Nainen miettii; Mies 29v
Olen hiljattain kokenut hämmentäviä tunteita. Kun aluksi kohtasin Mies29v (tai silloin hän taisi olla vielä Mies28v), pidin häntä ääliönä. Hänen mielipiteensä naisista tuntuivat todella typeriltä, loukkaavilta ja seksistisiltä. Pidin häntä ja hänen kaltaisiaan miehiä syypäänä valtaosaan ongelmista joita maailmassa on ja pakko myöntää, nautin kun häntä porukalla haukuttiin ja annettiin ns. samalla mitalla takaisin.
Mutta nyt jokin on muuttunut. Välillä huomaan hymyileväni hyväntahtoisesti hänen jutuilleen. Tänäänkin lukiessani hänen haaveistaan "Rakkauden kesä 2014" vai mikä olikaan ja kuunnellessani hänen linkittämäänsä teemabiisiä, tunsin vain positiivisia tunteita ja vilpittömästi toivoin hänen löytävän onnen.
En tiedä kumpi meistä on muuttunut, mutta minusta Mies29v tuntuu nykyään inhimillisemmältä. Ehkä hän ei olekaan paatunut naisvihaaja, vaan rakkautta etsivä yksinäinen mies, jolla on toisinaan pahoja päiviä kuten meillä kaikilla? Uskoisin, että mikäli hän löytäisi rakkauden ja pääsisi naisen hyväksyvään syliin, suurin osa hänen ajoittaisesta karkeudestaan sulaisi pois ja alta paljastuisi erittäin mukava ja hyväntahtoinen mies, joka takuulla osaisi arvostaa myös naisensa klitorista paremmin siihen tutustuttuaan. :)
Toivon sinulle kaikkea hyvää Rakkauden kesääsi (oli se sitten tänä vuonna tai myöhemmin), suunnitelmasi kuulostivat hyville ja toivottavasti löydät naisen toteuttamaan niitä kanssasi!
P.S. Minullakin on hamstereita ja olisin positiivisesti yllättynyt jos joku tulisi minulle joskun niistä juttelemaan!
Kommentit (37)
Sulla on semmonen aika kuukaudesta vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:47"]Sulla on semmonen aika kuukaudesta vaan.
[/quote]
Tai alkaa epätoivo kolkuttamaan jo sen verran että mikä tahansa alkaa kohta kelpaamaan.
Ja lisätään vielä aloitukseen sen verran epäilyksiä korjaamaan, että minä en ole itse ehdokkaana, vaan olen naimisissa ja neljän lapsen äiti.
Tahdoin vain tsempata ja sanoa, että jos minä koen pystyväni näkemään hyvää Mies29v kuoren alta, niin takuulla joku sinkkunainenkin näkee aikanaan saman! Jaksa uskoa rakkauteen, pidä silmät auki ja tartu tilaisuuteen, älä katkeroidu ja kohtele muita arvostavasti!
-aloittaja
Taitaa ap olla mies 29. Se rakkauden kesä 2014 oli aivan kamalaa luettavaa.
Niin hyvin kirjoitettu ap! Olin tänään koulun jälkeen töissä ja mietin kokoajan, et mitähän sille mies29:lle kuuluu, toivottavasti ei masennu yms. Ja sinä mies 29 tulet löytämään jonkun ihanan naisen jos haluat, kunhan vaan, et antaisi liikaa valtaa vastenmielisille ja katkerille ajatuksille meistä naisista. Toivon myös sinulle kaikkea hyvää!!!
T. se joka tykkäsi niistä luontodokkareista
Samaa olen minäkin ajatellut. Mies 29v on oikeesti symppis ja saisi löytää kivan naisen. Olisi aika vinkeää kun mies tajuaisi, että hitto, se nainen haluaa myös seksiä :)
Kiitos vaan kauniista sanoista.
En minä nyt varmaan mitenkään hirveästi ole muuttunut tuossa ajassa mutta muutos on jatkuvaa ja jokavuotista. Siihen liittyy tietynlainen rentoutuminen mutta se tulee esille vain tutustuessa tai tutustuttua.
En minä kyllä usko että minun mielipiteeni hirveästi muuttuisivat kasvaneen onnellisuuden myötä mutta ehkä se vaikuttaisi siihen minkälaisia asioita tulisi ajateltua ja siten sanottua.
Minusta tuntuu että menetin jollakin tavalla otteen elämästä 7-vuotiaana ensimmäisenä koulupäivänä, vaikka oli siinä monta hyvää vuotta monessa mielessä. Sitten 13-vuotiaana ahdistuin ja masennuin vaikealla tavalla ja jonkinlainen turvattomuuden tunne on sitten seurannut näihin päiviin asti. Nytkin mietin jo kaikkia ensi syksyn velvollisuuksia ja vaikeuksia enkä mitään mukavia asioita...koska niitä ei oikeastaan ole; ei ole rahaa eikä seuraa. En tiedä lähtisikö se paha olo sitten parisuhteen kautta mutta ainakaan ei tarvitsisi olla yksin sen tunteen kanssa ja varmaan se helpottaisi. Elämässäni ei ole oikein muuta kuin lähiomaiset, jotka jaksavat kyllä kannustaa mutta joskus haluaisin kuulla sen myös muilta. Jollakin tavalla olen elänyt siitä kun olen kuullut edes vanhempieni puhuvan minusta ohimennen. Mutta olisi kiva kuulla joltakin vähän objektiivisemmalta taholta että hänkin arvostaa sitä miten olen jaksanut tähän päivään asti. Muistan hämärästi kun olin joskus varsin monta vuotta sitten Messengerin ryhmäkeskustelussa ja joku huolestunut 15-vuotias tyttö että enkö ole harrastanut seksiä ja kuulosti järkyttyneeltä kun en ole. No nykyään en ole enää tekemisissä sen ikäisten kanssa.
No joka tapauksessa mielenrauha olisi hieno juttu. Ei ehkä tarvitsisi edes olla onnellinen tai pidetty, kunhan olisi rauha sielussa.
-Mies 29v-
Minusta taas tuntuu, että joka kerta, kun hänestä löytyy joku inhimillinen ja pidettävä piirre, niin jo seuraava kommentti on typerä ja tökerö.
hei mies, voisitko paljastaa missä kaupungissa asut?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:20"]
Minusta taas tuntuu, että joka kerta, kun hänestä löytyy joku inhimillinen ja pidettävä piirre, niin jo seuraava kommentti on typerä ja tökerö.
[/quote]
Saman olen huomannut. Tuleekohan se sielunrauha naisia haukkumalla? Mikset lähtis taas miesasiamieheks sen australialaisen kanssa niin voisit huumassa kertoilla taas juttuja miten naisilta tuli uhkailupuheluita? Oot ihan vitun symppis joo.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:20"]Minusta taas tuntuu, että joka kerta, kun hänestä löytyy joku inhimillinen ja pidettävä piirre, niin jo seuraava kommentti on typerä ja tökerö.
[/quote]
Joo. Niinkuin nytkin juttu sujui ihan hyvin kunnes taas out of the blue puhutaan 15-vuotiaista tytöistä.
[/quote]
Juuri näin! Hyvä esimerkki on tyypin viimeiset kommentit pälkäneläisen persun "neekeri"-aiheisista fb-kirjoituksista. Kuten arvata saattaa, mies 29v tuo jälleen kerran esille mamuvihansa joka saattaa olla jopa suurempi kuin hänen naisvihansa.
Sinun mielenterveytesi ei ole kenenkään vastuulla. Hoida se kuntoon ja lakkaa vänisemästä. Ei noin pahasti kehityksessä jälkeenjääneen ihmisen kanssa voi olla aikuisessa parisuhteessa, haaveiletkin kaikista ihme kesäpyöräilyistä kuin poika 15-v. Selittänee teinifiksaatiosi.
Minulla on kovin ristiriitaiset ajatukset tästä. Toisaalta olen tarkkaillut ihmisluontoa sen verran paljon, että tiedän muutoksen olevan hyvin vaikeaa. Moni ihminen, joka jopa vilpittömästi yrittää muuttua, ei siinä onnistu. Eikä rakkaus ja parisuhde ole mikään ihmeitä tekevä voima. Muutoksen täytyy tulla ihan muualta kuin romanttisista illuusioista.
Toisaalta toivon vilpittömästi Mies 29:lle kaikkea hyvää, ja toivon, että hän joskus löytää sellaisen "valaistumisen" jonka kautta maailma kirkastuisi monella eri tavalla. (Ei pelkästään sillä tavalla, että suhde naissukupuoleen korjaantuisi. Toivoisin hänen korjaavan suhteensa koko maailmaan ja erityisesti itseensä, omaan elämäänsä.) Tiedän, että hänellä on ihan kamalia(kin) mielipiteitä; olen feministinä monta kertaa suivaantunut erityisesti hänen ylimielisyydestään, en niinkään hänen omituisista "faktoistaan". Mutta tiedän myös, että suurin osa noista mielipiteistä kumpuaa siitä, että Mies 29 on elänyt vuosikausia vääristyneessä ajattelumaailmassa. Omassa kuplassaan. Ylimielisyys luultavasti paikkaa elämänhallinnassa puuttuvia palikoita - pitää kasassa hänen käsitystään tästä maailmasta. Olen itsekin syyllistynyt samaan, sillä en ole mitenkään kovin onnistunut yksilö tässä maailmassa.
Olen joskus aiemminkin sanonut, että ihminen, joka pitää huolta lemmikkihamstereista ei voi olla mikään paha. Kuulostaa hölmöltä, tiedän, mutta noin se vain on. Pahaksi ihmisen tekee julmuus. En usko Mies 29:n olevan pahantahtoinen tai julma, vaan eksyksissä. Mutta sitä en osaa sanoa, millainen kartta Mies 29:n auttaisi takaisin erämaasta ihmisten ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:25"]
[/quote]
Juuri näin! Hyvä esimerkki on tyypin viimeiset kommentit pälkäneläisen persun "neekeri"-aiheisista fb-kirjoituksista. Kuten arvata saattaa, mies 29v tuo jälleen kerran esille mamuvihansa joka saattaa olla jopa suurempi kuin hänen naisvihansa.
[/quote]http://fotosengracadas2.com/wp-content/uploads/2013/12/165.jpg
Hyvää yötä vain kaikille.
-Mies 29v-
Laitoin peukun ylös sillä minusta viestisi oli ihana ja vilpitön. Mutta paljon nähneenä ja kokeneena internetin ihmeellisessä maailmassa, sekä hänen kanssaan usein väiteltyäni, on pakko sanoa että kyseessä ei ole mikään halilla parannettava otus. Minustakin se on ikävää, mutta toivon hänelle onnea elämäänsä.