Kokemuksia Fleshlightistä?
Kommentit (41)
Tiukka kuin kokematon nainen, tykkään :)
Viikonloppuna yleensä 4-5 kertaa päivässä.
Arkisin 1-2 kertaa päivässä.
Ihan mukava, tosin ei se rakastajaa tule koskaan korvaamaan :)
Eilen tuli neljä kertaa vedeltyä.
Ei pärjää oikea nainen mitenkään kilpailussa.
On hintansa arvoinen. Edgettely aivan taivaallista.
Onhan se oikea nainen paras, mutta on leikitty vaimon kaa että vetelen välillä nuorempaa naista(se on tiukempi kun oikea nainen). Vaimo meinaa vallan villiintyä kun käyn välillä sen pimpassa ja sit välillä siinä 'toisessa'
Kun ekan kerran työnnyin siihen niin vaimo halusi välttämättä nähdä sen...hän meinasi saada orkun jo siitä..häntä kiihotti kovasti kun tiukat huulet antoi pikkuhiljaa periksi työntäessäni terskaa niiden väliin
Syksyllä yleensä tarvii tai näin talvisin mökillä. Kesät on niin valoisia ettei taskulamppua tarvitse mutta syksyllä ei tahdo nähdä mittään ilman sitä. Erittäin hyvä keksintö, ennen sitä taisi olla lyhdyt jotka ajoitavat lampun virkaa
Eilen viisi kertaa.
Nyt on paikat kipeenä.
Ostin miehelle syntymäpäivälahjaksi. Eilen oli ensimmäiset ajot ja tykkäsi kyllä
On se vissiin parempi kuin aito. Mies lykkii siihen tuon tuosta, tavallinen seksi jäänyt vähiin sen jälkeen kun osti flesun. Harmittaa, menee treenattu pimppi hukkaan, kun ei enää saa aitoa.
Täytyy sanoa rehellisesti, että parempi kuin pillu. Tottelee ja tekee just niinku itse haluan....ongelma on että laukeaa nopeaan ja tekee mieli vaan antaa mennä. Hienoa on se, ettei tarvitse yhtään pohtia miltä siitä tuntuu, saa vain antaa mennä - eikä mökötä ees maanantaisin :)
Täällä sellainen kokemus, mies osti flesun, käytti sitä puolisen vuotta lähes joka päivä ja johti siihen että minä jäin ilman. No ostin sitten tuona aikana itselleni omat seksivälineet ja opettelin tyydyttämään itse itseni. Lopetin siis kokonaan seksin vonkaamisen, koska se meni niin vaikeaksi miehen osalta, ei jaksanut enää omien leikkien jäljiltä. Nyt mies vissiin kyllästynyt flesuun ja kovasti koittaa saada minulta, mutta mua ei enää kiinnosta hänen kanssaan seksin harrastaminen. Mitäs teki noin minulle. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Stoya Destroya on parempi kuin aito tavara. Sorry vaan leidit...
Mun suosikki on Stoya Destroya Utøya.
Kehitetty meille pohjoismaalaisislle
Vierailija kirjoitti:
Täällä sellainen kokemus, mies osti flesun, käytti sitä puolisen vuotta lähes joka päivä ja johti siihen että minä jäin ilman. No ostin sitten tuona aikana itselleni omat seksivälineet ja opettelin tyydyttämään itse itseni. Lopetin siis kokonaan seksin vonkaamisen, koska se meni niin vaikeaksi miehen osalta, ei jaksanut enää omien leikkien jäljiltä. Nyt mies vissiin kyllästynyt flesuun ja kovasti koittaa saada minulta, mutta mua ei enää kiinnosta hänen kanssaan seksin harrastaminen. Mitäs teki noin minulle. Sitä saa mitä tilaa.
Narsissi
Vierailija kirjoitti:
Tiukka kuin kokematon nainen, tykkään :)
Naisen sisämitat ei suurene ensimmäisessä yhdynnässä. Ne on samat jo ennen sitä. Tiukka nainen= ei kiihottunut. Kiihottuessaan vagina tekee tilaa penikselle.
Hyvä että on tekovaginoita pienikaluisille
En suosittele. Käsityöt toimii paremmin.