Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maan kansalainen olisit persoonallisuudeltasi?

Vierailija
20.12.2020 |

Itse olisin ranskalainen. Olen hyvin kiinnostunut estetiikasta, rakkaudesta, muodista ja trendeistä. Täydellinen aamu olisi istuskelu jonkin pariisilaisen kahvilan terassilla kahvia ja croissantia nauttien. Toisaalta olen hyvin konservatiivinen ja itsepäinen. Ääritilanteessa voimankäyttö ja väkivalta eivät ole poissuljettuja. Miellän matematiikankin ranskalaisittain, eli luku sata ilmaistaan tyyliin 50 - 7 + 48 - 5 + 14 tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialainen - kunnon rajavalvonta, käännytys niille joilla ei ole asiaa maahan, talteen lukkojen taakse ne joita ei saada palautuslennolle. Oma maa ensin -ajattelua.

Vierailija
2/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen pohjoisesta. Suomalainen kyllä, utta itikat ja tasamaa tuppaavat keljuttamaan. Metsäläismörökölli kuitenkin, erakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Hauska pähkinä mietittäväksi.

Espanjalainen. Teen kaiken vasta huomenna, pidän yksinkertaisesta ruuasta, lempikahvi on esp tapa tarjota kahvi, olen nautinnon haluinen ja suurpiirteinen, koen luonnon siellä tutuksi pohjoisesta etelään.

Vierailija
4/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai jai mikäs kulttuurisen omimisen ketju tänne on syntymässä!

Vierailija
5/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporelaisen / gambialaisen yhdistelmää.

ÄO oli psykologin mukaan 160 pintaan ja luoja on siunannut kakskakkosella.

Olen myös kirurgi

Vierailija
6/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cänäda!

Vierailija
7/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen: puhelias, tunteikas, avoin, ruokaa ja estetiikkaa arvostava, oikeudentuntoinen, lämminsydäminen.

Vierailija
8/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen.

Vierailija
9/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen ehdottomasti.

Vaihtoehtoisesti Italialainen, sillä suomalaisista nykynormeista poiketen, muistutan enemmän italialaista lämminveristä kuin kotimaista kyntöruunaa.

Vierailija
10/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isis-kalifaatin.

Vierailija
11/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen.

Kuvaile millä tavalla ja mitä siihen mielestäsi liittyy. Hyviä / huonoja piirteitä?

Vierailija
12/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelävaltiolainen 1860- luvun alussa.

Vierailija
13/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losangelesilainen, jenkki ylipäätään. Olen avoin, aurinkoinen, puhelias, rento, ulospäinsuuntautunut. Pystyisin tekemään töitä amerikkalaisella logiikalla (ei juuri lomia ja pitkät työpäivät) jos vain saisin elää siinä ilmapiirissä ja lämmössä. ❤

Ruoka on mahtavaa, saa minkä maalaista vain ja ylipäätään mun lempiruokia. Puhun natiivitason englantia ja se sopii mieleeni paremmin kuin kylmä ja jyreä suomi, missä ei ole edes "please" -sanaa! Parasta on kuitenkin se, että saa olla niin sydämellinen kuin haluaa, eikä kukaan katso kuin halpaa makkaraa. Positiivisen viban takia olosin valmis kestämään maanjäristykset, tippaamisen ja ehkä kodittomien surkeudenkin.

Nämä havainnot on koronaa ja mellakoita edeltäneeltä ajalta.

Vierailija
14/14 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen. Kansallisromantiikkalainen Kolirölli metsävaaroja maalaillen. Kesäisin hyppelehdin kukkaniityllä lähteeltä vettä hakien ja juhannustaikoja tehden. Talvella hiihdän Lappiin joulupukkia moikkaamaan, poroja silittelemään ja revontulia katsomaan. Ah, kuusenkerkkä se naisen verisuonet puhdistaa ja mahla tiellä pitää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan