Olen kihloissa rikkaan miehen kanssa ja asumme Miamissa. Kysyttävää?
Muutaman vuoden minua vanhempi mieheni työskentelee kiinteistöalalla. Itse olen kotona ja keskityn kirjoittamaan esikoiskirjaani. Aiomme mennä naimisiin elokuussa Suomessa.
Kommentit (36)
Tämä aloitus oli nokkela keksintö esikoiskirjasi teemaksi!
Onko miehesi alunperin Miamista?
Ovatko sukulaisesi vierailleet kodissanne?
Kirjoitatko kirjaasi suomen vai englannin kielellä?
Oletko se vanha rohmu, jonka miehellä oli ennen rakennusliike ja nyt elelee kiinteistöbusineksella? Olit samassa firmassa töissä sihteerinä tms aikaisemmin?
Mitä kello siellä on juuri nyt? Mikä on aikaero Suomeen?
eikö sun kannattais joskus koittaa sepittelyjen sijaan koittaa tavotellakin Kuurnia?
En ole työtön porvoosta vaan kauppatieteitä opiskelin kun Suomessa vielä asuin. Mieheni kanssa olen rakkaudesta, ja meillä on myös yhteisiä mielenkiinnonkohteita (esimerkiksi kirjallisuus, talous, politiikka).
Mieheni on Utahista. Veljeni ovat käyneet täällä, ja samoin mieheni vanhemmat, jotka lasken perheekseni. Kirjoitan suomeksi. Tällä hetkellä asumme kerrostalossa ylimmässä kerroksessa, huoneistomme on suunnilleen 200 neliöinen - omaa taloamme remontoidaan.
En tiedä mistä kiinteistöfirmasta kyselette. Kello on vähän yli viisi, lähden kohta pilatekseen.
Menin pari viikkoa sitten naimisiin, asumme Suomen Helsingin Kontulassa. Mies on eläkkeellä, mä olen töissäkäyvä, Sormukset maksoivat yht. 50 euroa + vihille vanha sormus. Söimme vieraiden kanssa paikallisessa kuppilassa ;) Ja joo tää oli OT, kysyttävää ei ole :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 00:16"]
En tiedä mistä kiinteistöfirmasta kyselette. Kello on vähän yli viisi, lähden kohta pilatekseen.
[/quote] Kauanko olet asunut Miamissa?
Minkälainen kihlasormus sinulla on?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 00:16"]
[/quote]
Miten sulla kesti noin helvetin kauan googlettaa toi kellonaika? Aikaeroa Floridan ja Suomen välillä on 7 tuntia, se jäi sinulla vastaamatta.
-10
Olen asunut Miamissa joulukuusta, Jenkeissä noin kaksi vuotta!
14, ihanaa! Rakkautta liittoonne. :)
Oletko harkinnut osallistuvasi Miamin täydellisiin naisiin?
Kihlasormukseni on todella pelkistetty - hopeinen ja yksi timanttirivistö.
17, en huomannut että kysyit aikaeroa vaan katsoin automaattisesti rannekelloani. :) Täydellisiin naisiin taidan olla hieman liian nuori.
Missä tapasit miehesi? Oletko tavallista paremman näköinen? Syötkö vain terveellisesti?
Ootko Tuksu?