hairista, mutta viime aikoina on tullut vaan ilmoitus, että eivät toimita UK:n ulkopuolelle. Harmi.

Vierailija
35/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa Dermalogicaa

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Laadukas sarja, esim. daily microfoliantia on moni kehunut. Ei vaan hinnat ole tuolla Jerseyssakaan mitkään halvat. Tuo tuote 41 puntaa, Suomessa hinta 60 eur.

Vierailija
36/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlata muualta maailmasta kokemuksia kyseisestä firmasta, löytyy todella paljon kokemuskia vanhentuneista ja feikkituotteista.

Vierailija
37/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tilannut Dermalogicaa Strawberrynetistä, ja ne tuotteet oli ainakin ihan aitoja. Plussaa myös siitä että maksavat alvin. 

Dermalogica on mun mielestä ihan ok merkki, omalle iholle sopi precleanse-öljy+special cleansing gel kun iho oli hyvässä kunnossa kesällä. Talvella ihosta tuli kuivempi ja muutenkin paljon herkempi, jolloin tuo puhdistusgeeli oli aivan liian tujua tavaraa. Siirryin Kiehlsin ultra facial cleanseriin, se on tehokas mutta hellävarainen.

Vierailija
38/40 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaako narsin oma sivu vielä suomeen? Ennen ainakin ne toimitti tänne.

Narsiahan saa vaikka kuinka monesta nettikaupasta, jopa fragrancex myy narsia.

All cosmetics wholesale on kans sellainen paikka, josta löytää välillä halvalla vaikka mitä.

Vierailija
39/40 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyseistä kauppaa. Itse asiassa kehotan välttämään Strawberrynet.comia kuin ruttoa. Tilasin Guerlainin deodoranttistikin, joka ei tuoksunut millekään. Tuote oli joko vanhentunut (ja tuoksu hävinnyt) tai väärennös. Jouduin odottamaan tuotetta noin kuukauden ja kaiken lisäksi maksamaan ostoksestani tullia, jonka jälkeen se tuli maksaman saman verran kuin jos olisin ostanut sen Sokokselta.  

Vierailija
40/40 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

StrawberryNET kokemuksia - https://ad.admitad.com/g/73566e495b1bb59edf8d43f5c7f05d/?ulp=https://ww… Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.