Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fleshlightistä?

Vierailija
20.12.2020 |

Sana on vapaa

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Käsityöt toimii paremmin.

Vierailija
22/41 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tuntuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka kuin kokematon nainen, tykkään :)

Vierailija
24/41 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna yleensä 4-5 kertaa päivässä.

Arkisin 1-2 kertaa päivässä.

Vierailija
25/41 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava, tosin ei se rakastajaa tule koskaan korvaamaan :)

Vierailija
26/41 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli neljä kertaa vedeltyä.

Vierailija
27/41 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää oikea nainen mitenkään kilpailussa.

Vierailija
28/41 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hintansa arvoinen. Edgettely aivan taivaallista.

Vierailija
29/41 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oikea nainen paras, mutta on leikitty vaimon kaa että vetelen välillä nuorempaa naista(se on tiukempi kun oikea nainen). Vaimo meinaa vallan villiintyä kun käyn välillä sen pimpassa ja sit välillä siinä 'toisessa'

Vierailija
30/41 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekan kerran työnnyin siihen niin vaimo halusi välttämättä nähdä sen...hän meinasi saada orkun jo siitä..häntä kiihotti kovasti kun tiukat huulet antoi pikkuhiljaa periksi työntäessäni terskaa niiden väliin

Vierailija
31/41 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä yleensä tarvii tai näin talvisin mökillä. Kesät on niin valoisia ettei taskulamppua tarvitse mutta syksyllä ei tahdo nähdä mittään ilman sitä. Erittäin hyvä keksintö, ennen sitä taisi olla lyhdyt jotka ajoitavat lampun virkaa

Vierailija
32/41 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viisi kertaa.

Nyt on paikat kipeenä.

Vierailija
33/41 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana tyydyttävä.

M33

Vierailija
34/41 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle syntymäpäivälahjaksi. Eilen oli ensimmäiset ajot ja tykkäsi kyllä

Vierailija
35/41 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vissiin parempi kuin aito. Mies lykkii siihen tuon tuosta, tavallinen seksi jäänyt vähiin sen jälkeen kun osti flesun. Harmittaa, menee treenattu pimppi hukkaan, kun ei enää saa aitoa.

Vierailija
36/41 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa rehellisesti, että parempi kuin pillu. Tottelee ja tekee just niinku itse haluan....ongelma on että laukeaa nopeaan ja tekee mieli vaan antaa mennä. Hienoa on se, ettei tarvitse yhtään pohtia miltä siitä tuntuu, saa vain antaa mennä - eikä mökötä ees maanantaisin  :)

Vierailija
37/41 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sellainen kokemus, mies osti flesun, käytti sitä puolisen vuotta lähes joka päivä ja johti siihen että minä jäin ilman. No ostin sitten tuona aikana itselleni omat seksivälineet ja opettelin tyydyttämään itse itseni. Lopetin siis kokonaan seksin vonkaamisen, koska se meni niin vaikeaksi miehen osalta, ei jaksanut enää omien leikkien jäljiltä. Nyt mies vissiin kyllästynyt flesuun ja kovasti koittaa saada minulta, mutta mua ei enää kiinnosta hänen kanssaan seksin harrastaminen. Mitäs teki noin minulle. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
38/41 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stoya Destroya on parempi kuin aito tavara. Sorry vaan leidit...

Mun suosikki on Stoya Destroya  Utøya.

Kehitetty meille pohjoismaalaisislle

Vierailija
39/41 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sellainen kokemus, mies osti flesun, käytti sitä puolisen vuotta lähes joka päivä ja johti siihen että minä jäin ilman. No ostin sitten tuona aikana itselleni omat seksivälineet ja opettelin tyydyttämään itse itseni. Lopetin siis kokonaan seksin vonkaamisen, koska se meni niin vaikeaksi miehen osalta, ei jaksanut enää omien leikkien jäljiltä. Nyt mies vissiin kyllästynyt flesuun ja kovasti koittaa saada minulta, mutta mua ei enää kiinnosta hänen kanssaan seksin harrastaminen. Mitäs teki noin minulle. Sitä saa mitä tilaa.

Narsissi

Vierailija
40/41 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka kuin kokematon nainen, tykkään :)

Naisen sisämitat ei suurene ensimmäisessä yhdynnässä. Ne on samat jo ennen sitä. Tiukka nainen= ei kiihottunut. Kiihottuessaan vagina tekee tilaa penikselle.

Hyvä että on tekovaginoita pienikaluisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän